Nope.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt..
bekend met de neusring theorie?
Ja, je bent trots op je afkeer.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh, waren wij nog in gesprek? Je vond mij toch homofoob? Om hetgeen ik hier beargumenteerde?
Nou vooruit, nog één keertje dan, even simpel op een rijtje.
[..]
[..]
[..]
Lekker inclusief he, zo'n regenboogpad.
[..]
Nope, maar je zal het ook niet aan mij afzien, of ik nu hetro of homo ben.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Klinkt als een Bnw-dingetje.
Anyway, ik neem aan dat jouw voorkeur voor vrouwen zich niet beperkt tot sex.
Homostudies zijn er ook...quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus men moet een complete studie volgen om die onzin te kunnen begrijpen.
https://www.uu.nl/en/masters/gender-studies
Geweldig je hebt nu een stuidie gedaan in gender studies, en kan straks bij de mcdonalds aan het werk![]()
het laatste wifi password is.
MMIWG2SLGBTQQIA+
MMIWG: Missing and Murdered Indigenous Women and Girls (Vermiste en Vermoorde Inheemse Vrouwen en Meisjes).
2SLGBTQQIA+: Two-Spirit, Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer, Questioning, Intersex, Asexual, en meer.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Want anders kwets je iemand zijn gevoelens?
Leuk maar ik doe daar niet aan mee..
het is hij of zij.. thats it!
oh en een Gorlock!Zo sta ik er ook in. Behalve als iemand echt met 2 geslachten geboren is en zo ook gezien wil worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld Raven van Dorst.
Dus pas als jij dat kunt zien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Behalve als iemand echt met 2 geslachten geboren is en zo ook gezien wil worden.
Bijvoorbeeld Raven van Dorst.
Je moet niet selectief quoten, want in die reactie geef ik al aan dat het ook niet verborgen hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
De rest niet gelezen.
Want de vraag is dan: waarom moet het onzichtbaar zijn?
Nee hoor, alles wat je nu beschrijft wordt niet als opdringerig beschouwd.quote:Het is nu heel zichtbaar in Nederland: homo's hebben een relatie, wonen samen, hebben kinderen, komen voor in reclames, boeken, films, series, en ga zo maar door.
Net zoals bijv hetero's.
Alleen bij homo's wordt dat als opdringerig ervaren.
Maar waarom moet je kunnen zien dat iemand homo is? Ben je bang voor hetero aangezien te worden?quote:De rest van je tekst laat heel mooi de onverdraagzaamheid zien.
Dus dat laat ik voor wat het is.
Waar zeg ik dat?quote:
Hoe kan ik iets accepteren als ik het niet weet?quote:Maar bijvoorbeeld iemand met genderdysforie, waarbij bijvoorbeeld de hersenstructuur van een transgender man meer overeenkomsten heeft met die van een cisgender man dan een cisgender vrouw, dat zie je aan de buitenkant niet.
Dus dat accepteer je dan niet.
Geen idee; ben je getrouwd, woon je samen, kinderen...quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, maar je zal het ook niet aan mij afzien, of ik nu hetro of homo ben.
Dit is wat de initiatiefnemers erover zeggen:quote:het is niet echt meer een internet fenomeen.
Zelfde als vel gekleurd haar.
De "neusring theorie" is een internetfenomeen dat suggereert dat vrouwen met een neuspiercing (met name een septumring) vaak onafhankelijk, zelfverzekerd en non-conformistisch zijn. Het wordt gezien als een teken van zelfexpressie en soms als een uiting van seksuele openheid of "rebellie"
Bekijk deze YouTube-video
maar ok even terug te komen op het regenboogpad!
Een regenboogpad (of gaybrapad) wordt aangelegd als symbool voor diversiteit, inclusie en de acceptatie van de MMIWG2SLGBTQQIA+-gemeenschap. Het kleurrijke zebrapad maakt zichtbaar dat iedereen gelijk is en erbij hoort, vaak aangelegd om steun te betuigen.
Oh en het is nu MMIWG2SLGBTQQIA+ gemeenschap..
moge het even duidelijk zijn.
Jij hebt niet het idee dat het precies het omgekeerde veroorzaakt?
Dat is niet hetzelfde als wat jij daarover zegt.quote:De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen
Je vroeg tochquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je bent trots op je afkeer.
Dat hoef je niet te herhalen hoor. Dat was vanaf het begin al duidelijk.
Omdat ik iemand beoordeel op hoe hij tegen doet en niet op wat z'n geaardheid is.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
De rest niet gelezen.
Want de vraag is dan: waarom moet het onzichtbaar zijn?
Hier:quote:
.quote:Als iemand zegt dat hij zich zowel jongen als meisje VOELT, doe ik daar niet aan mee.
Je kunt het ook als 'as is' accepteren.quote:Hoe kan ik iets accepteren als ik het niet weet?
quote:Een transgender man, is dat iemand die van een vrouw is omgebouwd tot een man? En die zichzelf ook ziet als een gewone man? Daar heb je het toch over?
Is voor mij 'hij' en 'hem'.
Dus dan mag het best zichtbaar zijn, want daarop beoordeel je diegene niet...quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Omdat ik iemand beoordeel op hoe hij tegen doet en niet op wat z'n geaardheid is.
Nou, waarom moet het verborgen zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Je moet niet selectief quoten, want in die reactie geef ik al aan dat het ook niet verborgen hoeft te zijn.
[..]
Nee hoor, alles wat je nu beschrijft wordt niet als opdringerig beschouwd.
[..]
Maar waarom moet je kunnen zien dat iemand homo is? Ben je bang voor hetero aangezien te worden?
Nee, daar zeg ik niet dat als ik het niet kan zien dat ik het niet accepteer. Begrijpend lezen is schijnbaar te moeilijk voor je.quote:
Nonbinair zit tussen je oren. Mensen zijn man, vrouw en heel, heel soms beide, hermafroditisme.quote:[..]
Je kunt het ook als 'as is' accepteren.
Ik heb geen idee hoe dat werkt als iemand bijvoorbeeld nonbinair is. Maar ik accepteer het wel. Ik hoef geen uitgebreid wetenschappelijk bewijs dat nonbinair bestaat
[..]
Ik zeg letterlijk dat het NIET verborgen hoeft te zijn. Maar dat liet jij weg uit die quote.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, waarom moet het verborgen zijn?
Dat is de vraag.
Nee hoor, je mag zijn wie je wilt zijn. Zeg ik ook al het hele topic. Ik stoor me alleen aan het 'aandacht vragen', zoals met vlaggen, zebrapaden en parades. Dat hoeft toch niet!quote:Dat je het niet ziet, prima.
Maar als dat is omdat het verborgen gehouden wordt, omdat het anders wordt gezien als opdringerig...
Dan dwing je mensen in zich anders voor te doen dan ze zijn, oftewel de kast in.
Maar een transgender man noem je wèl hij/hem?quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, daar zeg ik niet dat als ik het niet kan zien dat ik het niet accepteer. Begrijpend lezen is schijnbaar te moeilijk voor je.
[..]
Nonbinair zit tussen je oren. Mensen zijn man, vrouw en heel, heel soms beide, hermafroditisme.
En alleen die laatste noem ik 'hen' of 'die' als hen dat wil.
Mensen met een psychische stoornis, niet.
Omdat dat elkaar tegen spreekt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat het NIET verborgen hoeft te zijn. Maar dat liet jij weg uit die quote.
[..]
Dit is de aandacht die de initiatiefnemers vragen:quote:Nee hoor, je mag zijn wie je wilt zijn. Zeg ik ook al het hele topic. Ik stoor me alleen aan het 'aandacht vragen', zoals met vlaggen, zebrapaden en parades. Dat hoeft toch niet!
Ik zie het probleem niet.quote:De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen.
denk dat die groep groter is dan dat je zelf door hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee; ben je getrouwd, woon je samen, kinderen...
[..]
Dit is wat de initiatiefnemers erover zeggen:
[..]
Dat is niet hetzelfde als wat jij daarover zegt.
Wat ik mij opvalt in dit soort discussies is niet dat acceptatie afneemt, zoals jij suggereert, maar bestaande intolerantie blootlegt.
Je hebt een kleine luide groep die hiertegen ageert. De rest boeit het verder niet of vindt het prima.
cool...quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Homostudies zijn er ook...
https://dare.uva.nl/searc(...)06-b758-f27a025c3c80
Zoals ik al zeg als ik al op moet zoeken wat het uberhaupt in houd en de persoon word boos op mij omdat ik zijn hersenkronkel niet snap dan heb je pech.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus pas als jij dat kunt zien.
Maar bijvoorbeeld iemand met genderdysforie, waarbij bijvoorbeeld de hersenstructuur van een transgender man meer overeenkomsten heeft met die van een cisgender man dan een cisgender vrouw, dat zie je aan de buitenkant niet.
Dus dat accepteer je dan niet.
Reden te meer om daar aandacht aan te blijven besteden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk dat die groep groter is dan dat je zelf door hebt.
Allereerst +- 90% van de moslims in de stad, dan heb je de streng gelovigen onder de christenen en dan de rest nog!
Wellicht moeten we gewoon ook constateren dat dit niet de meest effectieve manier is om verdraagzaamheid te creëren en zelfs voor averechte effecten zorgt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Reden te meer om daar aandacht aan te blijven besteden.
het is imo een dom middel om aandacht te vragen voor iets belangrijks. Aan de andere kant, het is een fucking zebrapad. Stukje opvoeding hier gewoon normaal mee om te gaan is kennelijk teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht moeten we gewoon ook constateren dat dit niet de meest effectieve manier is om verdraagzaamheid te creëren en zelfs voor averechte effecten zorgt.
Dat doet het niet, het maakt onverdraagzaamheid die er al is zichtbaar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht moeten we gewoon ook constateren dat dit niet de meest effectieve manier is om verdraagzaamheid te creëren en zelfs voor averechte effecten zorgt.
Definieer zichtbaarquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan mag het best zichtbaar zijn, want daarop beoordeel je diegene niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |