Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kwartiertje.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
Een vraag over sperzieboontjes!
Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten
Dit. Altijd wat extra testboontjes in de panquote:Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat isik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
Verhelderend.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Veel belangrijker nog: wanneer verwacht je te oogsten?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Dat zal mijn spierpijn verklarenquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Is pureren misschien een optie?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.quote:Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
Denk hetquote:Op zondag 15 maart 2026 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zal mijn spierpijn verklaren![]()
We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
😂quote:Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Vakantie 1: 1 dag Plopsa de Panne, minimaal 2 dagen Duitsland waarvan 1 dag Fantasialand en een ronde boodschappen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Denk het
Vakanties etc plannen is zeker belangrijk
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Ja ik las het. Die was niet zo positief. Nouja wij zijn niet zo'n fijnproeversquote:Op maandag 16 maart 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Eindelijk weer eens goed geslapen![]()
Da’s een leuke meevaller @:sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
Hendrik Groen vinden wij ook niet leuk.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor op maandag ook het zondagsritueel.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef borisz het volgende:
Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes
Goed van je dat je NiB toch af en toe doetquote:Op maandag 16 maart 2026 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
He vrije @:blues met fijne plannen!
Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.
NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.
Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
Met vuile vaat DUHquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wanneer lijf ok zegt doe ik het. Vorige week ging het wat minder en neem ik meer pauzes maar probeer dit zo vaak mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet
Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-lastMaar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen
Maar dan komt er nog meer vuile vaat uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 16 maart 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik sta in de krant vandaagGut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?
Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
Vandaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
Billetje gezien? Postje dichtquote:Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh hier ben ik blij meeLastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie
![]()
[ afbeelding ]
Dat wou ik even kwijtU kunt weer doorlopen allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan![]()
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik moest lachen om mijn vader afgelopen week die de verkiezingslijst aan het bekijken was en opmerkte dat de eerste vrouw van het CDA op plek 17 stond en hij vond dat niet kunnen. Echtquote:Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rustniet gewend
En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.
Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook)
Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp
En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.
Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmdLekker
Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven![]()
quote:Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef Barreltje het volgende:
ik wilde gaan zwemmen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan![]()
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sterkte verder vandaag."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, ook ideaal voor zwemmen en sauna. Dat laatste heb ik een keer gedaan. Sauna afspraak en ook onverwacht een belemmering. Werkte prima.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?
Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleukenquote:Op maandag 16 maart 2026 17:26 schreef flipsen het volgende:
Ik kom op een later moment nog wel eens terug
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...quote:Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken![]()
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4quote:Op maandag 16 maart 2026 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
Ja, vertel mij watquote:Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4![]()
Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon
Dit leest alsof je 80 bent.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom
Of een spiraal heb...quote:
Neem een draadloze.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten
Of allebeiquote:
@DancingPhoebe heeft net onderzoek gedaanquote:Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten
Dat is een vrij groot woordquote:Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:dancingPhoebe heeft net onderzoek gedaan
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?
Zelf maak?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:41 schreef fietsie het volgende:
OK, na het weekend experiment met udon noodles, denk ik dat ik een keer de echte Ramen uitdaging aanga komend weekend.
Ben je 'mensen' niet beu nuquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:38 schreef flipsen het volgende:
Aan het hotelontbijt. Te veel (rumoerige) Duitsers![]()
Zo nog even aan het werk, komende dagen urenlange stakingen bij de luchtvaart, dat worden weer stressvolle dagen, want veel klanten die vliegen![]()
Vanmiddag lunch met een groepje van 4, vanavond diner met groepje van 5 en eergisteren gegeten met een koppel. Deze week 5kg aangekomen gok ik.
Fucking hell wat zijn die Duitsers irritant
Breej baande? Rooje biesjes?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef AnneX het volgende:
En…stofzuiger gekocht! 🎉
Met hepa filter en actie radius 11 meter.
Goeie wieltjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!quote:
Überkundenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!
Zó jammer dat ik praktisch niet meer ongesteld word.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten
Prima!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
hoi wat een rust hier!
Op het werk was het druk, paar schrijnende gevallen die nog best lang hulp nodig hebben. Een meneer moest ik vertellen dat het nog zeker 2,5 jaar duurt voordat hij z’n gezin kan laten komen (hij is al 4 jr weg), hij was niet eens boos alleen maar gelaten.
Maar ook knullen die even een praatje komen maken omdat ze school leuk vinden, blij dat ze steeds beter Nederlands spreken, werk hebben en dus iets naar familie kunnen sturen.
Zwaar leven @:flipsen![]()
Hoe is de tweede pensioendag bevallen @:blues ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |