Meest gelikte comment:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hegseth gaf zojuist ook weer een speech. Zelfde taalgebruik en zelfde boodschap.
Het zijn een stel infantiele kleuters die toevallig het machtigste land ter wereld leiden.
Al hoewel de VS niet voor lang meer het machtigste land zal zijn.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Is this a sequel of "The Naked Gun"?
Nog genoeg meisjesscholen over 😱quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:30 schreef Breekfast het volgende:
Wel raar dat vandaag de meest zware dag gaat worden terwijl er (naar eigen zeggen) bijna geen doelen meer over zijn.
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hegseth gaf zojuist ook weer een speech. Zelfde taalgebruik en zelfde boodschap.
Het zijn een stel infantiele kleuters die toevallig het machtigste land ter wereld leiden.
Zelfs de raketten en drones zijn voor 90 tot 95 procent vernietigd, de rest is al kapot.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Make Cuba American Again.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.
Marco RubioGod daarentegen is wel een baas. Zou mooi zijn als hij de volgende president wordt.
Rubio is gewoon een mafklapper.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.
Marco RubioGod daarentegen is wel een baas. Zou mooi zijn als hij de volgende president wordt.
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rubio is gewoon een mafklapper.
Zijn verantwoording voor de aanval op Iran was dat Iran terug zou slaan als de VS zou aanvallen.
Knap staaltje cirkelredenering, met wereldwijd negatieve gevolgen.
Tja, Trump, Hegseth, Gabbard, RFK Jr...dan lijk je al snel normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lat ligt wel wederom heel laag als Rubio een goede president zou zijn...
Maar de VS wordt daadwerkelijk geleid door Evangelisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar achten en die al een gigantisch raketarsenaal en kernwapens hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.
De ontwikkeling van kernwapens was de maand daarvoor volledig vernietigd volgens Trump en eenieder die anders beweert verspreidt fake news.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.
Ok. Rioolkranten zijn prima te citeren als het jouw perspectief ondersteunt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:
Tijdens een vorige Republikeinse regering...
[ afbeelding ]
Integendeel. Dat zou een uitstekende keus zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lat ligt wel wederom heel laag als Rubio een goede president zou zijn...
Hij was tegen je zere been begrijp ikquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok. Rioolkranten zijn prima te citeren als het jouw perspectief ondersteunt.
Helder.
Dat het binnen de Republikeinen de beste keuze is zegt veel over het failliet van die partij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Dat zou een uitstekende keus zijn.
Binnen Republikeinse contreien zeker een van de beste keuzes, binnen Democratische kringen vindt je al helemaal niet veel beter en kom je uit bij compleet ongeschikte figuren zoals Newsom, AOC of wellicht weer Harris of Buttigieg.
Zijn verantwoording was dat Iran ook Amerikaanse doelen zou aanvallen als Isral Iran weer aan zou vallen iets Israel sowieso ging doenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rubio is gewoon een mafklapper.
Zijn verantwoording voor de aanval op Iran was dat Iran terug zou slaan als de VS zou aanvallen.
Knap staaltje cirkelredenering, met wereldwijd negatieve gevolgen.
Heb ik vaker met artikelen van 15 jaar oud uit een sensatiegericht rioolblad. Waarbij niet helemaal helder is welk punt iemand wil maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij was tegen je zere been begrijp ik
Toch raakt het je...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb ik vaker met artikelen van 15 jaar oud uit een sensatiegericht rioolblad. Waarbij niet helemaal helder is welk punt iemand wil maken.
Ik ben vooral voorstander van het uitroeien van de radicale islam. Ik snap niet waarom je daarop tegen kunt zijn. Zal wel weer die haat voor Israėl zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ontwikkeling van kernwapens was de maand daarvoor volledig vernietigd volgens Trump en eenieder die anders beweert verspreidt fake news.
En Rubio heeft wat ik net schreef ook gezet.
Beide doen aan Post Truth Politics.
Ik snap waarom je daar voorstander van zou willen zijn..
Radicale islam wordt zo niet uitgeroeid.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik ben vooral voorstander van het uitroeien van de radicale islam. Ik snap niet waarom je daarop tegen kunt zijn. Zal wel weer die haat voor Israėl zijn.
Snap inderdaad niet waarom je daar op tegen zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik ben vooral voorstander van het uitroeien van de radicale islam. Ik snap niet waarom je daarop tegen kunt zijn. Zal wel weer die haat voor Israėl zijn.
Ik zie een Iran net als een Noord-Korea veel meer als een regionale dan een globale dreiging. Er wordt heel erg gehamerd op 'het zijn religieuze zeloten, dus met kerwapens levensgevaarlijk!!'. De ironie lijkt velen te ontgaan, maar afgezien daarvan wordt over het algemeen door kenners en analisten gesteld dat juist de religieuzen een rem zijn op de ontwikkeling van kernwapens, waar de nationalisten om dezelfde reden als Noord-Korea graag een kernwapen willen. Want tja, heb je dat niet, dan zie je wat daar uiteindelijk van komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn verantwoording was dat Iran ook Amerikaanse doelen zou aanvallen als Isral Iran weer aan zou vallen iets Israel sowieso ging doen
Beetje een rare cirkelredenering sure maar er valt op zich wat voor te zeggen
Hoe roei je dan de radicale islam uit? Door ze overal maar de zin te geven?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Radicale islam wordt zo niet uitgeroeid.
Eerder aangewakkerd.
En dat hebben we in het verleden meermaals ervaren, met 911 als dieptepunt.
20 jaar Afghanistan bezetten na die aanslagen heeft vervolgens ook niet geleid tot het verdwijnen van radicale islam.
Klinkt meer alsof je de aartsvijand van Israėl niet verzwakt wil zien worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Radicale islam wordt zo niet uitgeroeid.
Eerder aangewakkerd.
En dat hebben we in het verleden meermaals ervaren, met 911 als dieptepunt.
20 jaar Afghanistan bezetten na die aanslagen heeft vervolgens ook niet geleid tot het verdwijnen van radicale islam.
Ja voor mij persoonlijk hoeft het ook niet, raakt ons totaal niet verder maar ik snap dat het voor de Israli's een wat dringendere kwestie isquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie een Iran net als een Noord-Korea veel meer als een regionale dan een globale dreiging. Er wordt heel erg gehamerd op 'het zijn religieuze zeloten, dus met kerwapens levensgevaarlijk!!'. De ironie lijkt velen te ontgaan, maar afgezien daarvan wordt over het algemeen door kenners en analisten gesteld dat juist de religieuzen een rem zijn op de ontwikkeling van kernwapens, waar de nationalisten om dezelfde reden als Noord-Korea graag een kernwapen willen. Want tja, heb je dat niet, dan zie je wat daar uiteindelijk van komt.
Er zitten er een stuk of 10 hier op het moment die allemaal hetzelfde zeggen..quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je de aartsvijand van Israėl niet verzwakt wil zien worden.
de haat van de extreme gelovigen tegen de ongelovigen zal nooit stoppen , religie is het gif van de samenlevingquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is meer een doelpaalmania in het bedenken van redenen voor deze oorlog.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nou precies dat, vanuit het perspectief van Israėl is de dreiging evident en de actie te rechtvaardigen. De Amerikaanse bevolking schiet er niets mee op, in tegendeel, die gaan net zo goed de gevolgen van het conflict ondervinden in hogere brandstofprijzen e.d.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja voor mij persoonlijk hoeft het ook niet, raakt ons totaal niet verder maar ik snap dat het voor de Israli's een wat dringendere kwestie is
Dat de Amerikanen daar sowieso bij betrokken raken vind ik ook niet heel vergezocht, zie het Houthi probleem bv
Dat is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe roei je dan de radicale islam uit? Door ze overal maar de zin te geven?
Alle radicaaltjes uitroeien gaat sowieso niet lukken. Met het eindeloos gooien van bommen wordt een radicale geloofsgekkie niet milder. Integendeel de malloten die het overleven worden eerder nog gevaarlijker dan ze al waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is steeds het gelegenheidsargument wat gebruikt wordt maar dat is niet de werkelijke reden om tegen deze interventie te zijn. Geef nou maar gewoon toe dat het om Israėl gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is meer een doelpaalmania in het bedenken van redenen voor deze oorlog.
IS is ook grotendeels uit de weg geruimd. Ze bestaan nog wel maar het stelt niet veel meer voor. Zo zal het ook met dit regime eindigen. Het alternatief is appeasement en dat heeft al helemaal niets opgeleverd. Los van het feit dat het vrij stompzinnig is om betrekkingen te willen onderhouden met degene die erop uit zijn om ons uit te roeien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alle radicaaltjes uitroeien gaat sowieso niet lukken. Met het eindeloos gooien van bommen wordt een radicale geloofsgekkie niet milder. Integendeel de malloten die het overleven worden eerder nog gevaarlijker dan ze al waren.
Het veel harder slaan dan de ander lost niet zoveel op. Dat zie je ook wel in Gaza waar Hamas nog steeds aan de macht is en de Palestijnen niet meer begrip voor hun beul hebben gekregen of in Afghanistan waar de Taliban weer vrolijk zijn ding kan doen.
In Iran zijn nu twee Ayatollahs uitgeschakeld, er leven er nog honderden.
Ja die betalen een behoorlijke rekening voor de veiligheid van Israelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou precies dat, vanuit het perspectief van Israėl is de dreiging evident en de actie te rechtvaardigen. De Amerikaanse bevolking schiet er niets mee op, in tegendeel, die gaan net zo goed de gevolgen van het conflict ondervinden in hogere brandstofprijzen e.d.
Het gaat om Iran, en daarbij maakt het niet uit of de VS Iran aanvalt, of Israėl, of beide.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is steeds het gelegenheidsargument wat gebruikt wordt maar dat is niet de werkelijke reden om tegen deze interventie te zijn. Geef nou maar gewoon toe dat het om Israėl gaat.
Heeft Trump hem al gratie gegeven?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:
Tijdens een vorige Republikeinse regering...
[ afbeelding ]
https://www.bbc.co.uk/programmes/m002bbz8quote:Former senior officer and assault helicopter pilot in the British military Mikey Kay
Oeh, Irak wordt dus ook al aangevallen. Lijkt me een TOPPLAN.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Brrrrrrrrrrrttttttttt
A-10 Warthog GENOT
Dit is de terugkerende dooddoener die helaas maar blijft worden opgegooid. Juist terroristische regimes hun gang laten gaan moedigt aan hun ambities door te zetten. Militair ingrijpen is dan ook ideaal om kopstukken uit te schakelen en terroristische infrastructuur onschadelijk te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alle radicaaltjes uitroeien gaat sowieso niet lukken. Met het eindeloos gooien van bommen wordt een radicale geloofsgekkie niet milder. Integendeel de malloten die het overleven worden eerder nog gevaarlijker dan ze al waren.
Oei vervelend voor ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, Irak wordt dus ook al aangevallen. Lijkt me een TOPPLAN.
Het nazi-gedachtegoed is helemaal niet uitgeroeid.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is de terugkerende dooddoener die helaas maar blijft worden opgegooid. Juist terroristische regimes hun gang laten gaan moedigt aan hun ambities door te zetten. Militair ingrijpen is dan ook ideaal om kopstukken uit te schakelen en terroristische infrastructuur onschadelijk te maken.
Als militair ingrijpen daadwerkelijk alleen maar meer ideologen en terroristen zou creėren, dan zouden de bombardementen uit de Duitse steden tijdens de WWII, voor miljoenen meer nazi's hebben gezorgd. Niets was minder waar. Ook Al-Qaeda en IS hebben juist door militair ingrijpen flinke klappen opgelopen.
Beide zijn ook ontstaan door Amerikaanse bemoeienis met het Midden Oosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is de terugkerende dooddoener die helaas maar blijft worden opgegooid. Juist terroristische regimes hun gang laten gaan moedigt aan hun ambities door te zetten. Militair ingrijpen is dan ook ideaal om kopstukken uit te schakelen en terroristische infrastructuur onschadelijk te maken.
Als militair ingrijpen daadwerkelijk alleen maar meer ideologen en terroristen zou creėren, dan zouden de bombardementen uit de Duitse steden tijdens de WWII, voor miljoenen meer nazi's hebben gezorgd. Niets was minder waar. Ook Al-Qaeda en IS hebben juist door militair ingrijpen flinke klappen opgelopen.
Je kunt Duitse burgers uit die gebombardeerde steden in de tweede wereldoorlog op deze manier onmogelijk vergelijken met radicale geloofsmalloten. Ellende meemaken zorgt er inderdaad niet voor dat iemand radicaliseert, dat beweer ik dan ook nergens. Dat bewijzen inwoners van Brussel, Madrid, Londen, Keulen, Nice of een willekeurige Israelier ook wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals onder een regime dat volk onderdrukt. Zoals bij een terror organisatie die de samenleving sterk onder de duim houdt. En dat terwijl een iran bijvoorbeeld genoeg heeft om een enorm rijk land te worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste.
Je ziet in de praktijk dat radicale religie vooral voedingsbodem vindt bij armoede en sociale ongelijkheid.
Die man praat als iemand met overgewicht en een fedora op Reddit. "so-called not-so-supreme" SNAP hoorquote:
Nee, beide zijn ontstaan door keuzes van moslimfundamentalisten zelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beide zijn ook ontstaan door Amerikaanse bemoeienis met het Midden Oosten.
Dat kan natuurlijk zeker wel. Tenzij je een dubbele standaard zou willen hanteren en sommige groepen meer zelfbeschikking en zelfverantwoordelijkheid toedicht dan anderen natuurlijk. Wat opgaat voor mensen in het Westen of Israėl, gaat ook op voor mensen in andere landen: radicalisering is een keuze, geen gevolg van externe factoren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kunt Duitse burgers uit die gebombardeerde steden in de tweede wereldoorlog op deze manier onmogelijk vergelijken met radicale geloofsmalloten. Ellende meemaken zorgt er inderdaad niet voor dat iemand radicaliseert, dat beweer ik dan ook nergens. Dat bewijzen inwoners van Brussel, Madrid, Londen, Keulen, Nice of een willekeurige Israelier ook wel.
Exact.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
Janken over 'Jamaar Israėl ' verandert dat niet, en is vooral bedoeld als drogreden om de ander in de discussie uit te schakelen.
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals onder een regime dat volk onderdrukt. Zoals bij een terror organisatie die de samenleving sterk onder de duim houdt. En dat terwijl een iran bijvoorbeeld genoeg heeft om een enorm rijk land te worden.
Dat wil je zeggen?
Wat is je oplossing?
Waarom moet ik een oplossing hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals onder een regime dat volk onderdrukt. Zoals bij een terror organisatie die de samenleving sterk onder de duim houdt. En dat terwijl een iran bijvoorbeeld genoeg heeft om een enorm rijk land te worden.
Dat wil je zeggen?
Wat is je oplossing?
Dit is gewoon door Trump gedicteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die man praat als iemand met overgewicht en een fedora op Reddit. "so-called not-so-supreme" SNAP hoor
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, Irak wordt dus ook al aangevallen. Lijkt me een TOPPLAN.
Jazeker, toen hebben hei VK, VS en Israėl de seculiere parlementaire democratie van Iran om zeep geholpen voor de belangen van de olie industrie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?
Amerikanen bombarderen daar pas 80 jaar iedereen naar de klote en de overlevenden lijken radicaler en radicaler te worden. Gewoon nog een paar jaar door bombarderen is de oplossing snap dat dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moet ik een oplossing hebben?
Waar het om gaat is dat dit niet met een oorlog wordt opgelost.
De Iraanse bevolking wordt niet bevrijd van het regime, radicale islam verlaat Iran niet en de dreiging ni buurlanden is niet verminderd.
Je kan ook zeggen, waarom de Fak heeft de VS bases in het Midden Oosten?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'
Maar hey, zo selectief zijn we als we als een blind paarT achter het narratief aanrennen. Het POL virus is nog meer naar je hoofd gestegen zo te zien.
Ik haat geen enkele groep, welke groep zou ik volgens jou haten dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw eigen gedrag is anders exact hetzelfde in tal van topics...
Dat heb je alleen zelf niet door.
Jij haat alleen een andere groep.
Je bent alleen maar aan het zeuren over de vs, op HR, op israel. Alles is fout.quote:
Nogmaals: wat is je oplossing?quote:Waar het om gaat is dat dit niet met een oorlog wordt opgelost.
Door het regime te laten zitten al helemaal niet. 3 terreurgroepen bevoorraden, een nucleaire bom bouwen en tegenstanders massaal vermoorden. Allemaal buiten de sancties om. Betrouwbaar allerminst dus.quote:De Iraanse bevolking wordt niet bevrijd van het regime, radicale islam verlaat Iran niet en de dreiging ni buurlanden is niet verminderd.
Ja, precies. ZO ZO slecht als een Islamitisch land ergens anders is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'
Maar hey, zo selectief zijn we als we als een blind paarT achter het narratief aanrennen. Het POL virus is nog meer naar je hoofd gestegen zo te zien.
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amerikanen bombarderen daar pas 80 jaar iedereen naar de klote en de overlevenden lijken radicaler en radicaler te worden. Gewoon nog een paar jaar door bombarderen is de oplossing snap dat dan.
En je bent echt heel stom als je geen directe oplossing hebt voor een probleem dat je zelf nooit zou veroorzaken.
Ah, het is de vs weerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, waarom de Fak heeft de VS bases in het Midden Oosten?
Mooi dat het oude wrattenzijn nog even kan doen waar 'ie voor gebouwd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Brrrrrrrrrrrttttttttt
A-10 Warthog GENOT
Wijzen wijzen wijzen.quote:
Onzin: ik heb het alleen over de VS, wat die fout doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent alleen maar aan het zeuren over de vs, op HR, op israel. Alles is fout.
Ik hoef geen oplossing te hebben.quote:Door het regime te laten zitten al helemaal niet. 3 terreurgroepen bevoorraden, een nucleaire bom bouwen en tegenstanders massaal vermoorden. Allemaal buiten de sancties om. Betrouwbaar allerminst dus.
Dus nogmaals: wat is je oplossing?
Ruim 110 jaar verder en nog steeds wijzen naar Sikes/Picaudquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.
En dit uit post koloniale imperialistische motieven.
Dat is nu nog steeds voedingsbodem voor conflicten tussen bevolkingsgroepen die uit elkaar zijn getrokken en aan elkaar geplakt.
Dit topic gaat over de aanval van de VS op Iran.quote:
Een zielige poging om de discussie te ontsporen.quote:Duidelijk zand in de ogen proberen te strooien met whataboutisms.
Ik hoef geen oplossing aan te dragen.quote:Nog steeds geen oplossing gezien van je.
Oh, Maga gelooft meteen van wel als Trump dat zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey: 3 wijzen. Waar kwamen die ookweer vandaan? Niet uit het witte huis in ieder geval.
Je zou toch denken dat ze inmiddels tijd genoeg gehad hebben om onderling die grenzen te trekken zoals ze zelf willen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.
En dit uit post koloniale imperialistische motieven.
Dat is nu nog steeds voedingsbodem voor conflicten tussen bevolkingsgroepen die uit elkaar zijn getrokken en aan elkaar geplakt.
Wijzen nogmaals.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onzin: ik heb het alleen over de VS, wat die fout doet.
(blablabla)
Ik snap heus wel dat je een probleem hebt met de grondslag van deze strijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ruim 110 jaar verder en nog steeds wijzen naar Sikes/Picaud
Inmiddels zijn er 4 a 5 generaties overheen en nog is het gezeur niet over. Maar wel lekker wijzen naar een ander. Altijd een ander.
Los het op dan. Olie, dus geld, zat. Of zit er wat anders ten grondslag aan dat eeuwige gekloot daar? Laat me raden...
Een ander een ander een ander een ander een ander een anderquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?
Teentjes geraakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat je een probleem hebt met de grondslag van deze strijd.
De waarheid onder ogen zien blijft moeilijk...
Je houdt jezelf een spiegel voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen nogmaals.
En nogmaals een hoop gejank. En geen oplossing.
Inmiddels een aantal keer gevraagd en blijkbaar heb je het niet. Je lult ook compleet over mijn opmerking heen (post 151) in de hoop dat ik het vergeet natuurlijk.
Gewoon inhoudsloos janken over een ander, zelf weinig inhoud of oplossingen. Het is duidelijk.
Waarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey: 3 wijzen. Waar kwamen die ookweer vandaan? Niet uit het witte huis in ieder geval.
Mwa, volgens mij worden er legio aan voorbeelden gegeven waarom je moet stoppen met om de paar jaar weer een land daar te bombarderen. Dat hele fabeltje van de bijna-zover-kernbom om de zaak weer plat te gooien en een enorme vluchtelingenstroom op gang te brengen is ondertussen wel een keer klaar. En hou al helemaal op met je Islamgelul als het gaat om chaos.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen nogmaals.
En nogmaals een hoop gejank. En geen oplossing.
Inmiddels een aantal keer gevraagd en blijkbaar heb je het niet. Je lult ook compleet over mijn opmerking heen (post 151) in de hoop dat ik het vergeet natuurlijk.
Gewoon inhoudsloos janken over een ander, zelf weinig inhoud of oplossingen. Het is duidelijk.
Het gebrek aan nieuwsgierigheid is voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een ander een ander een ander een ander een ander een ander
We weten het inmiddels wel van je.
Zeker het narratief wat je moet volgen van van je webcare leiding, of niet?
Ook erg zichtbaar bij je collega Wantie. Ook zo inhoudsloos.
Nou, leg maar uit hoe de Koerden de landsgrenzen van Iran, Irak en Turkije kunnen aanpassen om hun eigen land te krijgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze inmiddels tijd genoeg gehad hebben om onderling die grenzen te trekken zoals ze zelf willen?
Of zijn ze daar zelf niet toe in staat?
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Het eindplan lijkt te zijn dit regime te laten zitten met een extra doses radicalisme, of de regio instabiel genoeg maken voor Islamitische staat 2.0. #winning hoor. Genot! Ik hoop dat Europese politici de wijsheid vinden om ons ver van deze stupide oorlog te houden.
Het enige positieve aan deze flater is dat Trump voorlopig te druk is om te denken aan Groenland.
Die moeten kennelijk allemaal uitgeroeid worden...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Basp1 het volgende:
Ondertussen zijn de mensen in Iran niet zo onder de indruk en vieren en ze al-Quds Day waarbij ze vrolijk leuzen als “Death to Israel” and “Death to America” roepen.
Zijn dat nu de miljoenen die op hun bevrijding zaten te wachten?
Prima, dan hebben we dat duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoef geen oplossing aan te dragen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Janken over 'Jamaar Israėl ' verandert dat niet, en is vooral bedoeld als drogreden om de ander in de discussie uit te schakelen.
Kan deze absolute clown zijn muil houden over ratten?quote:
Je hebt dus geen hoop op een goede afloop.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit moet gebeuren dan? Ik zou eerder kijken naar landen zoals de VS, Canada, Braziliė en Noorwegen.
Nog meer teentjes geraaktquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gebrek aan nieuwsgierigheid is voorspelbaar.
Misschien dat ze best bevrijd willen worden, maar weinig vertrouwen hebben in de landen die momenteel bommen gooien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Basp1 het volgende:
Ondertussen zijn de mensen in Iran niet zo onder de indruk en vieren en ze al-Quds Day waarbij ze vrolijk leuzen als “Death to Israel” and “Death to America” roepen.
Zijn dat nu de miljoenen die op hun bevrijding zaten te wachten?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij worden er legio aan voorbeelden gegeven waarom je moet stoppen met om de paar jaar weer een land daar te bombarderen. Dat hele fabeltje van de bijna-zover-kernbom om de zaak weer plat te gooien en een enorme vluchtelingenstroom op gang te brengen is ondertussen wel een keer klaar. En hou al helemaal op met je Islamgelul als het gaat om chaos.
Afkomstig van jou is dat een compliment.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima, dan hebben we dat duidelijk.
Lekker inhoudsloos janken en wijzen. 0 inhoud.
@:HowardRoark , lekker laten gaan joh dit spul. Ze komen er nu zelf voor uit ook.
Houd dit ook in je achterhoofd voor de volgende keer als ze met hun vingertjes staan:
[..]
Ik hoop dat er nog wat vergaderingen van de Iraanse geestelijke top plat worden gebombardeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt dus geen hoop op een goede afloop.
Toch zijn er hier zat die er in trappen en denken dat Trump het beste voor heeft met de Iraniėrs.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien dat ze best bevrijd willen worden, maar weinig vertrouwen hebben in de landen die momenteel bommen gooien.
Briljant. Dit heb ik in mijn leven pas een keer of 10 grootschalig fout zien gaan. Deze keer gaat het vast wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.
Gooi het van je af dan, dat mo's deathcult.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Afkomstig van jou is dat een compliment.
Maar dat heb ik je eerder al verteld.
Ik heb niets met oorloghisters.
Die past zich daar gewoon op aan en wordt meer ongrijpbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wat vergaderingen van de Iraanse geestelijke top plat worden gebombardeerd.
Bonuspunten voor een MOAB in actie.
De vorige keer in Irak is dat zo goed bevallen met IS dat die oranje klaplong dat dunnetjes over wil doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook die spiegel moet je jezelf voorhouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gooi het van je af dan, dat mo's deathcult.
Zonder dat gif in je brein heb je echt een stuk leuker leven.
Zeker! Vooral toen ze die Tomahawk op 100+ meisjes gooiden, die ouders zullen wel extreem dankbaar zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch zijn er hier zat die er in trappen en denken dat Trump het beste voor heeft met de Iraniėrs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |