tijd om buiten te vliegen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OEWOOAAAAGuilty pleasure
![]()
Echt al jaaaren niet meer op
quote:
Andere naam nodig dusquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
draagbaard had zijn lichaamshaar weg gehaald
Heb je nu slagroom van zijn borstkas gelikt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu slagroom van zijn borstkas gelikt?
Ja maar dat staat niet in "draagbaard".quote:
Chemolook is zooo summer 26!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Inloggen met mijn rijbewijs voor mijn medische gegevens.quote:
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagtquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat staat niet in "draagbaard".
Ja ik vind het ook wat bijzonderquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inloggen met mijn rijbewijs voor mijn medische gegevens.
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Heb wel knaldrang dus mss daarna uit
Heeft ie ook weer alles betaald en je op zijn rug naar huis gebracht terwijl hij een serenade zong?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagt
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de baard was afgeleid van haatbaard en de draag omdat die alles draagt
Wat zit er in je huis dan? Een aap?quote:
Ja hoe moeten de oplichters je andere bereiken?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Nog een scamtelefoontje
Waarom heb ik dat ding nog.
nee ik stond er op dat ik zou betalen. hij stribbelde even tegen maar uiteindelijk ging die akkoordquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ie ook weer alles betaald en je op zijn rug naar huis gebracht terwijl hij een serenade zong?
hij zit niet in mijn huisquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zit er in je huis dan? Een aap?
Ik las Chernolookquote:
Heb je wild met een mes staan zwaaien toen je dat deed?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik stond er op dat ik zou betalen. hij stribbelde even tegen maar uiteindelijk ging die akkoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |