Soms. Als ik in de buurt ben en ik de volgende dag verder moet rijden dan de tank heeft.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat al tanken voordat die begint te piepen?
Gewoon ranja drinken.quote:
Wel van Hooghoudt.quote:
groenequote:
Dat bestaat bijna niet meer.quote:
Die was ook lekker ja. En die gele.quote:
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bestaat bijna niet meer.
valencia en donkerrood is ook lekker, geel vind ik minder. Wit al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En die gele.
[..]
Zeker wel.
Is het gered dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was ook lekker ja. En die gele.
[..]
Zeker wel.
Die witte zegt mij niets.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
valencia en donkerrood is ook lekker, geel vind ik minder. Wit al helemaal niet.
Wit kregen we altijd heet op de ijsbaan
Nog steeds te koop bij de Gal hier. Wel alleen die oranje.quote:
hete witte limo noemden ze hier kwastquote:
bij de jumbo hier staan alle kleurenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nog steeds te koop bij de Gal hier. Wel alleen die oranje.
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hete witte limo noemden ze hier kwast
Geen idee of dat iets van de regio is of niet
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.
quote:Kwast is de benaming voor een warme drank die wordt gemaakt met citroensiroop.
Het citroensiroop wordt in een hittebestendig glas verdund met kokend water. Voor de smaak wordt de drank gezoet met honing, suiker of kunstmatige zoetstof.
Traditioneel wordt kwast in de herfst of winter als huismiddeltje gedronken bij verkoudheid. Kwast heeft echter geen speciaal genezende werking. De drank bevat wel veel vitamine C, dat ook in zeer veel verse groenten en vruchten aanwezig is. Het inademen van de stoom van hete kwast heeft een symptoomverlichtende werking, bijvoorbeeld bij een verstopte neus of droge keel. Drinken van de warme, ietwat zure drank stimuleert de speekselklieren en slijmvliezen van de neus. Ook bij koud weer geeft kwast een warm gevoel. Het heeft vaak tot gevolg dat men gaat transpireren en mogelijk geeft het een rustgevend gevoel in het lichaam.
Dat ga ik eens proberen!quote:
Rare kwast.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, kwast klinkt veelbelovend.
Wel vol met vitamine C!quote:
Gezonde drankquote:
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nrcwebwinkel.nl/rare-kwasten
Dit ligt naast de laptop![]()
enjoy!quote:Op donderdag 2 april 2026 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik straks de Passion een kans ga geven. De man die Jezus speelt heb ik gezien in Elisabeth en daar vond ik hem erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |