Dat bedoel ik dus met onduidelijkheid. Verkeersaanwijzingen (en regels) zijn uniform voor een reden.quote:
Daarom haal ik deze aan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met onduidelijkheid. Verkeersaanwijzingen (en regels) zijn uniform voor een reden.
Al heb ik geen enkele moeite met een regenboogpad als deze.
Mannen die zich niet geaccepteerd voelen vanwege hun gedragingen, vertonen vaak gedrag dat doet denken aan dreinende en jengelende kinderen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:01 schreef Wantie het volgende:
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...
Het gaat hier om scholieren.quote:Op zondag 5 april 2026 17:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Mannen die zich niet geaccepteerd voelen vanwege hun gedragingen, vertonen vaak gedrag dat doet denken aan dreinende en jengelende kinderen.
Dit roept de vraag op wanneer deze mannen volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen voor hun houding en daden.
Het is belangrijk dat men zich zodanig gedraagt dat anderen hen als vriend willen accepteren.
Door volwassen en respectvol om te gaan met anderen, vergroot men de kans op acceptatie binnen sociale kringen.
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...
Bijzonder.
Hoeveel vrienden heb je eigenlijk?
En zijn dat de enige mensen die je accepteert?
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap... : Mijn reactie is op de voorgaande stelling van jou.quote:
Hij is een dreinend en jengelend kind. Zal nooit volwassen worden.quote:Op zondag 5 april 2026 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.
Die heb je dan niet goed gelezen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap... : Mijn reactie is op de voorgaande stelling van jou.
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 5 april 2026 18:53 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Alpha is er klaar mee. Geen woke marxistische rotzooi meer. Rook dat maar in je pijp.
Je verplaatst het argument dus van vriendschap naar tolerantie...quote:Op zondag 5 april 2026 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.
Woke en Marxisme zijn twee redelijke tegenpolenquote:Op zondag 5 april 2026 18:53 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Alpha is er klaar mee. Geen woke marxistische rotzooi meer. Rook dat maar in je pijp.
In welke verzonnen realiteit?quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woke en Marxisme zijn twee redelijke tegenpolen
quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
In welke verzonnen realiteit?
Woke = het cuturele marxisme. alles moet kapot.
Ik wil wel even doorvragen.quote:
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.quote:Op zondag 5 april 2026 19:22 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik wil wel even doorvragen.
Je lacht wel. Maar heb ik gelijk of niet. En zoniet. Hoezo dan niet?
Want deze linkse denkkronkel om zich te verschonen van alles wat drek is, ben ik toch wel benieuwd naar 🤔
Dat klinkt toch heel anders dan 'alles kapot maken '.quote:De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen
Scholieren worden inderdaad volwassenen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij blijft ook dreinen en jengelen hè? wordt toch eens volwassen.
Deze poging is zo slecht. ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. chapeau je flikt het em toch weer met je linkse denkkronkelsquote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.
Dat doe jij in feite ook.
Je plakt het etiket Woke op het regenboogpad, en voegt daar als betekenis aan toe dat Woke betekent dat alles kapot moet.
Daarmee geef je aan het regenboogpad de negatieve betekenis dat het pad staat voor het kapotmaken van alles.
Terwijl dit het etiket is wat de initiatiefnemers erop hebben geplakt:
[..]
Dat klinkt toch heel anders dan 'alles kapot maken '.
Jaja, heb je gezien dat je de discussie over de acceptatie van homo's niet kan winnen, begin je ineens weer over scholieren, scholieren waarvan te hopen is dat die volwassen gaan reageren op oudere volwassenen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Scholieren worden inderdaad volwassenen.
Als ze dat halen.
Ik accepteer je verlies.quote:Op zondag 5 april 2026 19:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Deze poging is zo slecht. ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. chapeau je flikt het em toch weer met je linkse denkkronkels
Dit is het onderwerp:quote:Op zondag 5 april 2026 19:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Jaja, heb je gezien dat je de discussie over de acceptatie van homo's niet kan winnen, begin je ineens weer over scholieren, scholieren waarvan te hopen is dat die volwassen gaan reageren op oudere volwassenen.
quote:Scholieren weigeren over regenboogzebrapad te fietsen
quote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.quote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.
Je plakt het etiket Woke op het regenboogpad, en voegt daar als betekenis aan toe dat Woke betekent dat alles kapot moet.
Daarmee geef je aan het regenboogpad de negatieve betekenis dat het pad staat voor het kapotmaken van alles.
[..]
[..]
Marxisme is volgens jou dat alles kapot moet?quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
In welke verzonnen realiteit?
Woke = het cuturele marxisme. alles moet kapot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |