Ja misschien was je in een wilde bui, kan toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik wel helemaal aan de andere kant van het land geweest.
Eerst dat doen en dan even een melding maken bij Autoriteit Persoonsgegevensquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n eventuele bloeduitslagen.
Neuh die persoon heeft gewoon het e-mailadres niet goed doorgegeven of de assistente heeft het niet goed verstaan. Ik heb ook een tijdje allemaal mails en bonnetjes van Shoeby gehad van een naamgenoot.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst dat doen en dan even een melding maken bij Autoriteit Persoonsgegevens
Die krijgt die ander persoonquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n eventuele bloeduitslagen.
Even bellen. Welke huisarts vraagt er niet meer naar een geboortedatum tegenwoordig? Is die ook hetzelfde?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik klik nu aan 'Nee is niet mijn naam.'
Oké bedankt voor het doorgeven. Je krijgt een bevestiging in de mail.
*krijgt de mail met uitslagen opnieuw*
Wel lief.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een heerlijke brunch geregeld voor mijn mensen.
Palmboompjes erbij...quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks nog even een leuke out of office bericht maken
Dat zou wel heel toevallig zijn. Maar het is een geautomatiseerd systeem, er staat alleen het nummer van de ontwikkelaar bij dat bedrijf bij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even bellen. Welke huisarts vraagt er niet meer naar een geboortedatum tegenwoordig? Is die ook hetzelfde?
Ok Linda de Jongquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel als je een veelvoorkomende naam hebt en als eerste dat gmail-adres vastlegde
Lekker passief-agressief weerquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo collega,
U probeert mij te bereiken. Tja ik ben er niet. Dat is jammer voor je. Moet je nu zelf nadenken. Ik snap dat dit moeilijk is. Daarom hier een linkje van een foto naar mijn hond, waar ik overigens lekker mee aan het chillen ben.
Ik spreek je wel wanneer ik terug ben.
Groetjes
Zo kennen mijn collega's mij het bestequote:
Zo mocht ik jou niet meer noemenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Stukken beter dan de Nederlandse.
Samanthaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |