Met een symmetrische situatie bedoelt men een situatie waarin er een bepaalde balans of gelijkheid is, vaak zó dat je delen kunt verwisselen of spiegelen zonder dat het resultaat verandert.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:25 schreef r_one het volgende:
[..]
En nou in normaal, begrijpelijk Nederlands?
Ik heb op een middelbare school gezeten, een katholieke nog wel, waar ook enkele leerkrachten openlijk homoseksueel waren. En dan hebben we het over 44 tot 50 jaar geleden. Nooit ook maar iets gemerkt van niet geaccepteerd worden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Probeer eens een middelbare school. Daar heb je niet eens een islamitische leerlingpopulatie voor nodig (waar ik als docent ook ervaring mee heb).
En volgens mij ging het artikel in de OP daar over.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Geen idee, wat die daarmee wil zeggen.
Ik vermoed dat "letter-mensen" gewoon heel veel aandacht nodig hebben, constant bevestiging zoeken dat iedereen het prima vindt dat zij 'zo' zijn. Eigenlijk best wel zielig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met een symmetrische situatie bedoelt men een situatie waarin er een bepaalde balans of gelijkheid is, vaak zó dat je delen kunt verwisselen of spiegelen zonder dat het resultaat verandert.
Geen idee, wat die daarmee wil zeggen.
En daar bovenop: zo'n regenboogzebrapad "is voor IEDEREEN"; dat is gewoon niet zoquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "letter-mensen" gewoon heel veel aandacht nodig hebben, constant bevestiging zoeken dat iedereen het prima vindt dat zij 'zo' zijn. Eigenlijk best wel zielig.
Hetero's leven gewoon hun leven, terwijl daar ook best veel afwijkende figuren tussen zitten, zoals swingers, bdsm-liefhebbers enz...., maar die lopen daar niet mee te koop. Die zoeken geen bevestiging dat dat okay is.
Maar je mag schijnbaar niet zeggen dat hetero's die bevestiging niet zoeken en homo's wel, want het is, volgens hen, nodig dat homo's die bevestiging krijgen. Joost mag weten waarom.
Dan ken jij types als Iris Schoutsen nog niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "letter-mensen" gewoon heel veel aandacht nodig hebben, constant bevestiging zoeken dat iedereen het prima vindt dat zij 'zo' zijn. Eigenlijk best wel zielig.
Hetero's leven gewoon hun leven, terwijl daar ook best veel afwijkende figuren tussen zitten, zoals swingers, bdsm-liefhebbers enz...., maar die lopen daar niet mee te koop. Die zoeken geen bevestiging dat dat okay is.
Maar je mag schijnbaar niet zeggen dat hetero's die bevestiging niet zoeken en homo's wel, want het is, volgens hen, nodig dat homo's die bevestiging krijgen. Joost mag weten waarom.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan ken jij types als Iris Schoutsen nog niet.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)rouw-in-de-voortuin/
Tja, het betreft niet alleen sex hè.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Waarom moet ik weten wat iemand in zijn slaapkamer uitvreet?
laat ik het anders vragen.
Neuk jij kerels in de kont?
Zo ja waarom niet?
Idd, jouw opmerking zegt genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:54 schreef r_one het volgende:
En o wee als je dat uitspreekt of er anders naar handelt: dan ben je intolerant, homofoob, whatever.
Nou, begin eerst maar eens te accepteren dat ik hetero ben, dan praten we verder
Nou, begin eerst maar eens te accepteren dat ik hetero benquote:
De si-tu-a-ties zijn niet ver-ge-lijk-baar.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:25 schreef r_one het volgende:
[..]
En nou in normaal, begrijpelijk Nederlands?
We zijn niet allemaal hooggeleid G. Ik heb tweejaar over de mavo gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De si-tu-a-ties zijn niet ver-ge-lijk-baar.
Ah, ze zijn niet analoog (volgens jou). Zeg dat danquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De si-tu-a-ties zijn niet ver-ge-lijk-baar.
Wat zie jij als het opdringen van geaardheid?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, ze zijn niet analoog (volgens jou). Zeg dat dan![]()
En waar-om zou op-drin-gen van ie-mands ge-aard-heid an-ders zijn voor he-te-ro's dan voor ho-mo's (en dus niet ver-ge-lijk-baar)?
Waarom moet dat per se zichtbaar zijn? Kun je niet anders geaard zijn zonder dat de hele wereld dat MOET zien?quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:19 schreef Wantie het volgende:
Zelf zichtbaarheid van mensen met een andere geaardheid beschouwen als opdringerig, en ondertussen al geruime tijd in dit topic posten en net doen alsof jouw heteroseksualiteit niet geaccepteerd wordt...
Oh, waren wij nog in gesprek? Je vond mij toch homofoob? Om hetgeen ik hier beargumenteerde?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zie jij als het opdringen van geaardheid?
quote:Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef r_one het volgende:
Laat iedereen lekker z'n ding doen maar val een ander(sdenkende) er niet mee lastig als ze dat niet willen.
Ik wordt ongewild geconfronteerd met een "kunstwerk" () waar ik mij met geen mogelijkheid kan (en wil) identificeren.
Lekker inclusief he, zo'n regenboogpad.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:54 schreef r_one het volgende:
zo'n regenboogzebrapad "is voor IEDEREEN"; dat is gewoon niet zo
Lariekoek. Eén geaardheid ontbreekt totaal in het hele spectrum aan geaardheden (en keuzes, zo je wilt)
En o wee als je dat uitspreekt of er anders naar handelt: dan ben je intolerant, homofoob, whatever.
![]()
Dus men moet een complete studie volgen om die onzin te kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 07:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Transgender is geen geaardheid. Holebi wel.
En dat vind ik van al die letters. Queer is geen geaardheid, intersekse niet. A-seksueel zou je er nog een beetje onder kunnen scharen. Je valt niet op mannen, niet op vrouwen, maar op niets en niemand.
Want anders kwets je iemand zijn gevoelens?quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh ja, ook al zoiets: Dat "hen", "die" enz.... gedoe. Als iemand met twee geslachten geboren is en er de voorkeur aangeeft aangesproken te worden in het meervoud, omdat hen zowel een meisje als een jongen is, dan vind ik dat prima. Als iemand zegt dat hij zich zowel jongen als meisje VOELT, doe ik daar niet aan mee.
Als ik erover twijfel, en dat komt weleens voor, vermijd ik liever het gebruik van voornaamwoorden om niet 'hij' tegen een 'zij' te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door theguyver op 10-04-2026 16:05:54 ]I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
klopt..quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het betreft niet alleen sex hè.
Het is ook een best bekrompen opvatting.
De rest niet gelezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |