SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hmm okequote:
is al sinds aug niet aan het posten geweestquote:
Oeh die wil ikquote:Op donderdag 2 april 2026 17:02 schreef essnhills het volgende:
Nou iig gefeliciteerd @:aeque !
[ afbeelding ]
ik vermoed dat je kan beginnen met snaaien, denk niet dat hij hem zelf komt claimenquote:
Of ze moet over 35 dagen Essje lief aankijken of ze die nog een keer wil postenquote:Op donderdag 2 april 2026 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat je kan beginnen met snaaien, denk niet dat hij hem zelf komt claimen
dan eet ze over 35 dagen nog een keerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of ze moet over 35 dagen Essje lief aankijken of ze die nog een keer wil posten
Nou zeg.quote:
Tquote:
minestronesoepjequote:
kan beterquote:Op donderdag 2 april 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon een drinkbouillonnetje voor nu.
Als voorafje. Daarna lasagne of zo.quote:
Life is a Minestronequote:
To Dublin.quote:Op donderdag 2 april 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Life is a... tunnel, with black light at the end... Nee![]()
Life is a rocky road...
JIj gaat toch dood van minestrone, of is het niet zo erg ??quote:Op donderdag 2 april 2026 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Life is a Minestrone
Served up with parmesan cheese
Death is a cold lasagne
Suspended in deep freeze
Neuh zo is erg is het nietquote:Op donderdag 2 april 2026 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JIj gaat toch dood van minestrone, of is het niet zo erg ??
Dat is voor een volle tank in mijn geval 90+quote:Op donderdag 2 april 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer getankt.![]()
Prijs viel me mee (2,249)
Rip portemonnee.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is voor een volle tank in mijn geval 90+
Minitankjequote:Op donderdag 2 april 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is voor een volle tank in mijn geval 90+
45 literquote:
Tankpasgenotquote:
Met 45 liter zit je tegenwoordig al wel boven de 100 euro hoorquote:
Ik rij hem niet helemaal leeg hequote:Op donderdag 2 april 2026 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 45 liter zit je tegenwoordig al wel boven de 100 euro hoor
Jij gaat al tanken voordat die begint te piepen?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rij hem niet helemaal leeg he
Soms. Als ik in de buurt ben en ik de volgende dag verder moet rijden dan de tank heeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat al tanken voordat die begint te piepen?
Gewoon ranja drinken.quote:
Wel van Hooghoudt.quote:
groenequote:
Dat bestaat bijna niet meer.quote:
Die was ook lekker ja. En die gele.quote:
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bestaat bijna niet meer.
valencia en donkerrood is ook lekker, geel vind ik minder. Wit al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En die gele.
[..]
Zeker wel.
Is het gered dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En die gele.
[..]
Zeker wel.
Die witte zegt mij niets.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
valencia en donkerrood is ook lekker, geel vind ik minder. Wit al helemaal niet.
Wit kregen we altijd heet op de ijsbaan
Nog steeds te koop bij de Gal hier. Wel alleen die oranje.quote:
hete witte limo noemden ze hier kwastquote:
bij de jumbo hier staan alle kleurenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds te koop bij de Gal hier. Wel alleen die oranje.
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hete witte limo noemden ze hier kwast
Geen idee of dat iets van de regio is of niet
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.
quote:Kwast is de benaming voor een warme drank die wordt gemaakt met citroensiroop.
Het citroensiroop wordt in een hittebestendig glas verdund met kokend water. Voor de smaak wordt de drank gezoet met honing, suiker of kunstmatige zoetstof.
Traditioneel wordt kwast in de herfst of winter als huismiddeltje gedronken bij verkoudheid. Kwast heeft echter geen speciaal genezende werking. De drank bevat wel veel vitamine C, dat ook in zeer veel verse groenten en vruchten aanwezig is. Het inademen van de stoom van hete kwast heeft een symptoomverlichtende werking, bijvoorbeeld bij een verstopte neus of droge keel. Drinken van de warme, ietwat zure drank stimuleert de speekselklieren en slijmvliezen van de neus. Ook bij koud weer geeft kwast een warm gevoel. Het heeft vaak tot gevolg dat men gaat transpireren en mogelijk geeft het een rustgevend gevoel in het lichaam.
Dat ga ik eens proberen!quote:
Rare kwast.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.
Wel vol met vitamine C!quote:
Gezonde drankquote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nrcwebwinkel.nl/rare-kwasten
Dit ligt naast de laptop![]()
enjoy!quote:Op donderdag 2 april 2026 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik straks de Passion een kans ga geven. De man die Jezus speelt heb ik gezien in Elisabeth en daar vond ik hem erg goed
Begint pas over 1.5 uur, Eerst nog onder andere Per seconde Wijzerquote:
ik ga een paar afleveringen NCIS kijken.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begint pas over 1.5 uur, Eerst nog onder andere Per seconde Wijzer
Is dat nog een beetje leuk?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga een paar afleveringen NCIS kijken.
Leasemaatschappijquote:
ja, alleen een beetje verpest door de sociale media, want ja spoilers en ik wacht te lang met alles bij houdenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk?
Oh.. die mogen allemaal de tyfus krijgen.quote:
Ziet er wel een beetje uit als een grote portiequote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze is lekker
ter info
je mag het wel delen met anderen hoorquote:Op donderdag 2 april 2026 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje uit als een grote portie
Bedankt voor deze review.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze is lekker
ter info
Ik heb het gevolgd tot en met seizoen 12. Daarna verloor ik interesse.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, alleen een beetje verpest door de sociale media, want ja spoilers en ik wacht te lang met alles bij houden
Nou nouquote:Op donderdag 2 april 2026 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.. die mogen allemaal de tyfus krijgen.
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd tot en met seizoen 12. Daarna verloor ik interesse.
Nee maar wel alles over gelezen. En in het AD stond dat Gibbs ook vertrok.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?
Heb je die nieuwe serie Tony & Ziva al gezien? Vind dat helaas erg tegenvallen.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?
Eten delen, weet je wel waar je bentquote:Op donderdag 2 april 2026 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag het wel delen met anderen hoor
of een aantal verschillende dagen ofzo
ja uiteindelijk gekeken. Maar was al uitgekeken op Tony toen hij vertrok uit NCIS.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:15 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe serie Tony & Ziva al gezien? Vind dat helaas erg tegenvallen.
*insert Joey-does-not-share-food.gif*quote:
ha haquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*insert Joey-does-not-share-food.gif*
Problemen op de set dacht ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja uiteindelijk gekeken. Maar was al uitgekeken op Tony toen hij vertrok uit NCIS.
Het werd volwassener nadat hij weg was. En helemaal nadat Abby ook weg ging
reden maakt niet uit voor het feit dat de twee kinderachtige types er uit gingenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Problemen op de set dacht ik.
Abby was wel een apart karakter ja. Tony was volgens mij constant geil.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
reden maakt niet uit voor het feit dat de twee kinderachtige types er uit gingen
ze groeiden niet mee met dat de serie wel volwassener werd. het bleven Typetjes die hun trucjes opvoerdenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Abby was wel een apart karakter ja. Tony was volgens mij constant geil.
Ik vond die zwarte gast die de director speelt wel sterk.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze groeiden niet mee met dat de serie wel volwassener werd. het bleven Typetjes die hun trucjes opvoerden
sinds vorige week is schrijf je dat ook als speeldequote:Op donderdag 2 april 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die zwarte gast die de director speelt wel sterk.
Wat?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds vorige week is schrijf je dat ook als speelde
Rocky idd als Vancy
Vance is neergeschotenquote:
Ohw.quote:
kassiewijle iddquote:
Oef.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zonde wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De director van NCIS
Ik schrok al!quote:Op donderdag 2 april 2026 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
De director van NCIS
ja hij wil zich denk ik meer gaan richten op achter de schermen. wordt ook al oudquote:
lees dan gewoon waar het over gaatquote:
Logisch dan wel, dat ze hem uit de serie schrijven.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij wil zich denk ik meer gaan richten op achter de schermen. wordt ook al oud
en hij is nu weer samen met zn vrouw.... die toen overleden is toen de papa van Ziva ook is neergeschotenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch dan wel, dat ze hem uit de serie schrijven.
Ohquote:Op donderdag 2 april 2026 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, nee, het gaat om een fictieve vance. Ik dacht ook jd
Oh die Vancequote:Op donderdag 2 april 2026 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
De director van NCIS
Ahwquote:Op donderdag 2 april 2026 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hij is nu weer samen met zn vrouw.... die toen overleden is toen de papa van Ziva ook is neergeschoten
Uh huh.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begreep meteen dat het om een andere Vance ging hoor
Anders had ik ook wel een melding gekregen van de NOS.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat onder andere ook ja,quote:Op donderdag 2 april 2026 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel een melding gekregen van de NOS.
Nana.quote:
quote:
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'quote:
bedenk goed wat je met je laatste rolo doetquote:Op donderdag 2 april 2026 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'
quote:
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op hebquote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
Geweldige reclames.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
ik ook niet, wel een chocolade van de Lidlquote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op heb
Zag het bij de Kruidvat liggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op heb
En niet meegenomen?quote:
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'
quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
quote:
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemen
Nee daarom checkte ik de quote nog evenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemen
same herequote:Op donderdag 2 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat de laatste keer dat ik een Rolo opheb zo'n toetje was
huh toetje?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Ja ook lekker.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)e-en-karamel-dessert
McFlurry Roloquote:Op donderdag 2 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Nooit gezienquote:Op donderdag 2 april 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)e-en-karamel-dessert
neequote:Op donderdag 2 april 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar daar zitten dus niet hele rolo's in?
M&M's gaan meestal wel makkelijker.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 april 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:
nee en in baby olie geen hele babiesquote:Op donderdag 2 april 2026 20:20 schreef Modus het volgende:
HUH WAT zitten er in een koetjesreep geen hele koeien?![]()
![]()
En in negerzoene- oh wacht.quote:
Epstein.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, Vorige maand Kristi Noem eruit gegooid, nou Pam Bondi. Wat zou hier nou weer achter zitten.
Wel luizenquote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef Elvi het volgende:
In roze koeken zitten geen lgbtq+ mensen???
Is dit in London?quote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool they made Slytherin Indian![]()
is toch niet veganquote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb chocolade sprinkhanen gegeten, wat kunnen mij die gemalen luisjes schelen
Heb wel gister nog chocolade eieren gegeten.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb chocolade sprinkhanen gegeten, wat kunnen mij die gemalen luisjes schelen
Wel luizen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef Elvi het volgende:
In roze koeken zitten geen lgbtq+ mensen???
al besprokenquote:
denk er om, geen liters cola drinken voorafquote:Op donderdag 2 april 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Informatie over zaterdag in de mail
zin in![]()
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 2 april 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om, geen liters cola drinken vooraf
nog 3 uurtjesquote:
Ik ook. Is normaal niet zo druk op kantoor op donderdag. En de middagspits was ook al typisch vrijdag. En ik kreeg trek in patat onderweg naar huis.quote:
Ik moet ook nog even aanwezig zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Is normaal niet zo druk op kantoor op donderdag. En de middagspits was ook al typisch vrijdag. En ik kreeg trek in patat onderweg naar huis.
Maar helaasch morgen werken
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooede vrijdag!quote:Op donderdag 2 april 2026 21:27 schreef Donna het volgende:
Hallo hallo!
Ik mmoet morgen ook gewoon werken
Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even aanwezig zijn.
Ik pas 13 april weerquote:Op donderdag 2 april 2026 21:27 schreef Donna het volgende:
Hallo hallo!
Ik mmoet morgen ook gewoon werken
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accentquote:Op donderdag 2 april 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga goed op dit soort video's. Los van de gen z onzin dan.
Erger: Vlaamsquote:Op donderdag 2 april 2026 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accent
Ja je post het zelf hequote:
Ik heb eigenlijk vrij maar moet ergens meebellen.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.
Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveelquote:
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveel
Kzen doar nie zo content mee ze moatkequote:Op donderdag 2 april 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.
Ik had vandaag nog een Vlaamse aan de telefoon. Ik heb niet zo veel moeite met dat accent tbh.quote:
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje wegquote:
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje weg
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Ik let gewoon niet op.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.
kan gebeurenquote:
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'
Moet me geheid wel inhouden niet iets qua 'werk' te gaan doen
morgen dag 1: dagje saunaquote:Op donderdag 2 april 2026 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.
heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?quote:
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foquevillequote:Op donderdag 2 april 2026 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?
* Flory- doet alles extra goed op slotquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foqueville
sowieso een hoed planquote:Op donderdag 2 april 2026 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
* Flory- doet alles extra goed op slot
petje pietamientjequote:
GOEHOEOEHOEOHOEde Vrijdagquote:
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..quote:
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en oliequote:Op vrijdag 3 april 2026 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..
kapsalon
ik had nog niks gegeten
ik had niet echt meer wat in huis..quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en olie
hmm ja dan heb je geluk gehad.quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
kan dat niet 24/7quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
blijkbaar nietquote:
niet als je ook nog wil dat ze bezorgenquote:
Volgens mij is het dorp juist behoorlijk aan het leeglopen en zijn de meeste bewoners naar elders vertokkenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foqueville
We zijn niet vrij vandaagquote:
Het is wel een officiële feestdag. Maar feestdagen zijn waardeloos in Nederland.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:49 schreef Karzai het volgende:
Het is geen officiële feestdag, het grootste gedeelte van Nederland moet vandaag gewoon werken
Als je niet vrij bent wel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een officiële feestdag. Maar feestdagen zijn waardeloos in Nederland.
Je bent zelfquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een officiële feestdag. Maar feestdagen zijn waardeloos in Nederland.
Werken werken werken, daar zijn wij Nederlands plebs goed voor!quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat niet in de tien geboden. Dus is geen zonde.quote:
andermans vrouw begeren?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat niet in de tien geboden. Dus is geen zonde.
Stelen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat niet in de tien geboden. Dus is geen zonde.
Goed plan.quote:
Ook een prima plan.quote:
Staat niet op de kaart.quote:
quote:
Vreemdgaan op je dieetquote:
Rip voor de kinderen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eens kijken hoe het vanmiddag lukt in de fitness. Had best weer wat spierpijntjes gisteren, maar ik merk dat mijn lichaam een stuk harder en steviger aanvoelt.
Maar eerst gaan we even wat kinderen examentraining geven. Vrees dat we geen 100% gaan halen dit jaar.
Lekker uitgeslapenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:13 schreef Donna het volgende:
Ik werd pas om half 8 wakker. Ook wel eens lekker.
Kon laatst mijn dochter de hele weg vanaf de opvang tot huis dragen. Dus ik merk het overal.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemdgaan op je dieet
[..]
Rip voor de kinderen.
Spierpijn is goed voor je. Weet je dat je lichaam groeit
[..]
Lekker uitgeslapen
En anders maar geen spotter. Gewoon naar je benen rollen. Met dat gewicht kan dat nog welquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon laatst mijn dochter de hele weg vanaf de opvang tot huis dragen. Dus ik merk het overal.
Misschien dat ik straks even ga proberen om 60 te benchen. Vraag wel een van de kinders om te spotten. Gozer is een kop groter dan ik, en versloeg me vorig jaar bijna met armpje drukken. Hij kan dat wel.
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En anders maar geen spotter. Gewoon naar je benen rollen. Met dat gewicht kan dat nog wel
Ook op laten balanceren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.
Waarom ben je dan ook aan het bankdrukken met een harde lulquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst over die 30 cm duwen.
Ik lig driedubbelquote:
Waarschijnlijk stromen de meubelboulevards en Ikea's in het zuiden vandaag weer over van Belgen die op elke feestdag vrij zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hun probleem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stromen de meubelboulevards en Ikea's in het zuiden vandaag weer over van Belgen die op elke feestdag vrij zijn
Waarom specifiek 3 oktober?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hun probleem.
De enige terechte klacht is 3 oktober en de Duitse invasie van de Efteling.
Misschien is dat vochtig poesje z'n jaarlijkse Efteling dag en zit het dan vol Duitsersquote:
Probeer maar eens Zeeland in te komen in de zomermaanden, daar rijden dan ook meer Duitsers dan er in 4-45 warenquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is dat vochtig poesje z'n jaarlijkse Efteling dag en zit het dan vol Duitsers
De Duitsers leven dan ook in een fantasiewereld.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hun probleem.
De enige terechte klacht is 3 oktober en de Duitse invasie van de Efteling.
Niks er van, betalen zal je!quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
bekijk het even eBay. Moet ik me nu gaan verantwoorden waarom ik niet 1286 dollar wil betalen voor een biljet wat ik niet wil hebben? Alleen maar omdat ik er naar keek?![]()
Ga eerst eens je worldwide shipping program fiksen. Voorlopig bestel ik daar maar helemaal niks meer.
Nee Fantasy World is opgenomen in Land van Ooitquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers leven dan ook in een fantasiewereld.
Leidse feestdagquote:
Waarom hebben ze daar een aparte feestdag samen met de Duitsersquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leidse feestdag
Maar omdat het heel toevallig ook een Duitse feestdag is, kan je niet genieten van rustige pretparken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |