Jij wil alles wetenquote:
Misschien is het nieuw hoor, dat kan ook. Enne... zijn die foto's in je paspoort normaal gesproken niet zwart-wit?quote:Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet![]()
Ik heb op mijn rijbewijs en op mijn paspoort dezelfde foto, terwijl er een jaar tussen de uitgiftedata van beide zit![]()
Overigens moet ik deze zomer mijn paspoort verlengen. Ik wacht mooi tot het laatst, dan ben ik tenminste een beetje bruin op de foto.
Jaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is het nieuw hoor, dat kan ook. Enne... zijn die foto's in je paspoort normaal gesproken niet zwart-wit?
Deden ze hier ook nietquote:Op woensdag 1 april 2026 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ze maken (tenminste 10 jaar geleden) ook altijd gratis een foto in kleur en dat je lacht
Nou ja, hij was dus eerst bijvoorbeeld x2. Daarna werd hij door een afleidingsmanoeuvre even 2x, tot zijn aandacht weer differentieerde naar het oorspronkelijke onderwerp.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet de topsportmentaliteit die we hier nastreven.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 1 april 2026 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, hij was dus eerst bijvoorbeeld x2. Daarna werd hij door een afleidingsmanoeuvre even 2x, tot zijn aandacht weer differentieerde naar het oorspronkelijke onderwerp.
Ja dat is dan toch niet helemaal wat we voor ogen haddenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, vooruit, dan kijk ik ook wel.
Maar dan in bed, zonder FOK!
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dan toch niet helemaal wat we voor ogen hadden
En dan klagen mensen dat ík niet lever!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.
Je levert beter dan DHLquote:Op woensdag 1 april 2026 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan klagen mensen dat ík niet lever!
Ik heb een stream van ABC News, maar andere zenders zijn beschikbaarquote:Op woensdag 1 april 2026 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen posten dat ik probeer er voor op te blijven.
Ik wil graag preventief bezwaar maken mocht je mij hierbij scharenquote:Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik het skippen, maar voor jullie ga ik kijken! Dat is toch beter dan niets? Ik kan zo een paar mensen uit deze SC opnoemen die gewoon al liggen te slapen.
Ik heb de NASA stream aanstaan via YouTube.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een stream van ABC News, maar andere zenders zijn beschikbaar
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil graag preventief bezwaar maken mocht je mij hierbij scharen
Ja zo schiet het niet erg op. Maar ze zeiden eerder ook iets over een '2 hour launch window'.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:15 schreef H_T het volgende:
Ho, de klok staat stil. Zal Azerbeidzjan weer de boel belazeren met stemmen?
Jij dacht natuurlijk meteen aan kreeften, krabben of schorpioenen!quote:Op donderdag 2 april 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben moe en las iets over scharen en nou ja, het ging gewoon even niet zo goed in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |