Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?quote:
Melodyquote:
Ja dus.quote:
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemenquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemen
Hoi Robinquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo collega,
U probeert mij te bereiken. Tja ik ben er niet. Dat is jammer voor je. Moet je nu zelf nadenken. Ik snap dat dit moeilijk is. Daarom hier een linkje van een foto naar mijn hond, waar ik overigens lekker mee aan het chillen ben.
Ik spreek je wel wanneer ik terug ben.
Groetjes
Of Rene.quote:
Hier heb je wel een punt ja. En gelijk een script toevoegen dat hun bureaublad nu ook Ambar isquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.
Gewoon een filmpje. Met kutgeluid. Autoplay.
Ik snap die afgunst naar België niet. Ik heb daar met veel plezier gewoond. Minder regeltjes en beleefde mensen. 's-Zomers Q-Music live vanaf het strand op loopafstand.quote:
Mooi.quote:Het was onzeker of commerciële bedrijven dit jaar voldoende gas opslaan, aangezien ze dat alleen doen als het loont. Ze kopen gas tegen lage prijzen in de zomer, slaan dat op in gasbergingen en verkopen dat in de winter tegen hogere prijzen. Bedrijven hebben daar tot 1 november de tijd voor.
Was het wel echt laser een geen ipl?quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:50 schreef bitterbal het volgende:
haarlaser was super chill. voelde bijna niets , behave af en toe wat warmte
quote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het wel echt laser een geen ipl?
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haarquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
hoezo werkt het alleen als het pijn doet?
we moesten scheren van te vorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haar
|KWARTET! Ho maar, is goed zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Negen paspoortstempels erbij in één busrit
Heb je een extra paspoort bij?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nuquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
|KWARTET! Ho maar, is goed zo![]()
Dude wtf
je bent verder weg dan het drielandenpunt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Jij wou reizenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nu
gewoon een paar blaadjes extra er in plakkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Moet nog 1,5 jaar met deze doen, ik hoop dat het allemaal goed komt
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kanquote:
Hmmm misschien. Je moet wel een beetje stoppeltjes hebben. 2-3 dagen van tevoren scheren zeiden ze bij mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moesten scheren van te voren
Our new-generation triple-wavelength laser combines 755nm, 808nm, and 1064nm for unmatched results on all skin tones and hair types. This advanced technology targets every layer of the hair follicle, ensuring faster sessions, long-lasting smoothness, and maximum comfort.
het is deze
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort opquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
Voor een vrouw mansplain je best veelquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort op
Veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 3 april 2026 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sluit computer af, tijd voor vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |