Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveelquote:
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveel
Kzen doar nie zo content mee ze moatkequote:Op donderdag 2 april 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.
Ik had vandaag nog een Vlaamse aan de telefoon. Ik heb niet zo veel moeite met dat accent tbh.quote:
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje wegquote:
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje weg
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Ik let gewoon niet op.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.
kan gebeurenquote:
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'
Moet me geheid wel inhouden niet iets qua 'werk' te gaan doen
morgen dag 1: dagje saunaquote:Op donderdag 2 april 2026 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.
heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?quote:
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foquevillequote:Op donderdag 2 april 2026 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?
* Flory- doet alles extra goed op slotquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foqueville
sowieso een hoed planquote:Op donderdag 2 april 2026 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
* Flory- doet alles extra goed op slot
petje pietamientjequote:
GOEHOEOEHOEOHOEde Vrijdagquote:
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..quote:
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en oliequote:Op vrijdag 3 april 2026 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..
kapsalon
ik had nog niks gegeten
ik had niet echt meer wat in huis..quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en olie
hmm ja dan heb je geluk gehad.quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
kan dat niet 24/7quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |