ik ga een paar afleveringen NCIS kijken.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begint pas over 1.5 uur, Eerst nog onder andere Per seconde Wijzer
Is dat nog een beetje leuk?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga een paar afleveringen NCIS kijken.
Leasemaatschappijquote:
ja, alleen een beetje verpest door de sociale media, want ja spoilers en ik wacht te lang met alles bij houdenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk?
Oh.. die mogen allemaal de tyfus krijgen.quote:
Ziet er wel een beetje uit als een grote portiequote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze is lekker
ter info
je mag het wel delen met anderen hoorquote:Op donderdag 2 april 2026 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje uit als een grote portie
Bedankt voor deze review.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze is lekker
ter info
Ik heb het gevolgd tot en met seizoen 12. Daarna verloor ik interesse.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, alleen een beetje verpest door de sociale media, want ja spoilers en ik wacht te lang met alles bij houden
Nou nouquote:Op donderdag 2 april 2026 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.. die mogen allemaal de tyfus krijgen.
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd tot en met seizoen 12. Daarna verloor ik interesse.
Nee maar wel alles over gelezen. En in het AD stond dat Gibbs ook vertrok.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?
Heb je die nieuwe serie Tony & Ziva al gezien? Vind dat helaas erg tegenvallen.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je de exit van Dinozzo nog niet gezien dus?
Eten delen, weet je wel waar je bentquote:Op donderdag 2 april 2026 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag het wel delen met anderen hoor
of een aantal verschillende dagen ofzo
ja uiteindelijk gekeken. Maar was al uitgekeken op Tony toen hij vertrok uit NCIS.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:15 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe serie Tony & Ziva al gezien? Vind dat helaas erg tegenvallen.
*insert Joey-does-not-share-food.gif*quote:
ha haquote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*insert Joey-does-not-share-food.gif*
Problemen op de set dacht ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja uiteindelijk gekeken. Maar was al uitgekeken op Tony toen hij vertrok uit NCIS.
Het werd volwassener nadat hij weg was. En helemaal nadat Abby ook weg ging
reden maakt niet uit voor het feit dat de twee kinderachtige types er uit gingenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Problemen op de set dacht ik.
Abby was wel een apart karakter ja. Tony was volgens mij constant geil.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
reden maakt niet uit voor het feit dat de twee kinderachtige types er uit gingen
ze groeiden niet mee met dat de serie wel volwassener werd. het bleven Typetjes die hun trucjes opvoerdenquote:Op donderdag 2 april 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Abby was wel een apart karakter ja. Tony was volgens mij constant geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |