Weg, horst!quote:
Dan winnen vanaf plek 2.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De (normaal) braafste leerling van de klas op de tweede startplek. Dat de EBU dat nog eens aandurft
Zowel met oude als nieuwe reglementen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
En dan even het publiek bedanken bij de winst.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.
En hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond naar de musical Foxtrot geweest
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Alle kinderen dansen hand in hand in de wereld van K3
Vanavond![]()
Hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Had je je elastieken benen meegenomen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
ahh heel benieuwd hoe je het gaat hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond![]()
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondagquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond![]()
En netjes gevraagd aan de jongeman of je zijn meissie ff mag lenen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had je je elastieken benen meegenomen?
Maak er een meet vanquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondag
Wat voor outfit had jij ook alweer?
Wij kopen niks bijzonders, ik doe gewoon een roze shirt aan
Ohwquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:nailqueen 2 dagen blijft
De outfit van Frans Liedjequote:Op vrijdag 3 april 2026 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond, ik ben heel benieuwd! Wij gaan dus zondag
Wat voor outfit had jij ook alweer?
Wij kopen niks bijzonders, ik doe gewoon een roze shirt aan
Dankjewel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:28 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben een nieuwe ESF header! We zijn weer up to date.
Nu.nl heeft blijkbaar ook spionnen rondlopen. Lekker opgeklopt weer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Joost Klein had al weer een rel zag ik.
Het zou pas nieuws zijn als ie het niet had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De schavuit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als ie het niet had.
Laten we het omdraaien. De brave Koen Wauters heeft een rel veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die ken ik niet en Joost welquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien. De brave Koen Wauters heeft een rel veroorzaakt
Ken je dit nummer nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik niet en Joost wel
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik niet en Joost wel
Het enige belgische wat hij kent is Spa.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Wat? Dat moet een geintje zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |