Ik snap het. Bakermat van stabiliteit en dat heeft orangemanbad weer verpest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
En vervolgens schiet je alle kanten op...
Nee, je moet een plan hebben. Wat als ze de straat van Hormuz dichtgooien? Wat als ze ambassades aanvallen? Feit dat de VS niets voor Amerikanen in de regio deed zegt genoeg. Of dat de VS niet in staat is de straat van Hormuz te verdedigen de komende weken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké. Dus er zijn geen raketten en drones naar omringende golfstaten geschoten en terroristenkliekjes gefinancierd.
Iran is een bondgenoot van de enge Russen en mastermind achter allerlei terreurcellen in West- Europa. Willen dood aan alle joden.
Maar zulke clubs moet je laten zitten. Want anders heb je niets geleerd van het verleden.
Mooizo.quote:
Waarom dan zo simpel erin vliegen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap het. Bakermat van stabiliteit en dat heeft orangemanbad weer verpest.
Helaas is het niet zo simpel.
In dit geval is het wel zo simpel. Als je zoveel intelligentie en slagkracht onder je duim hebt en ..dit is het resultaat, ben je gewoon incompetent.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap het. Bakermat van stabiliteit en dat heeft orangemanbad weer verpest.
Helaas is het niet zo simpel.
De geschiedenis herhaalt zich. Alweer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef PzKpfw het volgende:
Dus de VS en Israël beginnen deze oorlog en Europa mag straks weer gaan opdraaien voor de daaruit resulterende vluchtelingenstroom..
Absoluut. En daarmee uiteraard “LiNkS” die de grenzen wa-genwijd open zet voor al die moslimsterroristen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef PzKpfw het volgende:
Dus de VS en Israël beginnen deze oorlog en Europa mag straks weer gaan opdraaien voor de daaruit resulterende vluchtelingenstroom..
Wellicht alleen de kustregio ter bescherming van de Straat van Hormuz.quote:
We weten niet welke plannen er klaarliggen. Het lijkt mij een bredere strategie van de VS om de mondiale oliemarkt in te nemen. Ook in lijn met Venezuela.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, je moet een plan hebben. Wat als ze de straat van Hormuz dichtgooien? Wat als ze ambassades aanvallen? Feit dat de VS niets voor Amerikanen in de regio deed zegt genoeg. Of dat de VS niet in staat is de straat van Hormuz te verdedigen de komende weken.
Dat Israël en de VS het niet eens kunnen worden over het doel van deze oorlog zegt ook wel genoeg, denk je ook niet?
Eerst met knuppel tegen wespennest slaan. Met een beetje mazzel en volledig optioneel: later nadenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In dit geval is het wel zo simpel. Als je met zoveel intelligentie en slagkracht onder je duim hebt en ..dit is het resultaat, ben je gewoon incompetent.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst met knuppel tegen wespennest slaan. Met een beetje mazzel en volledig optioneel: later nadenken.
Een echte quote van een social..quote:MAGA
All We Care About Is Winning Bro 😎 and Winning is Triggering the Libs
Mwooooaah. Dat weten we stiekem wel, hèquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We weten niet welke plannen er klaarliggen.
Dat akkoord werd vernietigd omdat het niet werkte en niet houdbaar was. Zie deze post voor meer uitleg daarover.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk dat het duidelijk is dat er meerdere problemen zijn. De VS die zijn afspraken niet nakomt is er ook één. Denk aan het eenzijdig vernietigen van het akkoord met Iran.
Ik vind het bijzonder - maar tegelijkertijd ook wel exemplarisch - dat het wel "ons" probleem is om dat land de moeder te bombarderen, maar niet de mensen die er niets mee te maken hebben op te vangen. De kortzichtigheid van de voorstanders van deze oorlog lijkt geen grenzen te hebben.
En dat moeten we als bondgenoten van de VS willen? Dacht dat het erom ging dat het regime van Iran slecht was, niet om de kas te spekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We weten niet welke plannen er klaarliggen. Het lijkt mij een bredere strategie van de VS om de mondiale oliemarkt in te nemen. Ook in lijn met Venezuela.
Maar er is helemaal geen resultaat. Alleen een momentopname. En dat ziet er inderdaad niet goed uit. Maar vergeet niet dat ze betrekkelijk kort bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In dit geval is het wel zo simpel. Als je zoveel intelligentie en slagkracht onder je duim hebt en ..dit is het resultaat, ben je gewoon incompetent.
Ja en wat nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:24 schreef havanagila het volgende:
Het lijkt op een ondoordachte ' we pleuren er wat bommen op' zonder door te hebben dat Iran Hormuz kan blokkeren,
Je zou maar een generaal zijn in the army en met lede ogen moeten kijken hoe je met de machtigste krijgsmacht ter wereld deze bullshit moet uitvoeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:24 schreef havanagila het volgende:
Het lijkt op een ondoordachte ' we pleuren er wat bommen op' zonder door te hebben dat Iran Hormuz kan blokkeren,
Zeker, maar dat schept wel een beeld en dat beeld is er vooral een van ondoordacht aanvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar er is helemaal geen resultaat. Alleen een momentopname. En dat ziet er inderdaad niet goed uit. Maar vergeet niet dat ze betrekkelijk kort bezig zijn.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Een echte quote van een social..
Tja, men zal moeten zorgen dat de scheepvaart er alsnog door kan, bijvoorbeeld door het begeleiden van de scheepvaart met marine. Ik vind het ook een beetje apart dat dit nu als een onoverkomelijk probleem wordt gezien. Het is reden te meer om nog veel meer bombardementen uit te voeren.quote:
Alsof Trump niet iedere dwarsligger in het Pentagon ontslagen heeft. Die regering is een circus.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zou maar een generaal zijn in the army en met lede ogen moeten kijken hoe je met de machtigste krijgsmacht ter wereld deze bullshit moet uitvoeren.
Dat is een goede vraag. Meestal is incompetentie het antwoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker, maar dat schept wel een beeld en dat beeld is er vooral een van ondoordacht aanvallen.
Hoe kun je nou geen plan hebben voor de blokkade .
Als dat regime kreupel wordt gelegd dan vind ik het prima. Welke agenda de VS er daarnaast nog bij heeft vind ik zelf niet zo interessant.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dat moeten we als bondgenoten van de VS willen? Dacht dat het erom ging dat het regime van Iran slecht was, niet om de kas te spekken.
Qua plannen: als die plannen er lagen was er wel anders gereageerd dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |