Die Zeeuwen ook altijdquote:Op woensdag 1 april 2026 14:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar @:Luctor.et.emergo staat dan ook bekend om zijn gemeenheid
quote:Op woensdag 1 april 2026 14:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar @:Luctor.et.emergo staat dan ook bekend om zijn gemeenheid
Die heb je helemaal niet aan, zei je eerder op de dag!quote:Op woensdag 1 april 2026 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Er worden grappen in mijn schoenen geschoven.
Daarom is het ook makkelijker om daar de grappen in te schuiven.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb je helemaal niet aan, zei je eerder op de dag!
Ik trek ze nu gelijkquote:Op woensdag 1 april 2026 14:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel slim dat jij gelijkloopt, ik heb ze één jaar uit elkaar. Vorig jaar dus paspoort verlengd, zonder brilDit jaar benieuwd wat ze bij het rijbewijs van me verwachten
Nee geen grappen. Die maak jij namelijk nooitquote:Op woensdag 1 april 2026 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Er worden grappen in mijn schoenen geschoven.
Kan je niet gewoon onopvallend dezelfde foto gebruiken?quote:Op woensdag 1 april 2026 14:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel slim dat jij gelijkloopt, ik heb ze één jaar uit elkaar. Vorig jaar dus paspoort verlengd, zonder brilDit jaar benieuwd wat ze bij het rijbewijs van me verwachten
Ja bij mij gaat het om 15 maanden ofzo geloof ik, dus dat voelt wat meer overdreven.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik trek ze nu gelijk. Paspoort was geldig tot mei, rijbewijs tot oktober. Dat ze beide in hetzelfde jaar verlopen is niet bewust gedaan.
Ik heb nog overwogen om ze niet gelijk te trekken wegens 'zonde' van de niet gebruikte maanden op het rijbewijs, tot ik even ging rekenen hoe zonde dat eventueel zou zijn. Dat kwam neer op ongeveer een euro. Zonder op te scheppen: dat kan ik wel hebben
En nu hoef ik een keer minder naar het gemeentehuis
Nee dat mag niet, en volgens mij kan ik nu wel mijn rijbewijs digitaal verlengen dus moet de fotograaf de pasfoto rechtstreeks naar het gemeentehuis sturenquote:Op woensdag 1 april 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon onopvallend dezelfde foto gebruiken?
Je kan het proberen maar een competente medewerker valt het wel opquote:Op woensdag 1 april 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon onopvallend dezelfde foto gebruiken?
Kon vorige keer ookquote:Op woensdag 1 april 2026 15:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bij mij gaat het om 15 maanden ofzo geloof ik, dus dat voelt wat meer overdreven.
En die euro heb je natuurlijk ook weer uitgespaard doordat je de pasfoto nu dubbelop kunt gebruiken
Volgens mij kan dat, maar is het niet verplichtquote:Op woensdag 1 april 2026 15:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, en volgens mij kan ik nu wel mijn rijbewijs digitaal verlengen dus moet de fotograaf de pasfoto rechtstreeks naar het gemeentehuis sturen
Ja, leek me wel handig nu ik toch alleen een rijbewijs hoef te doenquote:Op woensdag 1 april 2026 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat, maar is het niet verplicht
Dat is fake news. Ik hoorde hem vanochtend nog op 3FMquote:Op woensdag 1 april 2026 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag schijnt op alle radiozenders een Ed Sheeran vrije dag te zijn, dus je kunt vrijuit Sky Radio luisteren.
Ik ben er vorige keer wel mee weggekomen met iets van 3/4 jaar ertussen. Maar dan was het waarschijnlijk een incompetente medewerkerquote:Op woensdag 1 april 2026 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar een competente medewerker valt het wel op
Of je skincareroutine werpt zijn vruchten afquote:Op woensdag 1 april 2026 16:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben er vorige keer wel mee weggekomen met iets van 3/4 jaar ertussen. Maar dan was het waarschijnlijk een incompetente medewerker
1 aprilquote:Op woensdag 1 april 2026 16:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is fake news. Ik hoorde hem vanochtend nog op 3FM
Dan weet ik niet of ik wel eens een competente medewerker heb gehad. Ik pak altijd gewoon de laatste pasfoto die ik heb laten maken voor iets anders en als ik zelf vind dat ik nog voldoende lijk neem ik hem mee. Nog nooit niet goed genoeg geweest.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar een competente medewerker valt het wel op
Hooivorken!quote:
Ah lekker warmquote:
Ja sorry, ik was afgeleidquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
Ik wist dat ook nietquote:Op woensdag 1 april 2026 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of ik wel eens een competente medewerker heb gehad. Ik pak altijd gewoon de laatste pasfoto die ik heb laten maken voor iets anders en als ik zelf vind dat ik nog voldoende lijk neem ik hem mee. Nog nooit niet goed genoeg geweest.
Ik wist niet eens dat zo'n foto niet ouder dan zes maanden mocht zijn, kom ik net pas achter.![]()
Jij wil alles wetenquote:
Misschien is het nieuw hoor, dat kan ook. Enne... zijn die foto's in je paspoort normaal gesproken niet zwart-wit?quote:Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet![]()
Ik heb op mijn rijbewijs en op mijn paspoort dezelfde foto, terwijl er een jaar tussen de uitgiftedata van beide zit![]()
Overigens moet ik deze zomer mijn paspoort verlengen. Ik wacht mooi tot het laatst, dan ben ik tenminste een beetje bruin op de foto.
Jaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is het nieuw hoor, dat kan ook. Enne... zijn die foto's in je paspoort normaal gesproken niet zwart-wit?
Deden ze hier ook nietquote:Op woensdag 1 april 2026 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze maken (tenminste 10 jaar geleden) ook altijd gratis een foto in kleur en dat je lacht
Nou ja, hij was dus eerst bijvoorbeeld x2. Daarna werd hij door een afleidingsmanoeuvre even 2x, tot zijn aandacht weer differentieerde naar het oorspronkelijke onderwerp.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet de topsportmentaliteit die we hier nastreven.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 1 april 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hij was dus eerst bijvoorbeeld x2. Daarna werd hij door een afleidingsmanoeuvre even 2x, tot zijn aandacht weer differentieerde naar het oorspronkelijke onderwerp.
Ja dat is dan toch niet helemaal wat we voor ogen haddenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, vooruit, dan kijk ik ook wel.
Maar dan in bed, zonder FOK!
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dan toch niet helemaal wat we voor ogen hadden
En dan klagen mensen dat ík niet lever!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.
Je levert beter dan DHLquote:Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan klagen mensen dat ík niet lever!
Ik heb een stream van ABC News, maar andere zenders zijn beschikbaarquote:Op woensdag 1 april 2026 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen posten dat ik probeer er voor op te blijven.
Ik wil graag preventief bezwaar maken mocht je mij hierbij scharenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.
Ik heb de NASA stream aanstaan via YouTube.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een stream van ABC News, maar andere zenders zijn beschikbaar
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil graag preventief bezwaar maken mocht je mij hierbij scharen
Ja zo schiet het niet erg op. Maar ze zeiden eerder ook iets over een '2 hour launch window'.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef H_T het volgende:
Ho, de klok staat stil. Zal Azerbeidzjan weer de boel belazeren met stemmen?
Jij dacht natuurlijk meteen aan kreeften, krabben of schorpioenen!quote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.
Ja precies!! Dat was hetquote:Op donderdag 2 april 2026 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk meteen aan kreeften, krabben of schorpioenen!
Kan gebeuren, ik krijg ook wel eens trek in de avond. Meestal niet in zeebanket, maar tochquote:
Ja daar was ik al wel weer bang voorquote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.
Joh, dat je ooit ergens toe komt!quote:Op donderdag 2 april 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Al die extra checks doen me denken aan hoe ik opsta. Ik doe dan ook altijd eerst een checklist om te zien of ik wel aan de dag wil en kan beginnen.
En dan schieten ze voor het eerst een zwarte man, een vrouw en een Canadees naar de maanquote:
Ja je ziet dan toch dat ze echt overal aan gedacht hebben hè.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
Wel goed dat die raket buiten staat. Komt allemaal rook vanaf. Dat wil je toch niet binnen hebben
Nou nog een keer een FOK!ker.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan schieten ze voor het eerst een zwarte man, een vrouw en een Canadees naar de maan
Fokker had wel een ruimtedivisiequote:
En dat allemaal zonder gedoe dat het grote boek kwijt is of dat de pakjes kwijt raken in de duinen. Het kán dus wel!quote:
Ja dan ga je je toch afvragen of ze het bij die intocht écht heel serieus nemen.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder gedoe dat het grote boek kwijt is of dat de pakjes kwijt raken in de duinen. Het kán dus wel!
Terwijl het toch veel meer impact zou hebben, mocht de intocht misgaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dan ga je je toch afvragen of ze het bij die intocht écht heel serieus nemen.
Uh huhquote:Op woensdag 1 april 2026 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben heel belangstellend!
Hoi jijquote:
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Zien we nou een romance ontstaan tussen ESF1Gamer en TheStigsDutchCousin?
En ik loop de hele tijd een blauwtjequote:Op donderdag 2 april 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.
quote:Op donderdag 2 april 2026 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik loop de hele tijd een blauwtje
quote:
Oeh la la la tell us morequote:Op donderdag 2 april 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is al langer aan de gang. Ik heb hem overgehaald om naar de blauwe kant te komen.
quote:
Hihiquote:
Geen idee wat het gouden helmpje is, maarquote:
De mijne is gewoon wit hoor.quote:
Die is ook nooit weggeweestquote:Op donderdag 2 april 2026 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is gewoon wit hoor.
Ik wil het wel eens van binnen zien.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is gewoon wit hoor.
Mag jij welquote:Op donderdag 2 april 2026 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens van binnen zien.
Het duurt ook altijd wat langer voordat nieuws vanuit Drenthe Zeeland bereikt.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat het gouden helmpje is, maar
Veel plezier.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Resident Evil 4 Remake op Steam aan het spelen.
Thanks.quote:
Ik was al vergeten dat ie weg was.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het duurt ook altijd wat langer voordat nieuws vanuit Drenthe Zeeland bereikt.
Haha n00b.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks.
Kom al niet voorbij de village op Hardcore
En mij n00b noemenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha n00b.![]()
Ik speel nooit iets op hardcore.
Weet ik, ik speelde meequote:
Gelukkig zat jij niet in de opsporingsdienstquote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al vergeten dat ie weg was.
Idem.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haha n00b.![]()
Ik speel nooit iets op hardcore.
quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig zat jij niet in de opsporingsdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |