Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.quote:Op maandag 6 april 2026 10:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Italië heeft bijvoorbeeld ook nooit het homohuwelijk erkend. Adoptie door homokoppels is niet toegestaan. Etc.
Vooralsnog is Italië een prima democratisch land. Als een meerderheid van de bevolking dit soort rechten niet ziet zitten, wat dan?
Toch maar door de strot duwen? Omdat wij het beter weten?
Kennelijk vindt men al tijden dat het huwelijk enkel tussen man en vrouw kan zijn in Italië.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je woont dus liever in een dictatuur dan een vrij land.
Gewoon je vrijheid opgeven voor veiligheid.
En dan de veiligheid vanuit een verborgen bestaan.
Misschien zit er wat drank in de paaseitjes?quote:Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.
Ook dat gebeurt continu, het beperken van minderheden door meerderheden. Denk aan het feit dat Limburgs geen erkende taal is. Of dat je niet overal mag roken. Etc.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
Welke vrijheid moet daarvoor opgegeven worden?quote:Op maandag 6 april 2026 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je meer dan één breincel inschakelen a.j.b.?
Ik zeg dat ik liever heb dat de schaarse energie die er aan dit onderwerp wordt besteed over de veiligheid op straat en de rol van Islam in homoacceptatie onder jongeren gaat dan dat de schaarse energie wordt besteed aan Italië of Hongarije in het gareel krijgen m.b.t. hun wetten.
Nee, want als ik er zo in sta had ik nooit kunnen trouwen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:46 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Kennelijk vindt men al tijden dat het huwelijk enkel tussen man en vrouw kan zijn in Italië.
Misschien kun je daar ook respect voor opbrengen?
De vrijheid om om de hete brij heen te draaien. In Nederland hoeft een homo daar in principe geen vrijheid voor op te geven.quote:Op maandag 6 april 2026 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke vrijheid moet daarvoor opgegeven worden?
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou. Dan begrijp ik het beter.quote:Op maandag 6 april 2026 11:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want als ik er zo in sta had ik nooit kunnen trouwen.
Waarom wordt dat dan aangehaald?quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vrijheid om om de hete brij heen te draaien. In Nederland hoeft een homo daar in principe geen vrijheid voor op te geven.
Klopt, als het jezelf niet raakt, dan maakt het niet uit dat een minderheid niet dezelfde rechten heeft.quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou. Dan begrijp ik het beter.
Had je dat nog niet door dan?quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou.
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 april 2026 14:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik zit niet zo diep in al de users hier.
Ja, die vinden steun bij elkaar in dit soort topicsquote:Op maandag 6 april 2026 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verkapte homohaat steekt zijn gure wind weer op.
Meid, log uit, pak je zonnebril en ga buiten genieten met je partner.quote:Op maandag 6 april 2026 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die vinden steun bij elkaar in dit soort topics
Je voelt je aangesprokenquote:Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meid, log uit, pak je zonnebril en ga buiten genieten met je partner.
Misschien vat dit het wel goed samen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
Tja, ik niet..
Deze vat jouw kruistocht mooi samen:quote:
En dat vanwege een zebrapad in Houten...quote:Op zondag 5 april 2026 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor hetero's is zo'n achterlijk regenboogpad niet nodig: hetero's werden en worden als 'normaal' altijd al geaccepteerd.
Maar als jij zo'n wervende reclamegereutel ook wilt proclammeren, om zo'n pad maar met goed fatsoen aan de man te brengen, ga gerust je gang.
Het is gewoon puur een LHGB-dingetje, die regenboogkleuren, zowel vlag als zebrapad. Een letter voor 'hetero' zul je tevergeefs zoeken in dat rijtje.
Wij hetero's hebben die flauwekul ook helemaal niet nodig. Of een of ander PR-poppetje het woord 'voor iedereen' in de mond neemt of niet. Die wordt ook maar betaald om mooie wollige praatjes te houden en wervende reclameteksten.
[..]
Vroeg ik dit?
(en dan mij aanspreken op mijn kennis van de Nederlandse taal, welja<< dat mannetje is niet boos hè
maar lacht zich een rolberoerte )
Tegen je zere enkel?quote:
Je voelt je aangesprokenquote:[..]
En dat vanwege een zebrapad in Houten...
En daarna boos een DM's sturen omdat ik een tweede deel open.
Dat lijkt me logisch bij een DM.quote:Op maandag 6 april 2026 15:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Tegen je zere enkel?
[..]
Je voelt je aangesproken
Waarvoor heeft de Homo scene sepcifiek geld nodig als ik vragen mag?quote:Op maandag 6 april 2026 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook al staat islam op plaats 1 tot en met 10.
Dat praat cde anti LGBTQWhatever van andere stromingen niet goed.
Kijk naar de PVV, die Orban steunt.
Orban heeft verschillende anti homowetten doorgevoerd.
Daar is de klok een aantal decennia terug gezet.
Kijk in de VS, waar DOGE elk federaal overheidsprogramma waarin het woord Gay voorkwam heeft stopgezet.
Zelfs websites werden gepoetst, waarbij de foto van het vliegtuig dat de kernbom op Hiroshima had gegooid is verwijderd.
In Italië kan de partner niet meer geregistreerd worden als wettelijke ouder van een kind.
Als de biologische ouder komt te overlijden, dan heeft de tweede ouder geen enkel gezag over het kind.
En ga zo maar door.
Dat zijn geen anti homowetten die door islamieten zijn opgesteld.
Maar door christenen.
Wat vind jezelf van deze discussie?quote:Op maandag 6 april 2026 16:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch bij een DM.
Maar je had je dag niet denk ik.
Het gebruikelijke vermaak.quote:Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat vind jezelf van deze discussie?
Omdat alles bij elkaar er niets is opgeschoond.quote:Op maandag 6 april 2026 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarvoor heeft de Homo scene sepcifiek geld nodig als ik vragen mag?
Veel van die programma's sloegen nergens op, en nou heb ik het niet over die gene die ze constant herhaalden.
Ze hadden de overheid behoorlijk opgeschoond en het werkt nog exact hetzelfde.
Ik doelde op die mooie post die je zonet (een dag later nogquote:Op maandag 6 april 2026 16:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch bij een DM.
Maar je had je dag niet denk ik.
Ik heb een aantal fotos gepost en binnen 2 jaar zie je amper iets meer.quote:Op maandag 6 april 2026 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoezo lijkt het trouwens alsof veel van die regenboogzebrapaden op de grond zijn gekladderd met opvallend snel slijtende verf? De gebruikelijke witte verkeerstekens op de weg blijven vaak jaren, zo niet decennia bruikbaar, maar de regenboogkleuren beginnen bijna onmiddelijk weg te slijten. Dat zie je op de foto in de OP, dat zie je ook onder meer in Bussum (beeld uit 2024, nu twee jaar later zijn de kleuren al niet erg zichtbaar meer). Als je dan al zo'n regenboogpad aanlegt, gebruik dan in ieder geval de goede materialen...
Dus homoseksuelen moeten weer hetero worden?quote:Op maandag 6 april 2026 16:22 schreef Black_Baron het volgende:
Als ik de voorvechters voor verdere acceptatie van homoseksualiteit een tip mag geven:
Ga weg uit de Lhbtiq+ hoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |