Oeh la la la tell us morequote:Op donderdag 2 april 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.
quote:
Hihiquote:
Geen idee wat het gouden helmpje is, maarquote:
De mijne is gewoon wit hoor.quote:
Die is ook nooit weggeweestquote:Op donderdag 2 april 2026 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is gewoon wit hoor.
Ik wil het wel eens van binnen zien.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is gewoon wit hoor.
Mag jij welquote:Op donderdag 2 april 2026 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens van binnen zien.
Het duurt ook altijd wat langer voordat nieuws vanuit Drenthe Zeeland bereikt.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat het gouden helmpje is, maar
Veel plezier.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Resident Evil 4 Remake op Steam aan het spelen.
Thanks.quote:
Ik was al vergeten dat ie weg was.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het duurt ook altijd wat langer voordat nieuws vanuit Drenthe Zeeland bereikt.
Haha n00b.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks.
Kom al niet voorbij de village op Hardcore
En mij n00b noemenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha n00b.![]()
Ik speel nooit iets op hardcore.
Weet ik, ik speelde meequote:
Gelukkig zat jij niet in de opsporingsdienstquote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al vergeten dat ie weg was.
Idem.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha n00b.![]()
Ik speel nooit iets op hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |