abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220352309
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.

Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
pi_220352324
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed O+

pi_220352344
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
:% :% _O_
pi_220352374
@Lucky_Strike Goed bezig! _O_
pi_220352406
Alleen al van het lezen van dat programma word ik moe

Heerlijk @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352492
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352493
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed O+

[ link | afbeelding ]
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352528
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352540
Lucky _O_

9.30-17.30 op hockey geweest op kleine douchen-en-wasmachine-vullen-stop thuis na, daarna slides voor morgen op usb gezet en voor studenten beschikbaar gemaakt, katjes uitgebreid geknuffeld tijdens love island all stars uk kijken en nu de katjes naar bed aan t brengen. En dan zo zelf naar bed, wekker om 6.30. Over 23 uur ongeveer ben ik weer thuis en is de laatste heel lange dag weer voorbij *O*
  zondag 15 maart 2026 @ 21:58:03 #220
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220352575
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Veel belangrijker nog: wanneer verwacht je te oogsten?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 15 maart 2026 @ 21:58:05 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352576
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Dat zal mijn spierpijn verklaren 8-)

We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
Spoilers!
  zondag 15 maart 2026 @ 22:00:31 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220352590
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
quote:
Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
pi_220352670
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zal mijn spierpijn verklaren 8-)

We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
Denk het :+

Vakanties etc plannen is zeker belangrijk :Y
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352690
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
😂
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2026 @ 22:28:09 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220352741
LS ^O^
Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes :)

Ik ben over het algemeen voor mn wekker wakker. :s)
Op naar GR2026. Heb me al voorbereid en werk vrijdag ipv donderdag. :7 We staan er goed voor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 maart 2026 @ 22:32:01 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352774
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Denk het :+

Vakanties etc plannen is zeker belangrijk :Y
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Vakantie 1: 1 dag Plopsa de Panne, minimaal 2 dagen Duitsland waarvan 1 dag Fantasialand en een ronde boodschappen.

Vakantie 2: Dag of 10-12 Duitsland waarvan 1 dag pretpark Tripsdrill, 1 dag Plopsa Duitsland, 2 dagen Europapark.

Nog ruimte en tijd genoeg om extra dingen te bedenken dus.

Bij ons Eftelingabonnement krijg je korting of zelfs gratis toegang op andere pretparken. We gaan ervan uit dat we maar een jaar dat abonnement hebben dus we willen er dit jaar graag alles uithalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-03-2026 23:00:38 ]
Spoilers!
pi_220353413
Mogge!

Geen wekker hier (roostervrije dag). Maar plichtsbesef & puppies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220353724
Mogguh!

Wekker plus live ontbijt wekdienst van poes. Haar ontbijt, niet het mijne. Gelukkig simultaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220354256
Goedemorgen :W
De Oscars waren weer vermakelijk, daarna nog van 4 tot nu geslapen dus dat is eigenlijk best een oke nacht.
En mijn man lijkt 500 dollar bij een Oscarpool gewonnen te hebben *O*
pi_220354340
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @Sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220354601
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @:sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
Ja ik las het. Die was niet zo positief. Nouja wij zijn niet zo'n fijnproevers :+
Ze had ook wel veel andere gerechten en als ze hetzelfde had zag het er eigenlijk heel anders uit dan bij ons. Dus denk dat het niveau vooral ook nog niet constant is.
pi_220355366
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Hendrik Groen vinden wij ook niet leuk.
Ik heb de serie met Malherbe een paar minuten gekeken of het was, maar niet mijn ding. Net als oogappels. De halve wereld zegt dan dat dat een geweldige serie (voor ons) is. Maar we vinden het niks :D
pi_220355410
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef borisz het volgende:

Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes :)

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor op maandag ook het zondagsritueel.
Rustig opstarten, douchen, ontbijtje, thee, koffie achter de laptop met mails bekijken/appjes beantwoorden (doe ik veel achter de lap ipv tel) en mijn vaste rijtje: Nos / VK / VK het woord / FB / Insta / FOK!

Straks beginnen aan een leuke kaart/brief met wat haaksels die ik maakte (paar 'platte dieren' voor de kinderen) foto's van laatste tijd/afscheid afgedrukt op een A4 en meteen volschrijven voor Australië. O+

En nog een fietstochtje naar de hema als ik de brief ga posten.

Druk Druk Druk *O* *O*
pi_220355475
He vrije @Blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
We have far more in common than that which devides us..
pi_220355505
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
He vrije @:blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
  maandag 16 maart 2026 @ 11:35:56 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220355509
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Met vuile vaat DUH :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220355914
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
Wanneer lijf ok zegt doe ik het. Vorige week ging het wat minder en neem ik meer pauzes maar probeer dit zo vaak mogelijk te doen.

Elin heeft de nieuwe fontein goedgekeurd (zie wel dat ik de drempel naar het kleine balkon moet schoonmaken :D )

We have far more in common than that which devides us..
pi_220356132
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met vuile vaat DUH :P
Maar dan komt er nog meer vuile vaat uit :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 12:55:30 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356285
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220356460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')