Ja precies!! Dat was hetquote:Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk meteen aan kreeften, krabben of schorpioenen!
Kan gebeuren, ik krijg ook wel eens trek in de avond. Meestal niet in zeebanket, maar tochquote:
Ja daar was ik al wel weer bang voorquote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.
Joh, dat je ooit ergens toe komt!quote:Op donderdag 2 april 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Al die extra checks doen me denken aan hoe ik opsta. Ik doe dan ook altijd eerst een checklist om te zien of ik wel aan de dag wil en kan beginnen.
En dan schieten ze voor het eerst een zwarte man, een vrouw en een Canadees naar de maanquote:
Ja je ziet dan toch dat ze echt overal aan gedacht hebben hč.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
Wel goed dat die raket buiten staat. Komt allemaal rook vanaf. Dat wil je toch niet binnen hebben
Nou nog een keer een FOK!ker.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan schieten ze voor het eerst een zwarte man, een vrouw en een Canadees naar de maan
Fokker had wel een ruimtedivisiequote:
En dat allemaal zonder gedoe dat het grote boek kwijt is of dat de pakjes kwijt raken in de duinen. Het kįn dus wel!quote:
Ja dan ga je je toch afvragen of ze het bij die intocht écht heel serieus nemen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder gedoe dat het grote boek kwijt is of dat de pakjes kwijt raken in de duinen. Het kįn dus wel!
Terwijl het toch veel meer impact zou hebben, mocht de intocht misgaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan ga je je toch afvragen of ze het bij die intocht écht heel serieus nemen.
Uh huhquote:Op woensdag 1 april 2026 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben heel belangstellend!
Hoi jijquote:
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Zien we nou een romance ontstaan tussen ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin?
En ik loop de hele tijd een blauwtjequote:Op donderdag 2 april 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.
quote:Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik loop de hele tijd een blauwtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |