quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig zat jij niet in de opsporingsdienst
Luctor.et.Emergo bij de AIVD, seizoen 1.quote:
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo bij de AIVD, seizoen 1.
Zekers.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?
Ja, daarom is ie snel gevondenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor.et.Emergo zou toch wel iets hebben opgestoken van de Hunted afleveringen die hij heeft gezien ?
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef Fred_B het volgende:
Om 19 en 19:15 uur de startvolgorde van de semi’s voor de liefhebber.
Flinke bus dan.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.
Ja, ik had het al in het Nieuwtjes topic geplaatst. Anders worden de mensen hier opeens in ESF met het ESF geconfronteerd.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Felicia heeft straf gekregen van de EBU. Tsjechië, Montenegro en Luxemburg onder de bus gegooid.
De (normaal) braafste leerling van de klas op de tweede startplek. Dat de EBU dat nog eens aandurftquote:Op donderdag 2 april 2026 19:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Weg, horst!quote:
Dan winnen vanaf plek 2.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De (normaal) braafste leerling van de klas op de tweede startplek. Dat de EBU dat nog eens aandurft
Zowel met oude als nieuwe reglementen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de F1 is dat heel realistisch.
En dan even het publiek bedanken bij de winst.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze hebben we meer overeenkomsten. Ik zie het wel gebeuren dat je denkt dat land A gaat winnen maar dan is de batterij van de microfoon na driekwart van het liedje leeg en gaat land B er toch met de zege vandoor.
En hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond naar de musical Foxtrot geweest
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:36 schreef NailQueen het volgende:
Alle kinderen dansen hand in hand in de wereld van K3
Vanavond![]()
Hoe was het?quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:28 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond naar de musical Foxtrot geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |