Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?quote:
Melodyquote:
Ja dus.quote:
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemenquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dit 'welke naam geef ik mijn kind zodat ze een kuttijd op school hebben'-moment?
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je tegenwoordig beter je dochter Gerda of Bep noemen
Hoi Robinquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zo'n *kots* genderneutrale naam *kotst nog meer*
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo collega,
U probeert mij te bereiken. Tja ik ben er niet. Dat is jammer voor je. Moet je nu zelf nadenken. Ik snap dat dit moeilijk is. Daarom hier een linkje van een foto naar mijn hond, waar ik overigens lekker mee aan het chillen ben.
Ik spreek je wel wanneer ik terug ben.
Groetjes
Of Rene.quote:
Hier heb je wel een punt ja. En gelijk een script toevoegen dat hun bureaublad nu ook Ambar isquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Linkje? Nee dan geef je ze de optie om niet te klikken.
Gewoon een filmpje. Met kutgeluid. Autoplay.
Ik snap die afgunst naar België niet. Ik heb daar met veel plezier gewoond. Minder regeltjes en beleefde mensen. 's-Zomers Q-Music live vanaf het strand op loopafstand.quote:
Mooi.quote:Het was onzeker of commerciële bedrijven dit jaar voldoende gas opslaan, aangezien ze dat alleen doen als het loont. Ze kopen gas tegen lage prijzen in de zomer, slaan dat op in gasbergingen en verkopen dat in de winter tegen hogere prijzen. Bedrijven hebben daar tot 1 november de tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |