SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jawel, maar als je ook nog iets wil drinken is dat niet handig.quote:
Met Fristi op mag je gewoon nog rijden hoorquote:Op zondag 5 april 2026 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ook nog iets wil drinken is dat niet handig.
Goudaquote:Op zondag 5 april 2026 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in Gouda. Daar had ik vanmiddag zomaar naartoe hebben kunnen willen gaan, dat zou dan mooi in het water gevallen zijn dankzij dat extreme risicogedrag van jou.
Dat ligt er een beetje aan wat je in die fristi hebt gedaan.quote:Op zondag 5 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Met Fristi op mag je gewoon nog rijden hoor
Is dat dichtbij?quote:
rumquote:Op zondag 5 april 2026 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat je in die fristi hebt gedaan.
Net als met cola. Je mag best nog rijden met een lading cola op, maar niet als daar ook een lading rum in zat.
Gouda>Sweet Lake is met de benenwagen best wel een forse tippel maar met auto een minuut of 15, 20quote:
Kan zomaar zijn dat ik nu dichterbij ben dan in Gouda, afhankelijk van of ik Sweet Lake goed heb.quote:Op zondag 5 april 2026 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gouda>Sweet Lake is met de benenwagen best wel een forse tippel maar met auto een minuut of 15, 20
hmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 5 april 2026 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat ik nu dichterbij ben dan in Gouda, afhankelijk van of ik Sweet Lake goed heb.
quote:
welke?quote:Op zondag 5 april 2026 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar ik heb het nu niet.
Of ik heb nog een beetje van een hele lekkere, maar die wil ik nu niet opmaken.
Ik heb nu ook geen rum, ook geen hele lekkerequote:Op zondag 5 april 2026 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar ik heb het nu niet.
Of ik heb nog een beetje van een hele lekkere, maar die wil ik nu niet opmaken.
Deze man weetquote:
Dubbel zondequote:Op zondag 5 april 2026 01:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen rum, ook geen hele lekkere
Marga Bult?quote:Op zondag 5 april 2026 07:24 schreef Arizona het volgende:
Vrolijk Pasen allemaal!
Ik werd wakker van de wind, er klepperde iets heel hard in de wind
Die heb ik niet gezien, er zijn hier wel paasbulten!quote:
Veel plezier met De Ronde, ik hoop dat Wout wint!quote:Op zondag 5 april 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag het jaarlijkse hoogtepunt van Vlaanderen
Met zijn tweede plaats?quote:Op zondag 5 april 2026 00:20 schreef H_T het volgende:
Dit topic is vast morgen nog wel open, dan kan ik dan altijd nog de TT aanpassen om Strani te feliciteren
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit waarnee. Maar betekent dit dat @Arizona heeft gewonnen of juist verloren?quote:
91-73 voor Michiganquote:Op zondag 5 april 2026 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit waarnee. Maar betekent dit dat @:Arizona heeft gewonnen of juist verloren?
Helaas. Het belangrijkste is dat ze het wel geprobeerd heeftquote:
Fijne verjaardag!quote:
Niet erg! Daardoor won ik van de Strani, dus dat is goed. En ik ben trots op @Arizona dat ze niet te veel haar best gedaan heeft.quote:Op zondag 5 april 2026 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas. Het belangrijkste is dat ze het wel geprobeerd heeft
Mijn vader had gisteren op Eurosport al gezien dat Pogi won. Bleek dat het de editie van vorig jaar was, maar dat had ie toen niet door.quote:Op zondag 5 april 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag het jaarlijkse hoogtepunt van Vlaanderen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 april 2026 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet erg! Daardoor won ik van de Strani, dus dat is goed. En ik ben trots op @:Arizona dat ze niet te veel haar best gedaan heeft.
Gewoon niets zeggen, hij heeft de winnaar zien winnenquote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader had gisteren op Eurosport al gezien dat Pogi won. Bleek dat het de editie van vorig jaar was, maar dat had ie toen niet door.
Ik vind het echt knap wat Pogacar laat zien, maar hij maakt het zo doodsaai.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weost is op Van der Poel, die meereed (eigenlijk vooral tempo reed) met Pogacar. Er was gewoon geen scenario, anders dan een enorme inzinking, waarin Pogacar vandaag te pakken was.
Huiskamer-experts, stuk voor stuk. Zeer vermoeiend. Kunnen zelf waarschijnlijk weinig.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weost is op Van der Poel, die meereed (eigenlijk vooral tempo reed) met Pogacar. Er was gewoon geen scenario, anders dan een enorme inzinking, waarin Pogacar vandaag te pakken was.
Dit.quote:Op zondag 5 april 2026 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap wat Pogacar laat zien, maar hij maakt het zo doodsaai.
Ik hoorde het pas vandaag dat ie gisteren ook gekeken had . Dus hij was al verbaasd dat het vandaag weer was.quote:Op zondag 5 april 2026 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen, hij heeft de winnaar zien winnen
Ik denk dat Leonardo wel het hoogtepunt was, echt iedereen zwaaide het hele nummer meequote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldlandquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!quote:Op zondag 5 april 2026 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldland
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand isquote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!
Maar toch klagen dat de benzine- en dieselprijs zo hoog is.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Precies! Mañana mañana is hier geen optiequote:Op zondag 5 april 2026 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.
Dan is het maar goed dat ik je gewaarschuwd hebquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
quote:
Nog niet.quote:
Oh cock.quote:
quote:
quote:
quote:
Hier schrik ik vanquote:
James?quote:
Zie je nog wel eens een neef of zoon van Frits?quote:
Morgen gaan we het opnieuw doen,quote:
Wat ik nog even wil weten, werd er bij jullie ook een 'Lisa' op het podium gehaald toen ze de tekeningen lieten zien? Vrijdag wel maar ik geloof niet dat dat de 'echte' Lisa was.quote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
Meke is wel heel vaak jarig.quote:Op zondag 5 april 2026 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Morgen gaan we het opnieuw doen,
Dan ben je echt echt jarig.
Nee, er werd niemand het podium op gehaaldquote:Op zondag 5 april 2026 20:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik nog even wil weten, werd er bij jullie ook een 'Lisa' op het podium gehaald toen ze de tekeningen lieten zien? Vrijdag wel maar ik geloof niet dat dat de 'echte' Lisa was.
Eigen schuld. Wij feliciteren jou voor de zekerheid 38 keer per jaar omdat jij overal verjaardagen claimtquote:
Ah dan was het dus niet 'in scène' gezetquote:Op zondag 5 april 2026 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, er werd niemand het podium op gehaald
Preciesquote:Op zondag 5 april 2026 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Morgen gaan we het opnieuw doen,
Dan ben je echt echt jarig.
Ja zo werkt het niet hè, zelf onderzoek doenquote:Op zondag 5 april 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaap over de dam enzulks.
Jouw verjaardag staat niet in mijn agenda.quote:Op zondag 5 april 2026 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet hè, zelf onderzoek doen
Dan heb je nog 56 minuten om hem erin te zettenquote:Op zondag 5 april 2026 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw verjaardag staat niet in mijn agenda.
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?quote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je nog 56 minuten om hem erin te zetten
Ja, doe maar. Meke vindt dat vast niet erg.quote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?
Dan kies ik 29 februari.quote:Op zondag 5 april 2026 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Meke vindt dat vast niet erg.
Nee misschien wel even handig om af te stemmen dat je niet dezelfde datum als iemand anders hebt, hoe meer verjaardagen, hoe beterquote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?
Leukquote:
Mensen die vaker een verjaardag hebben worden gemiddeld wel ouderquote:Op zondag 5 april 2026 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee misschien wel even handig om af te stemmen dat je niet dezelfde datum als iemand anders hebt, hoe meer verjaardagen, hoe beter
Werkse.quote:Op maandag 6 april 2026 05:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vier het feestje vanmiddag wel mee, nu eerst weer aan het werk.
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemistquote:Op maandag 6 april 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga @:meke vandaag niet weer feliciteren, ik wacht daarmee wel tot 29 februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |