transplainen is bij deze ook een woordquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Nee.quote:
Mansplaining is dus een samentrekking van man explaining. Dus dan weet je datquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Essent telemmarketing heeft m'n nummer ook weer afgestoft.
Paspoorten sparenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
11 cent.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:00 schreef Ama het volgende:
Gebruik eigenlijk geen waspoeder maar voor deze prijs wil ik dat best gebruiken. Meteen voor een vriendin ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ja hahaquote:
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb allemaal lekkere ontbijtopties maar geen honger
is het niet andersom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Poeder is wel beter voor je wasmachine.
Nee.quote:
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik hebn wel een beetje te doen met die inez weski eigenlijk
Gewoon GMT+2quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.
hmmm raar dat ik dat hier dan niet mocht gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee.
Voordelen Waspoeder: Bevat vaak zuurstofbleekmiddel, wat helpt om de wasmachine intern te reinigen en vetluis (zeepresten en bacteriën) te voorkomen.
Ze houden niet van poederklontjes in het laatje.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm raar dat ik dat hier dan niet mocht gebruiken
Nee ik denk dat de graag BCS wilde spelen en het allemaal wel spannend vondquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ze is gechanteerd met iets om dit te doen?
Naar de bios, een dobbelsteen gooien en de film in die zaal kijken.quote:
Ik heb even geen bioscoopgeld.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de bios, een dobbelsteen gooien en de film in die zaal kijken.
Wasmachine is goed je poeder?quote:
quote:
Nee die heb ik nog niet gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:ama
Ik zie dat op Comedy Central om 18.15 super Mario komt. Heb wel een vermoeden dat jij die al gezien hebt
Ik ook niet. Ga denk ik wel kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien eigenlijk.
Zojuist naar binnen gewerkt.quote:
hue hue.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zojuist naar binnen gewerkt.
Ik zie het al, kwaliteitsYTquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:47 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even YouTube kijken tijdens het eten.
Wat zei je?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ik vind Spuiten en Slikken altijd wel vermakelijk om te kijken.quote:
Grote kans.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ze is gechanteerd met iets om dit te doen?
Avondvullend is die zeker wel.quote:
DEATH!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Avondvullend is die zeker wel.
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.quote:
Ik heb niet de mentale bandbreedte om me bezig te houden met de HP-serie én de nieuwe LOTR-film. Het wordt me te veel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.
Lit toch wel dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:57 schreef STING het volgende:
Elke keer weer soort van kippenvel when the beacons are lid
Die was gisteren.quote:
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes ziequote:
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.quote:
ik heb gisteren een stukje gezien voor et eerst, wat een gigantische shitshowquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes zie
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Late Night with the Devil is ook leuk.
Evil Dead 2013 is leuk.
Zal eens op Netflix kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef essnhills het volgende:
Er zit een babymereltje in de tuin
Onder de vlinderstruik vlakbij de schuifpui![]()
Evil Dead films met Bruce Campbell zijn hilarisch. Nou ja, deel 2 en 3 dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Late Night with the Devil is ook leuk.
Evil Dead 2013 is leuk.
Maar die zijn volgens mij even niet te streamen zover ik zie.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Evil Dead films met Bruce Campbell zijn hilarisch. Nou ja, deel 2 en 3 dan.
Dit is zo leuk om te zienquote:
Extra laaaaaang weekendquote:
Groot gemis wel. Deel 2 is echt campy horror en deel 3 is fenomenaal.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die zijn volgens mij even niet te streamen zover ik zie.
Geef dat diertje een paasei!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef essnhills het volgende:
Er zit een babymereltje in de tuin
Onder de vlinderstruik vlakbij de schuifpui![]()
Zit die ook op Fok?quote:
Die zal denken, ik kom net uit een ei.quote:
Hoi Muisquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef BabiPambar het volgende:
Het is mij het beste gerecht bij de chinees
Is toch een halve punt hoger dan verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |