heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?quote:
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foquevillequote:Op donderdag 2 april 2026 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de brugbediening al ingepakt om mee te nemen?
* Flory- doet alles extra goed op slotquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foqueville
sowieso een hoed planquote:Op donderdag 2 april 2026 23:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
* Flory- doet alles extra goed op slot
petje pietamientjequote:
GOEHOEOEHOEOHOEde Vrijdagquote:
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..quote:
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en oliequote:Op vrijdag 3 april 2026 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, niks anders als anders aan deze vrijdag..
kapsalon
ik had nog niks gegeten
ik had niet echt meer wat in huis..quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een aantal plakjes komkommer met olijfplakjes in knoflook en olie
hmm ja dan heb je geluk gehad.quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
kan dat niet 24/7quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had niet echt meer wat in huis..
het is nog een wonder dat ik nog wat kon bestellen
blijkbaar nietquote:
niet als je ook nog wil dat ze bezorgenquote:
Volgens mij is het dorp juist behoorlijk aan het leeglopen en zijn de meeste bewoners naar elders vertokkenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de brug is al weken stuk, er lopen niet voor niets patrouilles rond in Foqueville
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |