Dit moet India zijn. En ook aftikken voor elke stempel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Negen paspoortstempels erbij in één busrit
transplainen is bij deze ook een woordquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Nee.quote:
Mansplaining is dus een samentrekking van man explaining. Dus dan weet je datquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor een vrouw mansplain je best veel
Jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Essent telemmarketing heeft m'n nummer ook weer afgestoft.
Paspoorten sparenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik ook graag blijven kunnen doen als het even kan
11 cent.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:00 schreef Ama het volgende:
Gebruik eigenlijk geen waspoeder maar voor deze prijs wil ik dat best gebruiken. Meteen voor een vriendin ook gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard vroeg of we bij een thai kunnen meeten straks voor eten.En of ik al weet ik wat ik wil want dan besteld hij dat al zodat het klaar staat als ik kom
deze man
Ja hahaquote:
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb allemaal lekkere ontbijtopties maar geen honger
is het niet andersom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Poeder is wel beter voor je wasmachine.
Nee.quote:
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik hebn wel een beetje te doen met die inez weski eigenlijk
Gewoon GMT+2quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke tijdszone zit je dat je nu nog ontbijtopties hebt.
hmmm raar dat ik dat hier dan niet mocht gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee.
Voordelen Waspoeder: Bevat vaak zuurstofbleekmiddel, wat helpt om de wasmachine intern te reinigen en vetluis (zeepresten en bacteriën) te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |