is toch niet veganquote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb chocolade sprinkhanen gegeten, wat kunnen mij die gemalen luisjes schelen
Heb wel gister nog chocolade eieren gegeten.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb chocolade sprinkhanen gegeten, wat kunnen mij die gemalen luisjes schelen
Wel luizen.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:26 schreef Elvi het volgende:
In roze koeken zitten geen lgbtq+ mensen???
al besprokenquote:
denk er om, geen liters cola drinken voorafquote:Op donderdag 2 april 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Informatie over zaterdag in de mail
zin in![]()
Was ik ook niet van planquote:Op donderdag 2 april 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om, geen liters cola drinken vooraf
nog 3 uurtjesquote:
Ik ook. Is normaal niet zo druk op kantoor op donderdag. En de middagspits was ook al typisch vrijdag. En ik kreeg trek in patat onderweg naar huis.quote:
Ik moet ook nog even aanwezig zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Is normaal niet zo druk op kantoor op donderdag. En de middagspits was ook al typisch vrijdag. En ik kreeg trek in patat onderweg naar huis.
Maar helaasch morgen werken
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooede vrijdag!quote:Op donderdag 2 april 2026 21:27 schreef Donna het volgende:
Hallo hallo!
Ik mmoet morgen ook gewoon werken
Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even aanwezig zijn.
Ik pas 13 april weerquote:Op donderdag 2 april 2026 21:27 schreef Donna het volgende:
Hallo hallo!
Ik mmoet morgen ook gewoon werken
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accentquote:Op donderdag 2 april 2026 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga goed op dit soort video's. Los van de gen z onzin dan.
Erger: Vlaamsquote:Op donderdag 2 april 2026 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dat verschrikkelijke Nederlandse accent
Ja je post het zelf hequote:
Ik heb eigenlijk vrij maar moet ergens meebellen.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog wat afkrijgen. Moet morgen. Geen druk verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |