Avondvullend is die zeker wel.quote:
DEATH!quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Avondvullend is die zeker wel.
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.quote:
Ik heb niet de mentale bandbreedte om me bezig te houden met de HP-serie én de nieuwe LOTR-film. Het wordt me te veel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die nieuwe acteur die ze hebben voor Aragorn. Ik wens hem veel succes. Zijn voorganger was eigenlijk perfect.
Lit toch wel dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:57 schreef STING het volgende:
Elke keer weer soort van kippenvel when the beacons are lid
Die was gisteren.quote:
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes ziequote:
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.quote:
ik heb gisteren een stukje gezien voor et eerst, wat een gigantische shitshowquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk elk jaar dat ik dat toch eens moet zien, totdat ik de voorstukjes zie
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Late Night with the Devil is ook leuk.
Evil Dead 2013 is leuk.
Zal eens op Netflix kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Speak No Evil staat op Netflix, is wel oké maar ik ben bevooroordeeld vanwege James McAvoy.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:07 schreef essnhills het volgende:
Er zit een babymereltje in de tuin
Onder de vlinderstruik vlakbij de schuifpui![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |