abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220350630
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.

Ook veel kindjes die een stukje met me op probeerden te rennen O+
En dan de ouders "Niet de hardlopende mevrouw in de weg rennen hè?" O+
pi_220350632
@sigme hoe gaat het met de horrortulp?
pi_220351074
Blues staan je wekkers uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220351305
Horrortulp?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220351469
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:08 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme hoe gaat het met de horrortulp?
Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351506
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Horrortulp?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351591
Een vraag over sperzieboontjes!

Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten ~O>
pi_220351751
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
Een vraag over sperzieboontjes!

Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten ~O>
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351967
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat is :D ik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
pi_220352051
Ik haal volgens mij zelden 10 minuten maar time het ook niet. Als ze nog nét squeak doen als je erop bijt zijn ze het lekkerst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220352215
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat is :D ik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
Dit. Altijd wat extra testboontjes in de pan :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352218
Vriendin weg, fijn bijgekletst! Dat is zo’n vriendin die je een jaar niet kunt zien en meteen weer doorgaat

Zou toch leuk zijn wanneer ze weer in de buurt komt wonen, er zijn wat struikelblokken waar nog wat tijd over heen moet gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352265
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues staan je wekkers uit?
JA MAN *O*
Komende week sluip ik weg uit 1 werkapp *O*
Na dinsdagavond ook uit mijn poli-app *O*
  zondag 15 maart 2026 @ 21:21:30 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352306
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
Spoilers!
pi_220352309
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.

Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
pi_220352324
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed O+

pi_220352344
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
:% :% _O_
pi_220352374
@Lucky_Strike Goed bezig! _O_
pi_220352406
Alleen al van het lezen van dat programma word ik moe

Heerlijk @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352492
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352493
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed O+

[ link | afbeelding ]
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352528
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352540
Lucky _O_

9.30-17.30 op hockey geweest op kleine douchen-en-wasmachine-vullen-stop thuis na, daarna slides voor morgen op usb gezet en voor studenten beschikbaar gemaakt, katjes uitgebreid geknuffeld tijdens love island all stars uk kijken en nu de katjes naar bed aan t brengen. En dan zo zelf naar bed, wekker om 6.30. Over 23 uur ongeveer ben ik weer thuis en is de laatste heel lange dag weer voorbij *O*
  zondag 15 maart 2026 @ 21:58:03 #220
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220352575
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Veel belangrijker nog: wanneer verwacht je te oogsten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 15 maart 2026 @ 21:58:05 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352576
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Dat zal mijn spierpijn verklaren 8-)

We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
Spoilers!
  zondag 15 maart 2026 @ 22:00:31 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220352590
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
quote:
Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
pi_220352670
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zal mijn spierpijn verklaren 8-)

We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
Denk het :+

Vakanties etc plannen is zeker belangrijk :Y
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352690
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
😂
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2026 @ 22:28:09 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220352741
LS ^O^
Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes :)

Ik ben over het algemeen voor mn wekker wakker. :s)
Op naar GR2026. Heb me al voorbereid en werk vrijdag ipv donderdag. :7 We staan er goed voor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 maart 2026 @ 22:32:01 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352774
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Denk het :+

Vakanties etc plannen is zeker belangrijk :Y
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Vakantie 1: 1 dag Plopsa de Panne, minimaal 2 dagen Duitsland waarvan 1 dag Fantasialand en een ronde boodschappen.

Vakantie 2: Dag of 10-12 Duitsland waarvan 1 dag pretpark Tripsdrill, 1 dag Plopsa Duitsland, 2 dagen Europapark.

Nog ruimte en tijd genoeg om extra dingen te bedenken dus.

Bij ons Eftelingabonnement krijg je korting of zelfs gratis toegang op andere pretparken. We gaan ervan uit dat we maar een jaar dat abonnement hebben dus we willen er dit jaar graag alles uithalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-03-2026 23:00:38 ]
Spoilers!
pi_220353413
Mogge!

Geen wekker hier (roostervrije dag). Maar plichtsbesef & puppies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220353724
Mogguh!

Wekker plus live ontbijt wekdienst van poes. Haar ontbijt, niet het mijne. Gelukkig simultaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220354256
Goedemorgen :W
De Oscars waren weer vermakelijk, daarna nog van 4 tot nu geslapen dus dat is eigenlijk best een oke nacht.
En mijn man lijkt 500 dollar bij een Oscarpool gewonnen te hebben *O*
pi_220354340
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @Sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220354601
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @:sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
Ja ik las het. Die was niet zo positief. Nouja wij zijn niet zo'n fijnproevers :+
Ze had ook wel veel andere gerechten en als ze hetzelfde had zag het er eigenlijk heel anders uit dan bij ons. Dus denk dat het niveau vooral ook nog niet constant is.
pi_220355366
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Hendrik Groen vinden wij ook niet leuk.
Ik heb de serie met Malherbe een paar minuten gekeken of het was, maar niet mijn ding. Net als oogappels. De halve wereld zegt dan dat dat een geweldige serie (voor ons) is. Maar we vinden het niks :D
pi_220355410
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef borisz het volgende:

Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes :)

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor op maandag ook het zondagsritueel.
Rustig opstarten, douchen, ontbijtje, thee, koffie achter de laptop met mails bekijken/appjes beantwoorden (doe ik veel achter de lap ipv tel) en mijn vaste rijtje: Nos / VK / VK het woord / FB / Insta / FOK!

Straks beginnen aan een leuke kaart/brief met wat haaksels die ik maakte (paar 'platte dieren' voor de kinderen) foto's van laatste tijd/afscheid afgedrukt op een A4 en meteen volschrijven voor Australië. O+

En nog een fietstochtje naar de hema als ik de brief ga posten.

Druk Druk Druk *O* *O*
pi_220355475
He vrije @Blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
We have far more in common than that which devides us..
pi_220355505
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
He vrije @:blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
  maandag 16 maart 2026 @ 11:35:56 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220355509
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Met vuile vaat DUH :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220355914
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
Wanneer lijf ok zegt doe ik het. Vorige week ging het wat minder en neem ik meer pauzes maar probeer dit zo vaak mogelijk te doen.

Elin heeft de nieuwe fontein goedgekeurd (zie wel dat ik de drempel naar het kleine balkon moet schoonmaken :D )

We have far more in common than that which devides us..
pi_220356132
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met vuile vaat DUH :P
Maar dan komt er nog meer vuile vaat uit :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 12:55:30 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356285
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220356460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 13:05:33 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356506
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 16 maart 2026 @ 13:10:04 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220356588
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_



Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220356631
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
Vandaar.

Nu lees ik veel over stemmen op lokale partijen.
Dat zijn er hier DRIE n.b.
pi_220357013
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_

[ afbeelding ]

Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Billetje gezien? Postje dicht :+
Mooi O+
pi_220357078
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
pi_220357174
Heerlijk @Blues

Ik zit te wachten op m’n spreekuur afspraak en de tolk voorlopig is het heel stil aan de andere zijden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220357424
Nou, beiden kwamen niet opdraven. Boel weer afgesloten, zo met boek op bank (t is koud buiten)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 16 maart 2026 @ 15:06:31 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220357625
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220358392
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
Ik moest lachen om mijn vader afgelopen week die de verkiezingslijst aan het bekijken was en opmerkte dat de eerste vrouw van het CDA op plek 17 stond en hij vond dat niet kunnen. Echt _O_ voor mijn pa dat dat opviel en hij gaat op haar stemmen onder het mom van 'als nou genoeg mensen dat doen'. Overigens doen er in hun gemeente 5 (vijf) partijen mee. Vraag me af of er een gemeente is met minder partijen die mee doen. Edit: net AnneX haar reactie gelezen _O- Het kan dus.

En heerlijk dat al je tijd nu jouw tijd is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358398
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef Barreltje het volgende:
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sterkte verder vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358503
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?

Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220358669
Dat is fijn: huis schoon, bed verschoond, wasmachine draait voor 2e keer.
En de stofzuiger deaud. Sip :'(

# dagje huishouden helpen.
pi_220358690
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?

Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Nee, ook ideaal voor zwemmen en sauna. Dat laatste heb ik een keer gedaan. Sauna afspraak en ook onverwacht een belemmering. Werkte prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358850
https://beppy.com/product-categorie/beppy-tampons/

Niet dat ik dit hoef te gebruiken, maar was benieuwd naar zo'n nieuwerwetse uitvinding ^O^
pi_220358862
Ik val precies weer op het goede moment binnen zie ik :). Hier erg blij met een menstruatiecup voor zwemmen en sauna.
Hoewel ik er laatst op vakantie in de bergen wel last van had, zou het kunnen dat de luchtdrukverschillen bij veel hoogtemeters dat ding verkeerd duwen?
  maandag 16 maart 2026 @ 17:26:46 #256
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220358921
Ik kom op een later moment nog wel eens terug :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220359062
Ik was ook cupfan :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220359331
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:26 schreef flipsen het volgende:
Ik kom op een later moment nog wel eens terug :D
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken :Y ;)
pi_220359700
Cup! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220359766
Vrijwel nooit ongesteld! *O*

Verder nog niet bijgelezen. Mn 10u45 min durende werkdag zit erop *O* *O* mn cognitieve flexibiliteit na 9.5 uur werken werd nog even flink getest, want in de zaal waar ik vanaf 17.30 college moest geven, werd tot 18.00 een tentamen gemaakt }:| . Nieuw lokaal gevonden, alles snel klaargezet, beetje sneller gepraat, geen pauze en alsnog conform plan op de minuut af om 18.45 klaar voor de iftar (ook voorkeur v studenten, ipv 2x kort pauze en tot 19.15 door). Nu net in de trein op weg naar huis. Thuis kaastosti of kaassoufflé en frietjes maken, afhankelijk van waar ik meer zin in heb straks *O* .

Had wel beter voor mezelf gezorgd vandaag dan vorige week, in de hoofdkantine geluncht met pokebowl met beetje rijst en vooral boel groenten, avocado en wat gerookte zalm. Verzadigde toch stuk meer dan de broodjes die ik in mn eigen gebouw kan halen, én veel gezonder.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:34:06 #261
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220359818
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken :Y ;)
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:41:16 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220359892
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:34 schreef flipsen het volgende:

[..]
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4 :+

Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 16 maart 2026 @ 19:46:26 #263
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220359951
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4 :+

Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon :P
Ja, vertel mij wat :{
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220360473
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220360595
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom :')
Dit leest alsof je 80 bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220360667
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit leest alsof je 80 bent.
Of een spiraal heb...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220360691
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
pi_220360738
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
Neem een draadloze.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220360752
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Of een spiraal heb...
Of allebei :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220360767
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
@DancingPhoebe heeft net onderzoek gedaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_220360774
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
@:dancingPhoebe heeft net onderzoek gedaan
Dat is een vrij groot woord :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220361464
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dat is een vrij groot woord :D
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220362127
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?
:Y bwoeink! :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220362814
Goedemorgen :W

Goed dat jullie er over beginnen, ik moet mijn stopweek weer eens gaan plannen.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:41:50 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220362986
OK, na het weekend experiment met udon noodles, denk ik dat ik een keer de echte Ramen uitdaging aanga komend weekend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220363688
In het boeket, dat ik van mijn werk kreeg vrijdag, zit ook een ' horrortulp ' O+

pi_220363696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:41 schreef fietsie het volgende:
OK, na het weekend experiment met udon noodles, denk ik dat ik een keer de echte Ramen uitdaging aanga komend weekend.
Zelf maak? :9
  dinsdag 17 maart 2026 @ 12:38:46 #278
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220363964
Aan het hotelontbijt. Te veel (rumoerige) Duitsers :'(
Zo nog even aan het werk, komende dagen urenlange stakingen bij de luchtvaart, dat worden weer stressvolle dagen, want veel klanten die vliegen :(
Vanmiddag lunch met een groepje van 4, vanavond diner met groepje van 5 en eergisteren gegeten met een koppel. Deze week 5kg aangekomen gok ik.
Fucking hell wat zijn die Duitsers irritant :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220364069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:38 schreef flipsen het volgende:
Aan het hotelontbijt. Te veel (rumoerige) Duitsers :'(
Zo nog even aan het werk, komende dagen urenlange stakingen bij de luchtvaart, dat worden weer stressvolle dagen, want veel klanten die vliegen :(
Vanmiddag lunch met een groepje van 4, vanavond diner met groepje van 5 en eergisteren gegeten met een koppel. Deze week 5kg aangekomen gok ik.
Fucking hell wat zijn die Duitsers irritant :(
Ben je 'mensen' niet beu nu _O-
pi_220364620
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220364635
@flipsen zeker weten dat het geen Gollanders zijn?

En…stofzuiger gekocht! 🎉
Met hepa filter en actie radius 11 meter.
Goeie wieltjes.
Had zelf wat opties gescroll’d ( en de hulp ook 😎)
En toen vlak voordat ik naar Expert 👍🏼ging, sprak ik iemand die zeer blij was met haar recente aankoop.
Die werd het ook. De laatste in de winkel Niet zwart, níet rood. Wèl wit w/

En verder op tournee.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:33:17 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220365051
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef AnneX het volgende:
En…stofzuiger gekocht! 🎉
Met hepa filter en actie radius 11 meter.
Goeie wieltjes.
Breej baande? Rooje biesjes? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 15:01:39 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220365240
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Breej baande? Rooje biesjes? :P
21" lichtmetalen velgen :Y (8>
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:16:37 #284
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220365314
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten :')
:X
Dat geeft "Groeien en bloeien" weer een heel andere betekenis _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:17:17 #285
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220365322
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Ben je 'mensen' niet beu nu _O-
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 15:23:38 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220365364
quote:
80s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!
Überkunden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220365770
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten :')
Zó jammer dat ik praktisch niet meer ongesteld word.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220366411
:W hoi wat een rust hier!

Op het werk was het druk, paar schrijnende gevallen die nog best lang hulp nodig hebben. Een meneer moest ik vertellen dat het nog zeker 2,5 jaar duurt voordat hij z’n gezin kan laten komen (hij is al 4 jr weg), hij was niet eens boos alleen maar gelaten.
Maar ook knullen die even een praatje komen maken omdat ze school leuk vinden, blij dat ze steeds beter Nederlands spreken, werk hebben en dus iets naar familie kunnen sturen.

Zwaar leven @flipsen :D

Hoe is de tweede pensioendag bevallen @Blues ?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 19:35:31 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220367032
Lol, deze heeft wel humor _O-

Maar weer terug, Breeze is toch meer op de grote stad gericht denk ik, krijg maar 1 of 2 profielen per dag te zien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:38:30 #290
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220367087
Wel fijn dat ze verzekerd is. Voor de humanist die ze zoekt. Foto's in sweater? Geil.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220367530
is ook niet vies van een goede rel ;)
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 20:08:16 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220367597
Jaja en als het geen match wordt ken ik het ook gewoon per halfuur langs laten komen. Grapjassen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220368441
Djeesus…zit ik toch te schreeuwen tegen de tv ~O> o|O

“100 A.z.c.’s sluiten”…en dan klojo?
Waar belanden de mensen? Op straat bijv.
pi_220368446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
:W hoi wat een rust hier!

Op het werk was het druk, paar schrijnende gevallen die nog best lang hulp nodig hebben. Een meneer moest ik vertellen dat het nog zeker 2,5 jaar duurt voordat hij z’n gezin kan laten komen (hij is al 4 jr weg), hij was niet eens boos alleen maar gelaten.
Maar ook knullen die even een praatje komen maken omdat ze school leuk vinden, blij dat ze steeds beter Nederlands spreken, werk hebben en dus iets naar familie kunnen sturen.

Zwaar leven @:flipsen :D

Hoe is de tweede pensioendag bevallen @:blues ?
Prima!
Is nog vakantie/PLB dag, 1/6 is pas officieel :D werd me vanavond met mn afscheidsetentje ingepeperd door de TL.

Was erg gezellig. Mn toespraakje hadden ze nooit van me verwacht en de bekers werden enorm goed ontvangen. Ze vonden het erg origineel en 'echt iets voor jou' O+

Nu is het echt gedaan *O*

Kreeg natuurlijk van allemaal uitnodigingen voor koffies, lunches, wandelingen en TL wil me nog bij een teamuitje hebben dit jaar, maar ik mag ook nee zeggen zei hij :D :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')