Anders had ik ook wel een melding gekregen van de NOS.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begreep meteen dat het om een andere Vance ging hoor
Dat onder andere ook ja,quote:Op donderdag 2 april 2026 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel een melding gekregen van de NOS.
Nana.quote:
quote:
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'quote:
bedenk goed wat je met je laatste rolo doetquote:Op donderdag 2 april 2026 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'
quote:
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op hebquote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
Geweldige reclames.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
ik ook niet, wel een chocolade van de Lidlquote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op heb
Zag het bij de Kruidvat liggen.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens bedenken wanneer ik voor het laatst een Rolo op heb
En niet meegenomen?quote:
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las eerst niet wat je quotte en dacht 'nou nou nou... Oh'
quote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik begreep meteen dat het om een andere Vance ging hoor
quote:
quote:
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemen
Nee daarom checkte ik de quote nog evenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal Ama echt nooit zo zomaar noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |