Ik snap die afgunst naar België niet. Ik heb daar met veel plezier gewoond. Minder regeltjes en beleefde mensen. 's-Zomers Q-Music live vanaf het strand op loopafstand.quote:
Mooi.quote:Het was onzeker of commerciële bedrijven dit jaar voldoende gas opslaan, aangezien ze dat alleen doen als het loont. Ze kopen gas tegen lage prijzen in de zomer, slaan dat op in gasbergingen en verkopen dat in de winter tegen hogere prijzen. Bedrijven hebben daar tot 1 november de tijd voor.
Was het wel echt laser een geen ipl?quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:50 schreef bitterbal het volgende:
haarlaser was super chill. voelde bijna niets , behave af en toe wat warmte
quote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was het wel echt laser een geen ipl?
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haarquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
hoezo werkt het alleen als het pijn doet?
we moesten scheren van te vorenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is meestal wel de indicatie ja. En de geur van verbrand haar
|KWARTET! Ho maar, is goed zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Negen paspoortstempels erbij in één busrit
Heb je een extra paspoort bij?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zo blij dat ik het land uitvlieg over twee dagen in plaats van dat ik nog een keer deze rit moet doen. Nog maar negen lege pagina's nuquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
|KWARTET! Ho maar, is goed zo![]()
Dude wtf
je bent verder weg dan het drielandenpunt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |