Exact.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
Janken over 'Jamaar Israël ' verandert dat niet, en is vooral bedoeld als drogreden om de ander in de discussie uit te schakelen.
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals onder een regime dat volk onderdrukt. Zoals bij een terror organisatie die de samenleving sterk onder de duim houdt. En dat terwijl een iran bijvoorbeeld genoeg heeft om een enorm rijk land te worden.
Dat wil je zeggen?
Wat is je oplossing?
Waarom moet ik een oplossing hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals onder een regime dat volk onderdrukt. Zoals bij een terror organisatie die de samenleving sterk onder de duim houdt. En dat terwijl een iran bijvoorbeeld genoeg heeft om een enorm rijk land te worden.
Dat wil je zeggen?
Wat is je oplossing?
Dit is gewoon door Trump gedicteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die man praat als iemand met overgewicht en een fedora op Reddit. "so-called not-so-supreme" SNAP hoor
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, Irak wordt dus ook al aangevallen. Lijkt me een TOPPLAN.
Jazeker, toen hebben hei VK, VS en Israël de seculiere parlementaire democratie van Iran om zeep geholpen voor de belangen van de olie industrie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?
Amerikanen bombarderen daar pas 80 jaar iedereen naar de klote en de overlevenden lijken radicaler en radicaler te worden. Gewoon nog een paar jaar door bombarderen is de oplossing snap dat dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom moet ik een oplossing hebben?
Waar het om gaat is dat dit niet met een oorlog wordt opgelost.
De Iraanse bevolking wordt niet bevrijd van het regime, radicale islam verlaat Iran niet en de dreiging ni buurlanden is niet verminderd.
Je kan ook zeggen, waarom de Fak heeft de VS bases in het Midden Oosten?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'
Maar hey, zo selectief zijn we als we als een blind paarT achter het narratief aanrennen. Het POL virus is nog meer naar je hoofd gestegen zo te zien.
Ik haat geen enkele groep, welke groep zou ik volgens jou haten dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw eigen gedrag is anders exact hetzelfde in tal van topics...
Dat heb je alleen zelf niet door.
Jij haat alleen een andere groep.
Je bent alleen maar aan het zeuren over de vs, op HR, op israel. Alles is fout.quote:
Nogmaals: wat is je oplossing?quote:Waar het om gaat is dat dit niet met een oorlog wordt opgelost.
Door het regime te laten zitten al helemaal niet. 3 terreurgroepen bevoorraden, een nucleaire bom bouwen en tegenstanders massaal vermoorden. Allemaal buiten de sancties om. Betrouwbaar allerminst dus.quote:De Iraanse bevolking wordt niet bevrijd van het regime, radicale islam verlaat Iran niet en de dreiging ni buurlanden is niet verminderd.
Ja, precies. ZO ZO slecht als een Islamitisch land ergens anders is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen 'wat the fak doet iran in irak dan?'
Maar hey, zo selectief zijn we als we als een blind paarT achter het narratief aanrennen. Het POL virus is nog meer naar je hoofd gestegen zo te zien.
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amerikanen bombarderen daar pas 80 jaar iedereen naar de klote en de overlevenden lijken radicaler en radicaler te worden. Gewoon nog een paar jaar door bombarderen is de oplossing snap dat dan.
En je bent echt heel stom als je geen directe oplossing hebt voor een probleem dat je zelf nooit zou veroorzaken.
Ah, het is de vs weerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen, waarom de Fak heeft de VS bases in het Midden Oosten?
Mooi dat het oude wrattenzijn nog even kan doen waar 'ie voor gebouwd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:27 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Brrrrrrrrrrrttttttttt
A-10 Warthog GENOT
Wijzen wijzen wijzen.quote:
Onzin: ik heb het alleen over de VS, wat die fout doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent alleen maar aan het zeuren over de vs, op HR, op israel. Alles is fout.
Ik hoef geen oplossing te hebben.quote:Door het regime te laten zitten al helemaal niet. 3 terreurgroepen bevoorraden, een nucleaire bom bouwen en tegenstanders massaal vermoorden. Allemaal buiten de sancties om. Betrouwbaar allerminst dus.
Dus nogmaals: wat is je oplossing?
Ruim 110 jaar verder en nog steeds wijzen naar Sikes/Picaudquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.
En dit uit post koloniale imperialistische motieven.
Dat is nu nog steeds voedingsbodem voor conflicten tussen bevolkingsgroepen die uit elkaar zijn getrokken en aan elkaar geplakt.
Dit topic gaat over de aanval van de VS op Iran.quote:
Een zielige poging om de discussie te ontsporen.quote:Duidelijk zand in de ogen proberen te strooien met whataboutisms.
Ik hoef geen oplossing aan te dragen.quote:Nog steeds geen oplossing gezien van je.
Oh, Maga gelooft meteen van wel als Trump dat zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey: 3 wijzen. Waar kwamen die ookweer vandaan? Niet uit het witte huis in ieder geval.
Je zou toch denken dat ze inmiddels tijd genoeg gehad hebben om onderling die grenzen te trekken zoals ze zelf willen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben Engelse en Franse kaartmakers de lijnen getrokken waarmee de landsgrenzen in het Midden Oosten zijn bepaald, zonder dat ze ooit in het gebied zijn geweest.
En dit uit post koloniale imperialistische motieven.
Dat is nu nog steeds voedingsbodem voor conflicten tussen bevolkingsgroepen die uit elkaar zijn getrokken en aan elkaar geplakt.
Wijzen nogmaals.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Onzin: ik heb het alleen over de VS, wat die fout doet.
(blablabla)
Ik snap heus wel dat je een probleem hebt met de grondslag van deze strijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ruim 110 jaar verder en nog steeds wijzen naar Sikes/Picaud
Inmiddels zijn er 4 a 5 generaties overheen en nog is het gezeur niet over. Maar wel lekker wijzen naar een ander. Altijd een ander.
Los het op dan. Olie, dus geld, zat. Of zit er wat anders ten grondslag aan dat eeuwige gekloot daar? Laat me raden...
Een ander een ander een ander een ander een ander een anderquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat hadden ze zelf 70 jaar geleden ook door. Weet jij wat er toen gebeurde?
Teentjes geraakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat je een probleem hebt met de grondslag van deze strijd.
De waarheid onder ogen zien blijft moeilijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |