En dan bedoel je het circuit en niet het drankje ?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige belgische wat hij kent is Spa.
Het circuit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan bedoel je het circuit en niet het drankje ?
Beter bekend van Clouseauquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik niet en Joost wel
Ik ken hem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter bekend van Clouseau
Bekijk deze YouTube-video
En we vrijen tot de nooooooooeeeeennn
(Fans van de Belgische mol snappen de reference)
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ken ik niet en Joost wel
Ze laten alles hier maar toe tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.
Ik zal hem billenkoek geven.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ken je de Belgische inzending voor het songfestival van 1991 niet? ESF-slowchat onwaardig.
Zij heeft me hierheen geloktquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze laten alles hier maar toe tegenwoordig
Hier in ESF moet je dan wel deze versie plaatsen natuurlijk:quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter bekend van Clouseau
En we vrijen tot de nooooooooeeeeennn
(Fans van de Belgische mol snappen de reference)
Smoesjes.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij heeft me hierheen gelokt
Toch nog op redelijke afstand 2de geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier in ESF moet je dan wel deze versie plaatsen natuurlijk:
Waarheid!quote:
Leuk en met goede liedjes, maar ik denk niet dat ik nog een keer wil gaan. Daarvoor gaf ik toch te weinig om de karaktersquote:
Ik ban in slaap gedommeld zittend aan mijn bureau, is dat spannend genoeg?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand iets spannends beleefd vanavond?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
K3 was ongelofelijk. Het was één grote hoogtepunt. Alles was perfect. Zelfs de liedjes die ik niet heel goed kenden danste ik mee. Op het laatst toch tranen in mijn ogen bij 'voor altijd jullie k3!'![]()
Op het laatst bij Heyah Mama waren ze door de enthousiasme de tekst kwijt. Dat was een leuk moment![]()
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Het is in elk geval ietsquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ban in slaap gedommeld zittend aan mijn bureau, is dat spannend genoeg?
Waren er Basken aanwezig?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.
Uitgerekend bij het nummer dat ze denk ik het vaakst hebben gezongenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
K3 was ongelofelijk. Het was één grote hoogtepunt. Alles was perfect. Zelfs de liedjes die ik niet heel goed kenden danste ik mee. Op het laatst toch tranen in mijn ogen bij 'voor altijd jullie k3!'![]()
Op het laatst bij Heyah Mama waren ze door de enthousiasme de tekst kwijt. Dat was een leuk moment![]()
Heb het inmiddels wat spannender gemaakt. Dinsdag is m'n kies getrokken en nu drink ik lekker een paar wijntjes. Drie tot vijf dagen geen alcohol was het advies, dus ik heb voor drie gekozen. Living on the edge.quote:
En bij hoeveel van die situaties was jij direct betrokken?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag. En ik ben weer weggegaan voordat mensen echt ruzie begonnen te maken. Ik zag al een paar situaties ontstaan die high-risk waren, zullen we maar zeggen.
Je gaat dit niet geloven maar bij niet één!quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En bij hoeveel van die situaties was jij direct betrokken?
Ok, ik kies ervoor je te geloven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat dit niet geloven maar bij niet één!
In het echte leven ben ik veel sympathieker en hou ik niet zo van conflict.
Ah, dus toch eruit. Viel het mee?quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het inmiddels wat spannender gemaakt. Dinsdag is m'n kies getrokken en nu drink ik lekker een paar wijntjes. Drie tot vijf dagen geen alcohol was het advies, dus ik heb voor drie gekozen. Living on the edge.
Totaal niet. Ontspanning was het hier. Daar was ik ook wel aan toe.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:19 schreef H_T het volgende:
Goed om te lezen, nu nog meer zin in morgenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Familiegelegenheden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Totaal niet. Ontspanning was het hier. Daar was ik ook wel aan toe.
[..]
Goed om te lezen, nu nog meer zin in morgen![]()
Wat zijn jullie plannen voor dit paasweekend?
Ja, het was wat duw en wrikwerk, maar ding was er sneller uit dan ik dacht.quote:
Het refrein is niet zo moeilijk maar bij het 2e couplet ging Kathleen het 1e couplet zingen en raakten ze allemaal in de war. Toen moest het publiek het maar doenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Uitgerekend bij het nummer dat ze denk ik het vaakst hebben gezongen![]()
Als het hadden willen verbergen hadden ze ook de Hazes truc kunnen doen, gewoon stil zijn en de microfoon naar het publiek houden
Precies, om te treuren om een tientje is zonde. Even boos zijn en dan gauw weer doorgaan met napret hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:35 schreef NailQueen het volgende:
Het was ook prachtig om te zien dat bij veel liedjes het publiek zo leuk meedeed dat ik bijna geen mobieltjes zag
Ik zit er bijna over na te denken om nog een keer te gaan maar de tweede keer is nooit zo leuk als de eerste keer. Dus ik laat het hier bij![]()
Niet alles kan helemaal goed gaan dus op de terugweg zijn we nog genaaid door een taxichauffeur die meer tarief vroeg dan normaal (¤35 ipv ¤25). Maar ik vertik het om dat de pret laten verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |