Die heb ik niet gezien, er zijn hier wel paasbulten!quote:
Veel plezier met De Ronde, ik hoop dat Wout wint!quote:Op zondag 5 april 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag het jaarlijkse hoogtepunt van Vlaanderen
Met zijn tweede plaats?quote:Op zondag 5 april 2026 00:20 schreef H_T het volgende:
Dit topic is vast morgen nog wel open, dan kan ik dan altijd nog de TT aanpassen om Strani te feliciteren
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit waarnee. Maar betekent dit dat @Arizona heeft gewonnen of juist verloren?quote:
91-73 voor Michiganquote:Op zondag 5 april 2026 10:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit waarnee. Maar betekent dit dat @:Arizona heeft gewonnen of juist verloren?
Helaas. Het belangrijkste is dat ze het wel geprobeerd heeftquote:
Fijne verjaardag!quote:
Niet erg! Daardoor won ik van de Strani, dus dat is goed. En ik ben trots op @Arizona dat ze niet te veel haar best gedaan heeft.quote:Op zondag 5 april 2026 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas. Het belangrijkste is dat ze het wel geprobeerd heeft
Mijn vader had gisteren op Eurosport al gezien dat Pogi won. Bleek dat het de editie van vorig jaar was, maar dat had ie toen niet door.quote:Op zondag 5 april 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag het jaarlijkse hoogtepunt van Vlaanderen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 april 2026 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet erg! Daardoor won ik van de Strani, dus dat is goed. En ik ben trots op @:Arizona dat ze niet te veel haar best gedaan heeft.
Gewoon niets zeggen, hij heeft de winnaar zien winnenquote:Op zondag 5 april 2026 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader had gisteren op Eurosport al gezien dat Pogi won. Bleek dat het de editie van vorig jaar was, maar dat had ie toen niet door.
Ik vind het echt knap wat Pogacar laat zien, maar hij maakt het zo doodsaai.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weost is op Van der Poel, die meereed (eigenlijk vooral tempo reed) met Pogacar. Er was gewoon geen scenario, anders dan een enorme inzinking, waarin Pogacar vandaag te pakken was.
Huiskamer-experts, stuk voor stuk. Zeer vermoeiend. Kunnen zelf waarschijnlijk weinig.quote:Op zondag 5 april 2026 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom iedereen weost is op Van der Poel, die meereed (eigenlijk vooral tempo reed) met Pogacar. Er was gewoon geen scenario, anders dan een enorme inzinking, waarin Pogacar vandaag te pakken was.
Dit.quote:Op zondag 5 april 2026 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap wat Pogacar laat zien, maar hij maakt het zo doodsaai.
Ik hoorde het pas vandaag dat ie gisteren ook gekeken had . Dus hij was al verbaasd dat het vandaag weer was.quote:Op zondag 5 april 2026 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon niets zeggen, hij heeft de winnaar zien winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |