Staat niet op de kaart.quote:
quote:
Vreemdgaan op je dieetquote:
Rip voor de kinderen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken hoe het vanmiddag lukt in de fitness. Had best weer wat spierpijntjes gisteren, maar ik merk dat mijn lichaam een stuk harder en steviger aanvoelt.
Maar eerst gaan we even wat kinderen examentraining geven. Vrees dat we geen 100% gaan halen dit jaar.
Lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:13 schreef Donna het volgende:
Ik werd pas om half 8 wakker. Ook wel eens lekker.
Kon laatst mijn dochter de hele weg vanaf de opvang tot huis dragen. Dus ik merk het overal.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemdgaan op je dieet
[..]
Rip voor de kinderen.
Spierpijn is goed voor je. Weet je dat je lichaam groeit
[..]
Lekker uitgeslapen
En anders maar geen spotter. Gewoon naar je benen rollen. Met dat gewicht kan dat nog welquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon laatst mijn dochter de hele weg vanaf de opvang tot huis dragen. Dus ik merk het overal.
Misschien dat ik straks even ga proberen om 60 te benchen. Vraag wel een van de kinders om te spotten. Gozer is een kop groter dan ik, en versloeg me vorig jaar bijna met armpje drukken. Hij kan dat wel.
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En anders maar geen spotter. Gewoon naar je benen rollen. Met dat gewicht kan dat nog wel
Ook op laten balanceren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.
Waarom ben je dan ook aan het bankdrukken met een harde lulquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.
Ik lig driedubbelquote:
Waarschijnlijk stromen de meubelboulevards en Ikea's in het zuiden vandaag weer over van Belgen die op elke feestdag vrij zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een officiële feestdag. Maar feestdagen zijn waardeloos in Nederland.
Hun probleem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stromen de meubelboulevards en Ikea's in het zuiden vandaag weer over van Belgen die op elke feestdag vrij zijn
Waarom specifiek 3 oktober?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hun probleem.
De enige terechte klacht is 3 oktober en de Duitse invasie van de Efteling.
Misschien is dat vochtig poesje z'n jaarlijkse Efteling dag en zit het dan vol Duitsersquote:
Probeer maar eens Zeeland in te komen in de zomermaanden, daar rijden dan ook meer Duitsers dan er in 4-45 warenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is dat vochtig poesje z'n jaarlijkse Efteling dag en zit het dan vol Duitsers
De Duitsers leven dan ook in een fantasiewereld.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hun probleem.
De enige terechte klacht is 3 oktober en de Duitse invasie van de Efteling.
Niks er van, betalen zal je!quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
bekijk het even eBay. Moet ik me nu gaan verantwoorden waarom ik niet 1286 dollar wil betalen voor een biljet wat ik niet wil hebben? Alleen maar omdat ik er naar keek?![]()
Ga eerst eens je worldwide shipping program fiksen. Voorlopig bestel ik daar maar helemaal niks meer.
Nee Fantasy World is opgenomen in Land van Ooitquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers leven dan ook in een fantasiewereld.
Leidse feestdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |