Ik denk dat Leonardo wel het hoogtepunt was, echt iedereen zwaaide het hele nummer meequote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldlandquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!quote:Op zondag 5 april 2026 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldland
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand isquote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!
Maar toch klagen dat de benzine- en dieselprijs zo hoog is.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Precies! Mañana mañana is hier geen optiequote:Op zondag 5 april 2026 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.
Dan is het maar goed dat ik je gewaarschuwd hebquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
quote:
Nog niet.quote:
Oh cock.quote:
quote:
quote:
quote:
Hier schrik ik vanquote:
James?quote:
Zie je nog wel eens een neef of zoon van Frits?quote:
Morgen gaan we het opnieuw doen,quote:
Wat ik nog even wil weten, werd er bij jullie ook een 'Lisa' op het podium gehaald toen ze de tekeningen lieten zien? Vrijdag wel maar ik geloof niet dat dat de 'echte' Lisa was.quote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |