Ik kreeg gewoon een mail dat ik hem kon ophalen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Toch altijd wel bijzonder hoe opvallend die 'onopvallende' enveloppen met de post zijn. Zo'n lege witte envelop met nog even een regeltje 'vertrouwelijk' onder het adres. Omdat ik vorige week mijn rijbewijs heb vernieuwd zit er in die envelop een code om online mee in te loggen, weet niet wat daar het nu van is gezien we ook al DigiD hebben
Ja het rijbewijs heb ik al opgehaald vorige week. Dit is een inlogcode voor overheidssites waar 'mogelijk in de toekomst extra beveiliging' op zit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een mail dat ik hem kon ophalen.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:00 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe Snape is wel briljant meme-voer.
Ieuwliedepeeliequote:
Je bent zelfquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel maar verder vond ik hem geweldig.
Zou wel heel erg goed gericht zijn als ze dat precies een week na het ophalen van mijn rijbewijs sturenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het rijbewijs heb ik al opgehaald vorige week. Dit is een inlogcode voor overheidssites waar 'mogelijk in de toekomst extra beveiliging' op zit.
Brr sociaal doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Blegh moet mijn haar wassen en sociaal doen vanavond
sterkte in deze zware tijdquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
Blegh moet mijn haar wassen en sociaal doen vanavond
Letterlijke tekst:quote:
quote:U hoeft nu nog nergens in te loggen met uw rijbewijs via DigiD. We verwachten wel dat u in de toekomst wordt gevraagd om op deze manier in te loggen voor toegang tot extra gevoelige gegevens, zoals uw medische gegevens. Bewaar deze brief dus goed voor dat moment.
Die Russen weten alles!quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel heel erg goed gericht zijn als ze dat precies een week na het ophalen van mijn rijbewijs sturen
Vaker gymmenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onder de indruk van een leerling. Meid is 17, drukt 15 kg meer dan ik op de tricep.
Denk niet dat ik heel interessant ben voor zequote:
Je geld misschien welquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik heel interessant ben voor ze
huehuequote:
Zo rijk ben ik nou ook weer nietquote:
Die Russen kunnen nu alles wel gebruikenquote:
OEWOOAAAAquote:
LordofChickies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |