Dan verloopt de oorlog vast fantastisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vandaag word dus de dag met de zwaarste en meeste aanvallen volgens Hegseth
Dat doet Iran toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Totally winning. Ondertussen wordt de wereldeconomie gewurgd.
Ik zou eens zo'n ouderwets "bombing for peace is like fukking for virginity " t-shirt moeten gaan zoeken bij de lokale hippiewinkel.quote:
De Large bestaat nog gewoon zie ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou eens zo'n ouderwets "bombing for peace is like fukking for virginity " t-shirt moeten gaan zoeken bij de lokale hippiewinkel.
En volgens Hegseth doen ze daar vandaag nog een stapje bovenopquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat eergisteren al was
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Large bestaat nog gewoon zie ik.
Tja, dat is natuurlijk gewoon een hele slechte zet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze vriend Trump. Die heft sancties op Russische olie op. Applaus allen.
Dat zal zeker, dat was met de oorlog in Oekraïne ook het geval. Deze oorlog heeft nog meer wereldwijde impact.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:19 schreef Monolith het volgende:
Stukje over de blijvende effecten die dit conflict naar verwachting zal hebben op de wereldeconomie:
https://www.economist.com(...)on-the-world-economy
Tactisch zeer slim van Trump. Ongeveer 80 tot 90 procent van de olie- en gasexporten uit de Perzische Golfregio gingen naar Azië, met name China en India. Deze landen hebben nu een groot probleem (bedenk dat China vele malen gevaarlijker is dan Rusland, want in tegenstelling tot de Russen zijn zij wel economisch krachtig).quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze vriend Trump. Die heft sancties op Russische olie op. Applaus allen.
Meest gelikte comment:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hegseth gaf zojuist ook weer een speech. Zelfde taalgebruik en zelfde boodschap.
Het zijn een stel infantiele kleuters die toevallig het machtigste land ter wereld leiden.
Al hoewel de VS niet voor lang meer het machtigste land zal zijn.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Is this a sequel of "The Naked Gun"?
Nog genoeg meisjesscholen over 😱quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:30 schreef Breekfast het volgende:
Wel raar dat vandaag de meest zware dag gaat worden terwijl er (naar eigen zeggen) bijna geen doelen meer over zijn.
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hegseth gaf zojuist ook weer een speech. Zelfde taalgebruik en zelfde boodschap.
Het zijn een stel infantiele kleuters die toevallig het machtigste land ter wereld leiden.
Zelfs de raketten en drones zijn voor 90 tot 95 procent vernietigd, de rest is al kapot.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Make Cuba American Again.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.
Marco RubioGod daarentegen is wel een baas. Zou mooi zijn als hij de volgende president wordt.
Rubio is gewoon een mafklapper.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:36 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nouja, Hegseth is dan ook wel de grootste proleet van heel de MAGA club. Niet voor niets dat hij alleen nog maar dit soort PR praatjes mag houden.
Marco RubioGod daarentegen is wel een baas. Zou mooi zijn als hij de volgende president wordt.
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rubio is gewoon een mafklapper.
Zijn verantwoording voor de aanval op Iran was dat Iran terug zou slaan als de VS zou aanvallen.
Knap staaltje cirkelredenering, met wereldwijd negatieve gevolgen.
Tja, Trump, Hegseth, Gabbard, RFK Jr...dan lijk je al snel normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lat ligt wel wederom heel laag als Rubio een goede president zou zijn...
Maar de VS wordt daadwerkelijk geleid door Evangelisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar achten en die al een gigantisch raketarsenaal en kernwapens hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.
De ontwikkeling van kernwapens was de maand daarvoor volledig vernietigd volgens Trump en eenieder die anders beweert verspreidt fake news.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zijn redenatie was dat Iran wordt geleid door moslimextremisten met een apocalyptisch wereldbeeld die zichzelf onschendbaar proberen te maken met een gigantisch raketarsenaal en de ontwikkeling van kernwapens. Daar heeft hij volkomen gelijk in.
Ok. Rioolkranten zijn prima te citeren als het jouw perspectief ondersteunt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:
Tijdens een vorige Republikeinse regering...
[ afbeelding ]
Integendeel. Dat zou een uitstekende keus zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lat ligt wel wederom heel laag als Rubio een goede president zou zijn...
Hij was tegen je zere been begrijp ikquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok. Rioolkranten zijn prima te citeren als het jouw perspectief ondersteunt.
Helder.
Dat het binnen de Republikeinen de beste keuze is zegt veel over het failliet van die partij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Dat zou een uitstekende keus zijn.
Binnen Republikeinse contreien zeker een van de beste keuzes, binnen Democratische kringen vindt je al helemaal niet veel beter en kom je uit bij compleet ongeschikte figuren zoals Newsom, AOC of wellicht weer Harris of Buttigieg.
Zijn verantwoording was dat Iran ook Amerikaanse doelen zou aanvallen als Isral Iran weer aan zou vallen iets Israel sowieso ging doenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rubio is gewoon een mafklapper.
Zijn verantwoording voor de aanval op Iran was dat Iran terug zou slaan als de VS zou aanvallen.
Knap staaltje cirkelredenering, met wereldwijd negatieve gevolgen.
Heb ik vaker met artikelen van 15 jaar oud uit een sensatiegericht rioolblad. Waarbij niet helemaal helder is welk punt iemand wil maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij was tegen je zere been begrijp ik
Toch raakt het je...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb ik vaker met artikelen van 15 jaar oud uit een sensatiegericht rioolblad. Waarbij niet helemaal helder is welk punt iemand wil maken.
Ik ben vooral voorstander van het uitroeien van de radicale islam. Ik snap niet waarom je daarop tegen kunt zijn. Zal wel weer die haat voor Israël zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ontwikkeling van kernwapens was de maand daarvoor volledig vernietigd volgens Trump en eenieder die anders beweert verspreidt fake news.
En Rubio heeft wat ik net schreef ook gezet.
Beide doen aan Post Truth Politics.
Ik snap waarom je daar voorstander van zou willen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |