Je houdt jezelf een spiegel voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen nogmaals.
En nogmaals een hoop gejank. En geen oplossing.
Inmiddels een aantal keer gevraagd en blijkbaar heb je het niet. Je lult ook compleet over mijn opmerking heen (post 151) in de hoop dat ik het vergeet natuurlijk.
Gewoon inhoudsloos janken over een ander, zelf weinig inhoud of oplossingen. Het is duidelijk.
Waarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Hey: 3 wijzen. Waar kwamen die ookweer vandaan? Niet uit het witte huis in ieder geval.
Mwa, volgens mij worden er legio aan voorbeelden gegeven waarom je moet stoppen met om de paar jaar weer een land daar te bombarderen. Dat hele fabeltje van de bijna-zover-kernbom om de zaak weer plat te gooien en een enorme vluchtelingenstroom op gang te brengen is ondertussen wel een keer klaar. En hou al helemaal op met je Islamgelul als het gaat om chaos.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen nogmaals.
En nogmaals een hoop gejank. En geen oplossing.
Inmiddels een aantal keer gevraagd en blijkbaar heb je het niet. Je lult ook compleet over mijn opmerking heen (post 151) in de hoop dat ik het vergeet natuurlijk.
Gewoon inhoudsloos janken over een ander, zelf weinig inhoud of oplossingen. Het is duidelijk.
Het gebrek aan nieuwsgierigheid is voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een ander een ander een ander een ander een ander een ander
We weten het inmiddels wel van je.
Zeker het narratief wat je moet volgen van van je webcare leiding, of niet?
Ook erg zichtbaar bij je collega Wantie. Ook zo inhoudsloos.
Nou, leg maar uit hoe de Koerden de landsgrenzen van Iran, Irak en Turkije kunnen aanpassen om hun eigen land te krijgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze inmiddels tijd genoeg gehad hebben om onderling die grenzen te trekken zoals ze zelf willen?
Of zijn ze daar zelf niet toe in staat?
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Het eindplan lijkt te zijn dit regime te laten zitten met een extra doses radicalisme, of de regio instabiel genoeg maken voor Islamitische staat 2.0. #winning hoor. Genot! Ik hoop dat Europese politici de wijsheid vinden om ons ver van deze stupide oorlog te houden.
Het enige positieve aan deze flater is dat Trump voorlopig te druk is om te denken aan Groenland.
Die moeten kennelijk allemaal uitgeroeid worden...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Basp1 het volgende:
Ondertussen zijn de mensen in Iran niet zo onder de indruk en vieren en ze al-Quds Day waarbij ze vrolijk leuzen als “Death to Israel” and “Death to America” roepen.
Zijn dat nu de miljoenen die op hun bevrijding zaten te wachten?
Prima, dan hebben we dat duidelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoef geen oplossing aan te dragen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Janken over 'Jamaar Israël ' verandert dat niet, en is vooral bedoeld als drogreden om de ander in de discussie uit te schakelen.
Kan deze absolute clown zijn muil houden over ratten?quote:
Je hebt dus geen hoop op een goede afloop.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit moet gebeuren dan? Ik zou eerder kijken naar landen zoals de VS, Canada, Brazilië en Noorwegen.
Nog meer teentjes geraaktquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gebrek aan nieuwsgierigheid is voorspelbaar.
Misschien dat ze best bevrijd willen worden, maar weinig vertrouwen hebben in de landen die momenteel bommen gooien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef Basp1 het volgende:
Ondertussen zijn de mensen in Iran niet zo onder de indruk en vieren en ze al-Quds Day waarbij ze vrolijk leuzen als “Death to Israel” and “Death to America” roepen.
Zijn dat nu de miljoenen die op hun bevrijding zaten te wachten?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij worden er legio aan voorbeelden gegeven waarom je moet stoppen met om de paar jaar weer een land daar te bombarderen. Dat hele fabeltje van de bijna-zover-kernbom om de zaak weer plat te gooien en een enorme vluchtelingenstroom op gang te brengen is ondertussen wel een keer klaar. En hou al helemaal op met je Islamgelul als het gaat om chaos.
Afkomstig van jou is dat een compliment.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima, dan hebben we dat duidelijk.
Lekker inhoudsloos janken en wijzen. 0 inhoud.
@:HowardRoark , lekker laten gaan joh dit spul. Ze komen er nu zelf voor uit ook.
Houd dit ook in je achterhoofd voor de volgende keer als ze met hun vingertjes staan:
[..]
Ik hoop dat er nog wat vergaderingen van de Iraanse geestelijke top plat worden gebombardeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt dus geen hoop op een goede afloop.
Toch zijn er hier zat die er in trappen en denken dat Trump het beste voor heeft met de Iraniërs.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien dat ze best bevrijd willen worden, maar weinig vertrouwen hebben in de landen die momenteel bommen gooien.
Briljant. Dit heb ik in mijn leven pas een keer of 10 grootschalig fout zien gaan. Deze keer gaat het vast wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het eindplan lijkt de zittende garde te decimeren. Wat voor gedrochten er uit de as van het IRGC kruipen zien we later wel weer.
Gooi het van je af dan, dat mo's deathcult.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Afkomstig van jou is dat een compliment.
Maar dat heb ik je eerder al verteld.
Ik heb niets met oorloghisters.
Die past zich daar gewoon op aan en wordt meer ongrijpbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wat vergaderingen van de Iraanse geestelijke top plat worden gebombardeerd.
Bonuspunten voor een MOAB in actie.
De vorige keer in Irak is dat zo goed bevallen met IS dat die oranje klaplong dat dunnetjes over wil doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook die spiegel moet je jezelf voorhouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gooi het van je af dan, dat mo's deathcult.
Zonder dat gif in je brein heb je echt een stuk leuker leven.
Zeker! Vooral toen ze die Tomahawk op 100+ meisjes gooiden, die ouders zullen wel extreem dankbaar zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch zijn er hier zat die er in trappen en denken dat Trump het beste voor heeft met de Iraniërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |