Dat het niet verborgen wordt gehouden, zoals een eeuw geleden, of anno nu in landen waar homoseksualiteit verboden isquote:
Ik weet dat jouw voorkeur uitgaat naar iedereen terug in de kast.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht moeten we gewoon ook constateren dat dit niet de meest effectieve manier is om verdraagzaamheid te creëren en zelfs voor averechte effecten zorgt.
Die was altijd al zichtbaar, het idee achter dit soort symboolpolitiek was verdraagzaamheid te vergroten. Dat lijkt inmiddels niet meer echt te werken dus moet er naar alternatieven worden gekeken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat doet het niet, het maakt onverdraagzaamheid die er al is zichtbaar.
Wil jij de kast weer in? Ik niet namelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet dat jouw voorkeur uitgaat naar iedereen terug in de kast.
Met vlaggen heb ik minder moeite, daar kan ik gewoon aan voorbij lopen en denken "boeiuh ..."quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:22 schreef Gia het volgende:
Nee hoor, je mag zijn wie je wilt zijn. Zeg ik ook al het hele topic. Ik stoor me alleen aan het 'aandacht vragen', zoals met vlaggen, zebrapaden en parades. Dat hoeft toch niet!
Nee, dat is niet het idee erachter.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die was altijd al zichtbaar, het idee achter dit soort symboolpolitiek was verdraagzaamheid te vergroten.
Meer les op scholen.quote:Dat lijkt inmiddels niet meer echt te werken dus moet er naar alternatieven worden gekeken.
[..]
Wil jij de kast weer in? Ik niet namelijk.
En bij welke leeftijd wil je beginnen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het idee erachter.
[..]
Meer les op scholen.
Deze school in kwestie gast er achter aan.
Ik kan je vertellen dat als je een regenboogpad om een moskee gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat doet het niet, het maakt onverdraagzaamheid die er al is zichtbaar.
Middelbare school.quote:Op zaterdag 11 april 2026 07:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
En bij welke leeftijd wil je beginnen?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 07:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat als je een regenboogpad om een moskee gaat plaatsen.
Dat dit inderdaad heel erg zichtbaar gaat worden.
Het is niet helemaal top, zoals je zelf al aangeeft met je opmerking over moskeeën.quote:Even voor de duidelijkheid, Nederland is voorloper in de acceptatie en we hebben hier gay parades en homo huwlijk, en meeste deed men hier al eerder dan in de rest van de wereld.
Hier is iedereen er wel mee eens dat het helemaal top is.
Grote merken worden niet gerund door homo's lijkt me.quote:Maar nee er moet een schepje boven op.
Kijk en dat is het waar mensen issues mee hebben, kijk naar hollywood kijk naar de game industrie alles wat maar een bekende naam heeft moet hierdoor beinvloed worden.
Werkt dit?
Nee het werkt compleet de andere kant op grote merken raken veel geld kwijt veel games studios hebben moeten sluiten en veel films en serie franshises zijn gewoon kapot de core van het publiek boeit het niet meer en ze draaien enorm verlies.
En die lessen moeten dan zeker gegeven worden door komieken als Andre van Duin?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:37 schreef Wantie het volgende:
Meer les op scholen.
Deze school in kwestie gast er achter aan.
Ik vind dat wel een aardig voorstel van je.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:36 schreef torentje het volgende:
[..]
En die lessen moeten dan zeker gegeven worden door komieken als Andre van Duin?
Dit Dolce & Gabbana nieuws komt echt op een ongelukkig momentquote:Op zaterdag 11 april 2026 09:03 schreef Wantie het volgende:
Grote merken worden niet gerund door homo's lijkt me.
Is Alfonso Dolce homoseksueel?quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit Dolce & Gabbana nieuws komt echt op een ongelukkig moment
Datquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:47 schreef theguyver het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Nederland is voorloper in de acceptatie en we hebben hier gay parades en homo huwlijk, en meeste deed men hier al eerder dan in de rest van de wereld.
Hier is iedereen er wel mee eens dat het helemaal top is.
Maar nee er moet een schepje boven op.
Ik wou het nog niet zeggen ..... maar iddquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dat drags gingen voorlezen aan kleuters en peuters vond je ook wat overdreven?
Mannen tellen blijkbaar niet. Zó inclusief.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:56 schreef theguyver het volgende:
MMIWG: Missing and Murdered Indigenous Women and Girls (Vermiste en Vermoorde Inheemse Vrouwen en Meisjes).
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dat drags gingen voorlezen aan kleuters en peuters vond je ook wat overdreven?
Ja, volgende kruis op de bingokaart.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wou het nog niet zeggen ..... maar idd
Ja, moeilijke tijden voor homofobie.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat![]()
En lessen op school zijn er al.
Hell, zelfs al op de basisschool zit het in het curriculum.
[ afbeelding ] ....
Eigenlijk werkt dat zo'n beetje hetzelfde als met moslims. Zolang ze hier wonen en gewoon hun eigen ding doen, is er niet zo'n probleem, maar gaan ze van alles eisen op grond van hun geloof, dan krijgen mensen er een hekel aan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die was altijd al zichtbaar, het idee achter dit soort symboolpolitiek was verdraagzaamheid te vergroten. Dat lijkt inmiddels niet meer echt te werken dus moet er naar alternatieven worden gekeken.
Maar moslims gaan niet trollen als ze hun zin niet krijgenquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk werkt dat zo'n beetje hetzelfde als met moslims. Zolang ze hier wonen en gewoon hun eigen ding doen, is er niet zo'n probleem, maar gaan ze van alles eisen op grond van hun geloof, dan krijgen mensen er een hekel aan.
Kleuters zijn over het algemeen wat jonger dan middelbare scholieren, uitzonderingen daargelaten.quote:
Nee, alleen dreigen met geweld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar moslims gaan niet trollen als ze hun zin niet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |