Ik denk dat Leonardo wel het hoogtepunt was, echt iedereen zwaaide het hele nummer meequote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldlandquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!quote:Op zondag 5 april 2026 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn God wat is Nederland toch ook een derdewereldland
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand isquote:Op zondag 5 april 2026 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua OV is het afzien ja! Of je ergens komt is een loterij en je betaalt de hoofdprijs!
Maar toch klagen dat de benzine- en dieselprijs zo hoog is.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.quote:Op zondag 5 april 2026 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is natuurlijk ook zo klein dat alles ook eigenlijk wel op loopafstand is
Precies! Mañana mañana is hier geen optiequote:Op zondag 5 april 2026 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar Nederlanders hebben de tijd niet om 44 uur te gaan lopen voor een concert.
Dan is het maar goed dat ik je gewaarschuwd hebquote:Op zondag 5 april 2026 19:08 schreef Arizona het volgende:
We zitten nu (al een tijdje) in de trein terug.
De trein heen vanmorgen was een uitdaging, er verviel vanalles! Zeer waarschijnlijk de naweeën van jouw uitspanning, @:h_t !
quote:
Nog niet.quote:
Oh cock.quote:
quote:
quote:
quote:
Hier schrik ik vanquote:
James?quote:
Zie je nog wel eens een neef of zoon van Frits?quote:
Morgen gaan we het opnieuw doen,quote:
Wat ik nog even wil weten, werd er bij jullie ook een 'Lisa' op het podium gehaald toen ze de tekeningen lieten zien? Vrijdag wel maar ik geloof niet dat dat de 'echte' Lisa was.quote:Op zondag 5 april 2026 17:59 schreef Arizona het volgende:
Ik kan niet anders dan @:nailqueen gelijk geven, K3 was geweldig
Meke is wel heel vaak jarig.quote:Op zondag 5 april 2026 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Morgen gaan we het opnieuw doen,
Dan ben je echt echt jarig.
Nee, er werd niemand het podium op gehaaldquote:Op zondag 5 april 2026 20:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik nog even wil weten, werd er bij jullie ook een 'Lisa' op het podium gehaald toen ze de tekeningen lieten zien? Vrijdag wel maar ik geloof niet dat dat de 'echte' Lisa was.
Eigen schuld. Wij feliciteren jou voor de zekerheid 38 keer per jaar omdat jij overal verjaardagen claimtquote:
Ah dan was het dus niet 'in scène' gezetquote:Op zondag 5 april 2026 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, er werd niemand het podium op gehaald
Preciesquote:Op zondag 5 april 2026 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Morgen gaan we het opnieuw doen,
Dan ben je echt echt jarig.
Ja zo werkt het niet hè, zelf onderzoek doenquote:Op zondag 5 april 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een schaap over de dam enzulks.
Jouw verjaardag staat niet in mijn agenda.quote:Op zondag 5 april 2026 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet hè, zelf onderzoek doen
Dan heb je nog 56 minuten om hem erin te zettenquote:Op zondag 5 april 2026 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw verjaardag staat niet in mijn agenda.
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?quote:Op zondag 5 april 2026 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan heb je nog 56 minuten om hem erin te zetten
Ja, doe maar. Meke vindt dat vast niet erg.quote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?
Dan kies ik 29 februari.quote:Op zondag 5 april 2026 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Meke vindt dat vast niet erg.
Nee misschien wel even handig om af te stemmen dat je niet dezelfde datum als iemand anders hebt, hoe meer verjaardagen, hoe beterquote:Op zondag 5 april 2026 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik mag gewoon zelf een datum verzinnen?
Leukquote:
Mensen die vaker een verjaardag hebben worden gemiddeld wel ouderquote:Op zondag 5 april 2026 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee misschien wel even handig om af te stemmen dat je niet dezelfde datum als iemand anders hebt, hoe meer verjaardagen, hoe beter
Werkse.quote:Op maandag 6 april 2026 05:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vier het feestje vanmiddag wel mee, nu eerst weer aan het werk.
Ze heeft mijn felicitatie gewoon gemistquote:Op maandag 6 april 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga @:meke vandaag niet weer feliciteren, ik wacht daarmee wel tot 29 februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |