SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
bekijk het even eBay. Moet ik me nu gaan verantwoorden waarom ik niet 1286 dollar wil betalen voor een biljet wat ik niet wil hebben? Alleen maar omdat ik er naar keek?![]()
Ga eerst eens je worldwide shipping program fiksen. Voorlopig bestel ik daar maar helemaal niks meer.
Leids Ontzetquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar een aparte feestdag samen met de Duitsers
alles vanuit de US naar de EU wordt categorisch geblokkeerd vanwege "prohibited content" zonder dat er één seconde naar gekeken wordt. Wordt het teruggestuurd naar de seller, die moet het dan opnieuw, maar nu gewoon via USPS verzenden. Duurt weken langer. En als je er naar vraagt ontkennen ze het natuurlijk. Klootzakkehondehufters.quote:
ahaquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles vanuit de US naar de EU wordt categorisch geblokkeerd vanwege "prohibited content" zonder dat er één seconde naar gekeken wordt. Wordt het teruggestuurd naar de seller, die moet het dan opnieuw, maar nu gewoon via USPS verzenden. Duurt weken langer. En als je er naar vraagt ontkennen ze het natuurlijk. Klootzakkehondehufters.
Ik krijg dit niet helemaal ontcijferdquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles vanuit de US naar de EU wordt categorisch geblokkeerd vanwege "prohibited content" zonder dat er één seconde naar gekeken wordt. Wordt het teruggestuurd naar de seller, die moet het dan opnieuw, maar nu gewoon via USPS verzenden. Duurt weken langer. En als je er naar vraagt ontkennen ze het natuurlijk. Klootzakkehondehufters.
via verzendmethode van ebay is het: none mag de EU niet inquote:
Ze doen niet waar ze voor betaald worden.quote:
Ah zo, lang geleden dat ik iets uit de VS heb laten versturenquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
via verzendmethode van ebay is het: none mag de EU niet in
via andere verzendmethode (met USPS) mag het wel maar duurt het langer
Sterker nog: Als ze meteen met USPS verzenden gaat het ook nog gewoon sneller. eBay wil kennelijk ook nog wat centen schrapen aan het transport en gaat daarom dus zijn bemoeisnavel ertussen steken terwijl dat helemaal nergens voor nodig is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
via verzendmethode van ebay is het: none mag de EU niet in
via andere verzendmethode (met USPS) mag het wel maar duurt het langer
BEquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Goede Vrijdag = Foute Vrijdag
https://qmusic.be/luister
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een heerlijke brunch geregeld voor mijn mensen.
Stukken beter dan de Nederlandse.quote:
Gewoon even netjes reageren. Ik krijg ook wel eens mail voor iemand met bijna hetzelfde emailadres van koopcontracten t/m wachtwoorden en arbo incidentmeldingen toe.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een mail van een huisarts die niet voor mij bestemd is, maar voor iemand met dezelfde naam. Dat is toch erg
quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Staat er onder aan de mail: Is deze mail niet voor jou? Klik hier om hem bij de juiste persoon te krijgen.
Ik klik.
'Misschien is de mail toch voor jou, dus we stellen je nog een paar vragen.'
Nee, hij is niet voor mij.
'Zie je je voorletters en achternaam boven aan de mail staan?'
Ja, maar half Nederland heeft volgens mij deze naam.
'Deze mail is toch voor jou.'
Oké, ben benieuwd wat de bloeduitslagen van mijn naamgenoot zijn. Tering.
Bellen dan maar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik klik nu aan 'Nee is niet mijn naam.'
Oké bedankt voor het doorgeven. Je krijgt een bevestiging in de mail.
*krijgt de mail met uitslagen opnieuw*
Misschien hebben ze je stiekem geprikt en willen ze de uitslag delenquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik wel helemaal aan de andere kant van het land geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je stiekem geprikt en willen ze de uitslag delen
Ja misschien was je in een wilde bui, kan toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik wel helemaal aan de andere kant van het land geweest.
Eerst dat doen en dan even een melding maken bij Autoriteit Persoonsgegevensquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n eventuele bloeduitslagen.
Neuh die persoon heeft gewoon het e-mailadres niet goed doorgegeven of de assistente heeft het niet goed verstaan. Ik heb ook een tijdje allemaal mails en bonnetjes van Shoeby gehad van een naamgenoot.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst dat doen en dan even een melding maken bij Autoriteit Persoonsgegevens
Die krijgt die ander persoonquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n eventuele bloeduitslagen.
Even bellen. Welke huisarts vraagt er niet meer naar een geboortedatum tegenwoordig? Is die ook hetzelfde?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel lief.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een heerlijke brunch geregeld voor mijn mensen.
Palmboompjes erbij...quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks nog even een leuke out of office bericht maken
Dat zou wel heel toevallig zijn. Maar het is een geautomatiseerd systeem, er staat alleen het nummer van de ontwikkelaar bij dat bedrijf bij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even bellen. Welke huisarts vraagt er niet meer naar een geboortedatum tegenwoordig? Is die ook hetzelfde?
Ok Linda de Jongquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel als je een veelvoorkomende naam hebt en als eerste dat gmail-adres vastlegde
Lekker passief-agressief weerquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo collega,
U probeert mij te bereiken. Tja ik ben er niet. Dat is jammer voor je. Moet je nu zelf nadenken. Ik snap dat dit moeilijk is. Daarom hier een linkje van een foto naar mijn hond, waar ik overigens lekker mee aan het chillen ben.
Ik spreek je wel wanneer ik terug ben.
Groetjes
Zo kennen mijn collega's mij het bestequote:
Zo mocht ik jou niet meer noemenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Stukken beter dan de Nederlandse.
Samanthaquote:
Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?quote:
Melodyquote:
Ja dus.quote:
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemenquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemen
Hoi Robinquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo collega,
U probeert mij te bereiken. Tja ik ben er niet. Dat is jammer voor je. Moet je nu zelf nadenken. Ik snap dat dit moeilijk is. Daarom hier een linkje van een foto naar mijn hond, waar ik overigens lekker mee aan het chillen ben.
Ik spreek je wel wanneer ik terug ben.
Groetjes
Of Rene.quote:
Hier heb je wel een punt ja. En gelijk een script toevoegen dat hun bureaublad nu ook Ambar isquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.
Gewoon een filmpje. Met kutgeluid. Autoplay.
Ik snap die afgunst naar België niet. Ik heb daar met veel plezier gewoond. Minder regeltjes en beleefde mensen. 's-Zomers Q-Music live vanaf het strand op loopafstand.quote:
Mooi.quote:Het was onzeker of commerciële bedrijven dit jaar voldoende gas opslaan, aangezien ze dat alleen doen als het loont. Ze kopen gas tegen lage prijzen in de zomer, slaan dat op in gasbergingen en verkopen dat in de winter tegen hogere prijzen. Bedrijven hebben daar tot 1 november de tijd voor.
Was het wel echt laser een geen ipl?quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:50 schreef bitterbal het volgende:
haarlaser was super chill. voelde bijna niets , behave af en toe wat warmte
quote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het wel echt laser een geen ipl?
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haarquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
hoezo werkt het alleen als het pijn doet?
we moesten scheren van te vorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haar
|KWARTET! Ho maar, is goed zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Negen paspoortstempels erbij in één busrit
Heb je een extra paspoort bij?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nuquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
|KWARTET! Ho maar, is goed zo![]()
Dude wtf
je bent verder weg dan het drielandenpunt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Jij wou reizenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nu
gewoon een paar blaadjes extra er in plakkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Moet nog 1,5 jaar met deze doen, ik hoop dat het allemaal goed komt
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kanquote:
Hmmm misschien. Je moet wel een beetje stoppeltjes hebben. 2-3 dagen van tevoren scheren zeiden ze bij mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moesten scheren van te voren
Our new-generation triple-wavelength laser combines 755nm, 808nm, and 1064nm for unmatched results on all skin tones and hair types. This advanced technology targets every layer of the hair follicle, ensuring faster sessions, long-lasting smoothness, and maximum comfort.
het is deze
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort opquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
Voor een vrouw mansplain je best veelquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort op
Veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 3 april 2026 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sluit computer af, tijd voor vakantie.
Dit moet India zijn. En ook aftikken voor elke stempel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
transplainen is bij deze ook een woordquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Nee.quote:
Mansplaining is dus een samentrekking van man explaining. Dus dan weet je datquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Essent telemmarketing heeft m'n nummer ook weer afgestoft.
Paspoorten sparenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
11 cent.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:00 schreef Ama het volgende:
Gebruik eigenlijk geen waspoeder maar voor deze prijs wil ik dat best gebruiken. Meteen voor een vriendin ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ja hahaquote:
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb allemaal lekkere ontbijtopties maar geen honger
is het niet andersom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Poeder is wel beter voor je wasmachine.
Nee.quote:
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik hebn wel een beetje te doen met die inez weski eigenlijk
Gewoon GMT+2quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.
hmmm raar dat ik dat hier dan niet mocht gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee.
Voordelen Waspoeder: Bevat vaak zuurstofbleekmiddel, wat helpt om de wasmachine intern te reinigen en vetluis (zeepresten en bacteriën) te voorkomen.
Ze houden niet van poederklontjes in het laatje.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm raar dat ik dat hier dan niet mocht gebruiken
Nee ik denk dat de graag BCS wilde spelen en het allemaal wel spannend vondquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ze is gechanteerd met iets om dit te doen?
Naar de bios, een dobbelsteen gooien en de film in die zaal kijken.quote:
Ik heb even geen bioscoopgeld.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de bios, een dobbelsteen gooien en de film in die zaal kijken.
Wasmachine is goed je poeder?quote:
quote:
Nee die heb ik nog niet gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama
Ik zie dat op Comedy Central om 18.15 super Mario komt. Heb wel een vermoeden dat jij die al gezien hebt
Ik ook niet. Ga denk ik wel kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien eigenlijk.
Zojuist naar binnen gewerkt.quote:
hue hue.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zojuist naar binnen gewerkt.
Ik zie het al, kwaliteitsYTquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:47 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even YouTube kijken tijdens het eten.
Wat zei je?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ik vind Spuiten en Slikken altijd wel vermakelijk om te kijken.quote:
Grote kans.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ze is gechanteerd met iets om dit te doen?
Avondvullend is die zeker wel.quote:
DEATH!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Avondvullend is die zeker wel.
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.quote:
Ik heb niet de mentale bandbreedte om me bezig te houden met de HP-serie én de nieuwe LOTR-film. Het wordt me te veel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.
Lit toch wel dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:57 schreef STING het volgende:
Elke keer weer soort van kippenvel when the beacons are lid
Die was gisteren.quote:
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes ziequote:
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.quote:
ik heb gisteren een stukje gezien voor et eerst, wat een gigantische shitshowquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes zie
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Late Night with the Devil is ook leuk.
Evil Dead 2013 is leuk.
Zal eens op Netflix kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef essnhills het volgende:
Er zit een babymereltje in de tuin
Onder de vlinderstruik vlakbij de schuifpui![]()
Evil Dead films met Bruce Campbell zijn hilarisch. Nou ja, deel 2 en 3 dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Late Night with the Devil is ook leuk.
Evil Dead 2013 is leuk.
Maar die zijn volgens mij even niet te streamen zover ik zie.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Evil Dead films met Bruce Campbell zijn hilarisch. Nou ja, deel 2 en 3 dan.
Dit is zo leuk om te zienquote:
Extra laaaaaang weekendquote:
Groot gemis wel. Deel 2 is echt campy horror en deel 3 is fenomenaal.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zijn volgens mij even niet te streamen zover ik zie.
Geef dat diertje een paasei!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef essnhills het volgende:
Er zit een babymereltje in de tuin
Onder de vlinderstruik vlakbij de schuifpui![]()
Zit die ook op Fok?quote:
Die zal denken, ik kom net uit een ei.quote:
Hoi Muisquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef BabiPambar het volgende:
Het is mij het beste gerecht bij de chinees
Is toch een halve punt hoger dan verwachtquote:
Dat is wel een gekke gedachte.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zal denken, ik kom net uit een ei.
Rise was best wel cool. Het had alleen weinig meer te maken met evil dead vond ikquote:
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef BabiPambar het volgende:
Het is mij het beste gerecht bij de chinees
Niet voor een babyvogeltjequote:
Dat is waar. Was ik er maar 1.quote:
Had niet gehoeven, denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:37 schreef BabiPambar het volgende:
[..]
Ik moest hem registreren voordat iemand anders dat ooit zou doen
Trump ook.quote:
Correctquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:41 schreef BabiPambar het volgende:
Tevens wat is fok kut met al die advertenties. Bijna onbruikbaar
Kun je nu wel mijn mention zien die ik gisteren deed?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:37 schreef BabiPambar het volgende:
[..]
Ik moest hem registreren voordat iemand anders dat ooit zou doen
LordofBirds.quote:
Ouderwetse scam?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd wel bijzonder hoe opvallend die 'onopvallende' enveloppen met de post zijn. Zo'n lege witte envelop met nog even een regeltje 'vertrouwelijk' onder het adres. Omdat ik vorige week mijn rijbewijs heb vernieuwd zit er in die envelop een code om online mee in te loggen, weet niet wat daar het nu van is gezien we ook al DigiD hebben
Dat wel maar verder vond ik hem geweldig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rise was best wel cool. Het had alleen weinig meer te maken met evil dead vond ik
Ik kreeg gewoon een mail dat ik hem kon ophalen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd wel bijzonder hoe opvallend die 'onopvallende' enveloppen met de post zijn. Zo'n lege witte envelop met nog even een regeltje 'vertrouwelijk' onder het adres. Omdat ik vorige week mijn rijbewijs heb vernieuwd zit er in die envelop een code om online mee in te loggen, weet niet wat daar het nu van is gezien we ook al DigiD hebben
Ja het rijbewijs heb ik al opgehaald vorige week. Dit is een inlogcode voor overheidssites waar 'mogelijk in de toekomst extra beveiliging' op zit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een mail dat ik hem kon ophalen.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:00 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe Snape is wel briljant meme-voer.
Ieuwliedepeeliequote:
Je bent zelfquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel maar verder vond ik hem geweldig.
Zou wel heel erg goed gericht zijn als ze dat precies een week na het ophalen van mijn rijbewijs sturenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het rijbewijs heb ik al opgehaald vorige week. Dit is een inlogcode voor overheidssites waar 'mogelijk in de toekomst extra beveiliging' op zit.
Brr sociaal doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Blegh moet mijn haar wassen en sociaal doen vanavond
sterkte in deze zware tijdquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Blegh moet mijn haar wassen en sociaal doen vanavond
Letterlijke tekst:quote:
quote:U hoeft nu nog nergens in te loggen met uw rijbewijs via DigiD. We verwachten wel dat u in de toekomst wordt gevraagd om op deze manier in te loggen voor toegang tot extra gevoelige gegevens, zoals uw medische gegevens. Bewaar deze brief dus goed voor dat moment.
Die Russen weten alles!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel heel erg goed gericht zijn als ze dat precies een week na het ophalen van mijn rijbewijs sturen
Vaker gymmenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onder de indruk van een leerling. Meid is 17, drukt 15 kg meer dan ik op de tricep.
Denk niet dat ik heel interessant ben voor zequote:
Je geld misschien welquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik heel interessant ben voor ze
huehuequote:
Zo rijk ben ik nou ook weer nietquote:
Die Russen kunnen nu alles wel gebruikenquote:
OEWOOAAAAquote:
LordofChickies.quote:
tijd om buiten te vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OEWOOAAAAGuilty pleasure
![]()
Echt al jaaaren niet meer op
quote:
Andere naam nodig dusquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard had zijn lichaamshaar weg gehaald
Heb je nu slagroom van zijn borstkas gelikt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu slagroom van zijn borstkas gelikt?
Ja maar dat staat niet in "draagbaard".quote:
Chemolook is zooo summer 26!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Inloggen met mijn rijbewijs voor mijn medische gegevens.quote:
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagtquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat staat niet in "draagbaard".
Ja ik vind het ook wat bijzonderquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inloggen met mijn rijbewijs voor mijn medische gegevens.
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Heb wel knaldrang dus mss daarna uit
Heeft ie ook weer alles betaald en je op zijn rug naar huis gebracht terwijl hij een serenade zong?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagt
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagt
Wat zit er in je huis dan? Een aap?quote:
Ja hoe moeten de oplichters je andere bereiken?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Nog een scamtelefoontje
Waarom heb ik dat ding nog.
nee ik stond er op dat ik zou betalen. hij stribbelde even tegen maar uiteindelijk ging die akkoordquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ie ook weer alles betaald en je op zijn rug naar huis gebracht terwijl hij een serenade zong?
hij zit niet in mijn huisquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zit er in je huis dan? Een aap?
Ik las Chernolookquote:
Heb je wild met een mes staan zwaaien toen je dat deed?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik stond er op dat ik zou betalen. hij stribbelde even tegen maar uiteindelijk ging die akkoord
nee was nog niet nodig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wild met een mes staan zwaaien toen je dat deed?
Ik vind haar voeten op een rare manier staan ten opzichte van de rest van haar lichaam.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
wat vinden jullie van deze jurk?
[ afbeelding ]
ja maar vroeg om de jurkquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind haar voeten op een rare manier staan ten opzichte van de rest van haar lichaam.
Ga je in een bedoeïenentent wonen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
een lap theedoeken aan elkaar geknoopt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmquote:
Mehquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 3 april 2026 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je in een bedoeïenentent wonen?
Dit is een man.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat er toch om dat jij het leuk vind? Wat boeit het nou dat wij het niet zouden dragen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
is van de h&m maar dan koop ik hem niet.
Is mischien ook wat te zwierig voor mij ja. en passen mijn air maxjes niet onder
ik zie alleen maar wenkbrauwenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
dat was de vraag niet hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |