Luctor.et.Emergo bij de AIVD, seizoen 1.quote:
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo bij de AIVD, seizoen 1.
Zekers.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?
Ja, daarom is ie snel gevondenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Om 19 en 19:15 uur de startvolgorde van de semi’s voor de liefhebber.
Flinke bus dan.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.
Ja, ik had het al in het Nieuwtjes topic geplaatst. Anders worden de mensen hier opeens in ESF met het ESF geconfronteerd.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.
De (normaal) braafste leerling van de klas op de tweede startplek. Dat de EBU dat nog eens aandurftquote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Weg, horst!quote:
Dan winnen vanaf plek 2.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De (normaal) braafste leerling van de klas op de tweede startplek. Dat de EBU dat nog eens aandurft
Zowel met oude als nieuwe reglementen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
En dan even het publiek bedanken bij de winst.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.
En hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond naar de musical Foxtrot geweest
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Alle kinderen dansen hand in hand in de wereld van K3
Vanavond![]()
Hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Had je je elastieken benen meegenomen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
ahh heel benieuwd hoe je het gaat hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond![]()
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondagquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond![]()
En netjes gevraagd aan de jongeman of je zijn meissie ff mag lenen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je je elastieken benen meegenomen?
Maak er een meet vanquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondag
Wat voor outfit had jij ook alweer?
Wij kopen niks bijzonders, ik doe gewoon een roze shirt aan
Ohwquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:nailqueen 2 dagen blijft
De outfit van Frans Liedjequote:Op vrijdag 3 april 2026 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondag
Wat voor outfit had jij ook alweer?
Wij kopen niks bijzonders, ik doe gewoon een roze shirt aan
Dankjewel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:28 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben een nieuwe ESF header! We zijn weer up to date.
Nu.nl heeft blijkbaar ook spionnen rondlopen. Lekker opgeklopt weer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Joost Klein had al weer een rel zag ik.
Het zou pas nieuws zijn als ie het niet had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De schavuit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als ie het niet had.
Laten we het omdraaien. De brave Koen Wauters heeft een rel veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die ken ik niet en Joost welquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien. De brave Koen Wauters heeft een rel veroorzaakt
Ken je dit nummer nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik niet en Joost wel
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het enige belgische wat hij kent is Spa.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Wat? Dat moet een geintje zijn!
En dan bedoel je het circuit en niet het drankje ?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige belgische wat hij kent is Spa.
Het circuit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan bedoel je het circuit en niet het drankje ?
Beter bekend van Clouseauquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken hem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter bekend van Clouseau
Bekijk deze YouTube-video
En we vrijen tot de nooooooooeeeeennn
(Fans van de Belgische mol snappen de reference)
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze laten alles hier maar toe tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.
Ik zal hem billenkoek geven.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.
Zij heeft me hierheen geloktquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze laten alles hier maar toe tegenwoordig
Hier in ESF moet je dan wel deze versie plaatsen natuurlijk:quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter bekend van Clouseau
En we vrijen tot de nooooooooeeeeennn
(Fans van de Belgische mol snappen de reference)
Smoesjes.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij heeft me hierheen gelokt
Toch nog op redelijke afstand 2de geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier in ESF moet je dan wel deze versie plaatsen natuurlijk:
Waarheid!quote:
Leuk en met goede liedjes, maar ik denk niet dat ik nog een keer wil gaan. Daarvoor gaf ik toch te weinig om de karaktersquote:
Ik ban in slaap gedommeld zittend aan mijn bureau, is dat spannend genoeg?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand iets spannends beleefd vanavond?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
K3 was ongelofelijk. Het was één grote hoogtepunt. Alles was perfect. Zelfs de liedjes die ik niet heel goed kenden danste ik mee. Op het laatst toch tranen in mijn ogen bij 'voor altijd jullie k3!'![]()
Op het laatst bij Heyah Mama waren ze door de enthousiasme de tekst kwijt. Dat was een leuk moment![]()
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Het is in elk geval ietsquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ban in slaap gedommeld zittend aan mijn bureau, is dat spannend genoeg?
Waren er Basken aanwezig?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.
Uitgerekend bij het nummer dat ze denk ik het vaakst hebben gezongenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
K3 was ongelofelijk. Het was één grote hoogtepunt. Alles was perfect. Zelfs de liedjes die ik niet heel goed kenden danste ik mee. Op het laatst toch tranen in mijn ogen bij 'voor altijd jullie k3!'![]()
Op het laatst bij Heyah Mama waren ze door de enthousiasme de tekst kwijt. Dat was een leuk moment![]()
Heb het inmiddels wat spannender gemaakt. Dinsdag is m'n kies getrokken en nu drink ik lekker een paar wijntjes. Drie tot vijf dagen geen alcohol was het advies, dus ik heb voor drie gekozen. Living on the edge.quote:
En bij hoeveel van die situaties was jij direct betrokken?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.
Je gaat dit niet geloven maar bij niet één!quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En bij hoeveel van die situaties was jij direct betrokken?
Ok, ik kies ervoor je te geloven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat dit niet geloven maar bij niet één!
In het echte leven ben ik veel sympathieker en hou ik niet zo van conflict.
Ah, dus toch eruit. Viel het mee?quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het inmiddels wat spannender gemaakt. Dinsdag is m'n kies getrokken en nu drink ik lekker een paar wijntjes. Drie tot vijf dagen geen alcohol was het advies, dus ik heb voor drie gekozen. Living on the edge.
Totaal niet. Ontspanning was het hier. Daar was ik ook wel aan toe.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Goed om te lezen, nu nog meer zin in morgenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Familiegelegenheden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Totaal niet. Ontspanning was het hier. Daar was ik ook wel aan toe.
[..]
Goed om te lezen, nu nog meer zin in morgen![]()
Wat zijn jullie plannen voor dit paasweekend?
Ja, het was wat duw en wrikwerk, maar ding was er sneller uit dan ik dacht.quote:
Het refrein is niet zo moeilijk maar bij het 2e couplet ging Kathleen het 1e couplet zingen en raakten ze allemaal in de war. Toen moest het publiek het maar doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Uitgerekend bij het nummer dat ze denk ik het vaakst hebben gezongen![]()
Als het hadden willen verbergen hadden ze ook de Hazes truc kunnen doen, gewoon stil zijn en de microfoon naar het publiek houden
Precies, om te treuren om een tientje is zonde. Even boos zijn en dan gauw weer doorgaan met napret hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:35 schreef NailQueen het volgende:
Het was ook prachtig om te zien dat bij veel liedjes het publiek zo leuk meedeed dat ik bijna geen mobieltjes zag
Ik zit er bijna over na te denken om nog een keer te gaan maar de tweede keer is nooit zo leuk als de eerste keer. Dus ik laat het hier bij![]()
Niet alles kan helemaal goed gaan dus op de terugweg zijn we nog genaaid door een taxichauffeur die meer tarief vroeg dan normaal (¤35 ipv ¤25). Maar ik vertik het om dat de pret laten verpesten.
Naar welke ga je?quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
Zondagmiddagconcerten zijn top. Meer concerten zouden op zondagmiddag gehouden moeten worden.
Oh ok.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik niet, maar Arizona gaat morgen naar K3.
Hmm ik denk bij alle situatiesquote:Op zaterdag 4 april 2026 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik kies ervoor je te geloven.![]()
Dus, bij hoeveel van die situaties was je índirect betrokken?
In het echt leven is @Strani inderdaad wel sympathiek.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat dit niet geloven maar bij niet één!
In het echte leven ben ik veel sympathieker en hou ik niet zo van conflict.
Die 10 euro heb ik maandag alweer terugverdiend zonder te werken want de feestdagen worden gewoon doorbetaaldquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, om te treuren om een tientje is zonde. Even boos zijn en dan gauw weer doorgaan met napret hebben![]()
Ik kom er echt net achter dat we morgen hartstikke lang onderweg zijn omdat er geen treinen rijden bij Gouda![]()
Nou ja, dat is ook maar zo. We gaan naar de middagshow dus we komen ook nog wel thuis.
Als er zometeen een *Extra Journaal* komt, weten we aan wie het ligt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:29 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag whisky gedronken in Utrecht, en de vorige keer dat ik dat met dit gezelschap deed in dit café ging die middag de lockdown in. Dan is het dit keer een stuk beter gegaan
Ik ben zelfs met de trein gegaanquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als er zometeen een *Extra Journaal* komt, weten we aan wie het ligt.
Levensgevaarlijk in jouw gevalquote:
Jij durft.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:29 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag whisky gedronken in Utrecht, en de vorige keer dat ik dat met dit gezelschap deed in dit café ging die middag de lockdown in. Dan is het dit keer een stuk beter gegaan
Ik vind niet dat jij zomaar zulke risico's zou moeten kunnen nemen met dit land.quote:
Eens. Ik moet morgen ook met de trein en @H_T brengt met zijn onbesuisde actie een veilige en voorspoedige reis voor mij heel erg in gevaarquote:Op zaterdag 4 april 2026 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik vind niet dat jij zomaar zulke risico's zou moeten kunnen nemen met dit land.
Eigenlijk zou er een commissie opgericht moeten worden die hier voortaan eerst over gaat vergaderen of zo.
@H_T !!!quote:Een containerschip is aan het eind van de middag tegen een spoorbrug bij Gouda gevaren. Daarom werd het treinverkeer stilgelegd.
https://nos.nl/artikel/26(...)gifte-tegen-schipper
quote:Op zaterdag 4 april 2026 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eens. Ik moet morgen ook met de trein en @:h_t brengt met zijn onbesuisde actie een veilige en voorspoedige reis voor mij heel erg in gevaar
Ik heb geen plannen om morgen mijn dorp uit te gaan en Ari kon toch al niet langs Gouda, dus daarvoor accepteer ik geen verantwoordelijkheidquote:
Ik heb vrienden in Gouda. Daar had ik vanmiddag zomaar naartoe hebben kunnen willen gaan, dat zou dan mooi in het water gevallen zijn dankzij dat extreme risicogedrag van jou.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen plannen om morgen mijn dorp uit te gaan en Ari kon toch al niet langs Gouda, dus daarvoor accepteer ik geen verantwoordelijkheid
Heb je de C-Max niet meer?quote:Op zondag 5 april 2026 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in Gouda. Daar had ik vanmiddag zomaar naartoe hebben kunnen willen gaan, dat zou dan mooi in het water gevallen zijn dankzij dat extreme risicogedrag van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |