Ja, je bent boos.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Neu, dan was je deze wel tegengekomen
![]()
![]()
![]()
Eerder een zielige vertoning
(van iemand die bidt en smeekt om geaccepteerd te worden)
Gast, ga slapen, met je zielige 'boos'quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je bent boos.
Vandaar dat natrappen
O ja?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het regenboogpad is er voor iedereen.
Vandaar alle kleuren van de regenboog.
Ja, ik heb je strategie heus wel door.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:23 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, het is lastig als je jezelf klem lult.
Want ga je nou zeggen dat je een bepaalde groep mensen (pedofielen) niet normaal vindt, waardoor er volgens jou dus ook geen acceptatie van die mensen kan zijn of ga je beweren dat deze mensen gewoon normaal zijn, terwijl het eigenlijk een beetje vreemd is om deze mensen als normaal te beschouwen.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:46 schreef r_one het volgende:
[..]
O ja?![]()
Welke kleur is dan van hetero?
En welke letter?
Dat lijkt me toch duidelijke taal...quote:De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen.
En jij denkt serieus dat ze daarmee ook op hetero's doelen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch duidelijke taal...
Verzonnen non-argumenten om homohaat te maskerenquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
de issue is verspilling van geld, die dingen kosten enorm veel.
En zoals ik al eerder heb laten zien is dat regenboog pad nu vrijwel niet meer zichtbaar.
Plus het is geen zebra pad.
Het regenboogpad is er voor iedereen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de context van mijn antwoord?
zie pagina 1quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:01 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Verzonnen non-argumenten om homohaat te maskeren
Dat komt omdat veel mensen vanuit onderbuikgevoelens reageren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:48 schreef Wantie het volgende:
Ik vind overigens het wel bijzonder dat je optie 2 onacceptabel vindt.
Want dat is grofweg de huidige status quo.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, jullie dulden geen kleur in je leven. Alleen grijstinten, zoals met de zwart/wit televisie, want toen was de wereld nog een mooie plek om in te leven!
Ah, het kost geld, dat ze beter aan jou kunnen geven. Duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in 1,5 jaar tijd, ik zal morgen even heen lopen en foto maken want nu is er gewoon helemaal geen onderhoud meer aan en is dus vrijwel niet meer herkenbaar als oversteekplaats.
En dus moet weer bak geld uitgegeven worden de straat weer afgezet worden om weer te gaan schilderen, een onodig kostenplaatje!
Dan op een andere manier, wat denk jij van mannen die zich als de enige ware willen opdringen aan de jongere generaties?quote:
Ja, beter geld besteden aan alle burgers van je stad dan aan symbolische (woke) propaganda.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, het kost geld, dat ze beter aan jou kunnen geven. Duidelijk.
Gaat dit over de EO Jongerendag ofzo?quote:Op zondag 5 april 2026 00:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan op een andere manier, wat denk jij van mannen die zich als de enige ware willen opdringen aan de jongere generaties?
Levert werkgelegenheid op.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is in 1,5 jaar tijd, ik zal morgen even heen lopen en foto maken want nu is er gewoon helemaal geen onderhoud meer aan en is dus vrijwel niet meer herkenbaar als oversteekplaats.
En dus moet weer bak geld uitgegeven worden de straat weer afgezet worden om weer te gaan schilderen, een onodig kostenplaatje!
Waarom?quote:Op zondag 5 april 2026 01:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Levert werkgelegenheid op.
Dat is goed voor de stad.
Iemand zegt dat het pad niet voor iedereen is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het regenboogpad is er voor iedereen.
Vandaar alle kleuren van de regenboog.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, jullie dulden geen kleur in je leven. Alleen grijstinten, zoals met de zwart/wit televisie, want toen was de wereld nog een mooie plek om in te leven!
Is er iets mis met je kennis van de Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:53 schreef r_one het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ze daarmee ook op hetero's doelen?
De betekenis van de kleuren:quote:En nou beantwoord je nog steeds m'n vraag niet: welke kleur, welke letter?
Voor hetero's is zo'n achterlijk regenboogpad niet nodig: hetero's werden en worden als 'normaal' altijd al geaccepteerd.quote:Op zondag 5 april 2026 02:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is er iets mis met je kennis van de Nederlandse taal?
Vroeg ik dit?quote:[..]
De betekenis van de kleuren:
Rood: Leven (Life)
Oranje: Genezing (Healing)
Geel: Zonlicht (Sunlight)
Groen: Natuur (Nature)
Blauw: Sereniteit/Harmonie (Serenity)
Violet: Karakter/Geest (Spirit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |