Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even aanwezig zijn.
Ik pas 13 april weerquote:Op donderdag 2 april 2026 21:27 schreef Donna het volgende:
Hallo hallo!
Ik mmoet morgen ook gewoon werken
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accentquote:Op donderdag 2 april 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga goed op dit soort video's. Los van de gen z onzin dan.
Erger: Vlaamsquote:Op donderdag 2 april 2026 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accent
Ja je post het zelf hequote:
Ik heb eigenlijk vrij maar moet ergens meebellen.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.
Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveelquote:
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder geluid zeggen die beelden niet zoveel
Kzen doar nie zo content mee ze moatkequote:Op donderdag 2 april 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je moet dat accent maar even voor lief nemen.
Ik had vandaag nog een Vlaamse aan de telefoon. Ik heb niet zo veel moeite met dat accent tbh.quote:
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje wegquote:
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lang geleden dat ik vrij heb ZONDER echt op vakantie te gaan. Ah jawel, toch volgend weekend een weekendje weg
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen vrij als ik op vakantie ga.
Ik let gewoon niet op.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij neemt zelfs op vrije dagen werk aan.
kan gebeurenquote:
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb pas een echte vakantie staan in juni en nog zoveel vrije dagen, dus nu voor de 1e keer alleen 'vrij'
Moet me geheid wel inhouden niet iets qua 'werk' te gaan doen
morgen dag 1: dagje saunaquote:Op donderdag 2 april 2026 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou m'n bed niet uitkomen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |