Wel, want ik denk dan, weer zo'n groep mannen/leiders die de enige ware spelen tegenover de jongere generaties.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
Als iemand lid is van de gereformeerde geitenfokvereniging, dan denkt niemand daar wat van.
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
Maar als je lid bent van het homokoor, dan roept dat allerlei vraagtekens bij mensen op.
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.quote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!
Dan krijg je dus de situatie dat een homokoor wel mag, maar een heterokoor niet.
Wel een islamitische sportvereniging, maar geen puur christelijke sportvereniging.
Oftewel: minderheden mogen exclusieve clubjes beginnen, maar janken als ze ergens niet bijhoren. Maar zelf wel mensen uitsluiten.
Je hebt geluk: je hoeft geen homo te zijn om lid te worden.quote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!
Wel een interessante autocorrectiequote:Dan krijg je dus de situatie dat een homofoob wel mag, maar een heterokoor niet.
Je gaat voorbij aan die gereformeerde geitenfokvereniging die ik noemde.quote:Wel een islamitische sportvereniging, maar geen puur christelijke sportvereniging.
Oftewel: minderheden mogen exclusieve clubjes beginnen, maar janken als ze ergens niet bijhoren. Maar zelf wel mensen uitsluiten.
En ondertussen gaan ze naar de Gay saunaquote:Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.
https://dekringen.nl/kring/mannenkring-eindhoven-helmond-helmond/quote:Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.
Jij bepaalt toch ook wie je wel of niet in je vriendenkring accepteert?quote:Op zondag 5 april 2026 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
https://dekringen.nl/kring/mannenkring-eindhoven-helmond-helmond/
Hier net even gekeken. Ze accepteren zelfs geen mensen die nog twijfelen of ze bi, homo of hetero zijn.
Althans, bij de meeste kringen.
Verder is het alleen voor mannen.
Stel dat er iets dergelijks komt, exclusief voor hetero's! Denk dat Nederland te klein is. Want dat mag niet, hoor, homo's uitsluiten.
Misschien dat dat beeld heerste binnen de homoscene maar daarbuiten zeer zeker niet. Ging je naar het Bölke, dan was je homo en slonk je sociale netwerk in rap tempo. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat het normaal was om 'stiekem' naar het Bölke te gaan, uit angst om uitgestoten te worden op school en op werk.quote:Op zondag 5 april 2026 09:22 schreef theguyver het volgende:
Maar het grootste verschil is gewoon dat mensen gewoon geaccepteerd werden wat in verleden beetje weg gezet werd als abnormaal
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 april 2026 11:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien dat dat beeld heerste binnen de homoscene maar daarbuiten zeer zeker niet. Ging je naar het Bölke, dan was je homo en slonk je sociale netwerk in rap tempo. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat het normaal was om 'stiekem' naar het Bölke te gaan, uit angst om uitgestoten te worden op school en op werk.
Op de middelbare school had het Bölke destijds de naam waar je -als Enschedeër- niet mee geassocieerd wilde worden
Het Bölke heeft uiteindelijk moeten wijken voor de expansiedrift van de gemeente Enschede bij de stadsvernieuwing rondom het Stationsplein. Loohuis en Oude Heuvel zijn er niet slechter van geworden.
Klopt, gaat het het hele topic al over, dat homo's zich niet geaccepteerd voelen op middelbare scholen. Waarop ik heb gezegd dat die kids zelf wel uitmaken met wie ze bevriend willen zijn. En jij blijft aandringen op acceptatie.quote:Op zondag 5 april 2026 11:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bepaalt toch ook wie je wel of niet in je vriendenkring accepteert?
Op +- 1:00: "er gaat heel wat gebeuren bij ons in het gebied" en zo is het balletje gaan rollen. De gemeente Enschede aasde al langer op die lap grond.quote:Op zondag 5 april 2026 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
pak weg 4 minuten, daar geven ze het zelf aan dat het publiek veranderde!
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...quote:Op zondag 5 april 2026 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, gaat het het hele topic al over, dat homo's zich niet geaccepteerd voelen op middelbare scholen. Waarop ik heb gezegd dat die kids zelf wel uitmaken met wie ze bevriend willen zijn. En jij blijft aandringen op acceptatie.
Maar andersom mogen mensen dus wel buitengesloten worden, begrijp ik.
Enschede in verval...quote:Op zondag 5 april 2026 15:36 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals beloofd het mooie (kuch) regenboog pad.
zelfs van de witte zij strepen is bijna niks meer van over!
foto gemaakt op 05-04-2026 15:00
Nee hoor de rest ziet er prima uit!quote:
https://www.facebook.com/(...)id=AFHl9oSmxK3RTJR1#quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
Hier is het regenboogpad een toeristische trekpleister:
[ afbeelding ]
Hij is vorig jaar opgeknapt.
[ afbeelding ]
Een trekpleister zelfs?quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even nagezocht, en Enschede blijkt gewoon te hebben geklungeld.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor de rest ziet er prima uit!
Alleen dit pad word niet onderhouden omdat het bakken met geld kost.
Zoals ik eerder al zei, het heeft geen toegevoegde waarde.
Poosje terug was item over door de tubania op facebook, en een pol waarbij een enorm percentage aangaf er geen toegevoegde waarde in zag, dat het alleen maar extra geld kost wat beter aan andere projecten besteed kon worden.
Ik zal even zoeken of ik die nog weer kan vinden.
Mag ik vragen waarom vind je het zo belangrijk dat een stad een duur regenboog pad heeft?
Wat is de extra waarde aan zo'n pad?
Behalve dat het mensen meer frustreerd dan een regulier zebrapad?
Niet historisch.quote:
quote:En ik moet zeggen het ziet er ook niet uit als een zebrapad, gaat dit ook over een drukke weg?
Facebook en positief..quote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)id=AFHl9oSmxK3RTJR1#
Ik zou zeggen lees even de reacties 450+ reacties en je moet zoeken naar iets positiefs.
En nu is het vrijwel weg.
cool heb je linkjequote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Facebook en positief..
Geen goede combinatie.
Kijk op nieuwsberichten over de raket die een rondje om de naam gaat maken op Facebook: de commentsecties staan vol met ruimtevaartontkenners, religekken, etc.
Da's alleen geen zebrapad toch?quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrijf regenboogpadquote:Op zondag 5 april 2026 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's alleen geen zebrapad toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |