Verhelderend.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Veel belangrijker nog: wanneer verwacht je te oogsten?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Dat zal mijn spierpijn verklarenquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Is pureren misschien een optie?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.quote:Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
Denk hetquote:Op zondag 15 maart 2026 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zal mijn spierpijn verklaren![]()
We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
😂quote:Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Vakantie 1: 1 dag Plopsa de Panne, minimaal 2 dagen Duitsland waarvan 1 dag Fantasialand en een ronde boodschappen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Denk het
Vakanties etc plannen is zeker belangrijk
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Ja ik las het. Die was niet zo positief. Nouja wij zijn niet zo'n fijnproeversquote:Op maandag 16 maart 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Eindelijk weer eens goed geslapen![]()
Da’s een leuke meevaller @:sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
Hendrik Groen vinden wij ook niet leuk.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor op maandag ook het zondagsritueel.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef borisz het volgende:
Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes
Goed van je dat je NiB toch af en toe doetquote:Op maandag 16 maart 2026 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
He vrije @:blues met fijne plannen!
Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.
NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.
Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
Met vuile vaat DUHquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Wanneer lijf ok zegt doe ik het. Vorige week ging het wat minder en neem ik meer pauzes maar probeer dit zo vaak mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet
Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-lastMaar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen
Maar dan komt er nog meer vuile vaat uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 16 maart 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik sta in de krant vandaagGut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |