Jij wou reizenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nu
gewoon een paar blaadjes extra er in plakkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Moet nog 1,5 jaar met deze doen, ik hoop dat het allemaal goed komt
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kanquote:
Hmmm misschien. Je moet wel een beetje stoppeltjes hebben. 2-3 dagen van tevoren scheren zeiden ze bij mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moesten scheren van te voren
Our new-generation triple-wavelength laser combines 755nm, 808nm, and 1064nm for unmatched results on all skin tones and hair types. This advanced technology targets every layer of the hair follicle, ensuring faster sessions, long-lasting smoothness, and maximum comfort.
het is deze
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort opquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
Voor een vrouw mansplain je best veelquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loop bij de ambassade binnen, vraag een nieuwe, ga twee dagen tequila sunrises drinken en haal je nieuwe paspoort op
Veel plezier op vakantiequote:Op vrijdag 3 april 2026 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sluit computer af, tijd voor vakantie.
Dit moet India zijn. En ook aftikken voor elke stempel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Negen paspoortstempels erbij in één busrit
transplainen is bij deze ook een woordquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Nee.quote:
Mansplaining is dus een samentrekking van man explaining. Dus dan weet je datquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Essent telemmarketing heeft m'n nummer ook weer afgestoft.
Paspoorten sparenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
11 cent.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:00 schreef Ama het volgende:
Gebruik eigenlijk geen waspoeder maar voor deze prijs wil ik dat best gebruiken. Meteen voor een vriendin ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ja hahaquote:
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb allemaal lekkere ontbijtopties maar geen honger
is het niet andersom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Poeder is wel beter voor je wasmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |