abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2026 @ 22:32:01 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352774
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Denk het :+

Vakanties etc plannen is zeker belangrijk :Y
Nu alleen de weken geblokt of ook al bestemmingen?
Vakantie 1: 1 dag Plopsa de Panne, minimaal 2 dagen Duitsland waarvan 1 dag Fantasialand en een ronde boodschappen.

Vakantie 2: Dag of 10-12 Duitsland waarvan 1 dag pretpark Tripsdrill, 1 dag Plopsa Duitsland, 2 dagen Europapark.

Nog ruimte en tijd genoeg om extra dingen te bedenken dus.

Bij ons Eftelingabonnement krijg je korting of zelfs gratis toegang op andere pretparken. We gaan ervan uit dat we maar een jaar dat abonnement hebben dus we willen er dit jaar graag alles uithalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 15-03-2026 23:00:38 ]
Spoilers!
pi_220353413
Mogge!

Geen wekker hier (roostervrije dag). Maar plichtsbesef & puppies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220353724
Mogguh!

Wekker plus live ontbijt wekdienst van poes. Haar ontbijt, niet het mijne. Gelukkig simultaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220354256
Goedemorgen :W
De Oscars waren weer vermakelijk, daarna nog van 4 tot nu geslapen dus dat is eigenlijk best een oke nacht.
En mijn man lijkt 500 dollar bij een Oscarpool gewonnen te hebben *O*
pi_220354340
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @Sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220354601
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Eindelijk weer eens goed geslapen *O*

Da’s een leuke meevaller @:sarabi Paar keer uiteten. Ik zag trouwens laatst ergens een recensie van een van de restaurants in de Efteling waar jullie ook hadden gegeten.
Ja ik las het. Die was niet zo positief. Nouja wij zijn niet zo'n fijnproevers :+
Ze had ook wel veel andere gerechten en als ze hetzelfde had zag het er eigenlijk heel anders uit dan bij ons. Dus denk dat het niveau vooral ook nog niet constant is.
pi_220355366
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
Hendrik Groen vinden wij ook niet leuk.
Ik heb de serie met Malherbe een paar minuten gekeken of het was, maar niet mijn ding. Net als oogappels. De halve wereld zegt dan dat dat een geweldige serie (voor ons) is. Maar we vinden het niks :D
pi_220355410
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:28 schreef borisz het volgende:

Enjoy een wekkervrije maandagochtend Bloes :)

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr hoor op maandag ook het zondagsritueel.
Rustig opstarten, douchen, ontbijtje, thee, koffie achter de laptop met mails bekijken/appjes beantwoorden (doe ik veel achter de lap ipv tel) en mijn vaste rijtje: Nos / VK / VK het woord / FB / Insta / FOK!

Straks beginnen aan een leuke kaart/brief met wat haaksels die ik maakte (paar 'platte dieren' voor de kinderen) foto's van laatste tijd/afscheid afgedrukt op een A4 en meteen volschrijven voor Australië. O+

En nog een fietstochtje naar de hema als ik de brief ga posten.

Druk Druk Druk *O* *O*
pi_220355475
He vrije @Blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
We have far more in common than that which devides us..
pi_220355505
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
He vrije @:blues met fijne plannen!

Ik ga zo de werk laptop aanslingeren. Maar zag gisteren al dat er weinig te doen is en alle teamleiders zitten in een workshop dus komt er ook weinig door, misschien rondom een pauze uur.

NiB al gedaan en wachten op pakker van Zooplus met een nieuw water fontein voor Elin. Ik had de oude vernield en ook al drinkt ze prima uit een normaal bakje, uit de fontein gaat het beter.

Hendrik Groen vond ik het eerste seizoen leuk, daarna niet meer. Oogappels had ik nooit gezien en die ben ik gaan kijken toen er een aantal seizoenen in de herhaling gingen en raakte meteen verslingerd. Vorige week die volkstuin aflevering gezien, niet super enthousiast, maar t krijgt nog wel een kans
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
  maandag 16 maart 2026 @ 11:35:56 #236
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220355509
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O_

Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in :?
Met vuile vaat DUH :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220355914
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed van je dat je NiB toch af en toe doet ^O^

Ik sla vdg over. Gisteren intensief meegedaan en wat knie-last :') Maar dat kan ook komen door 's middags 20 minuten uptempo rond het weiland gelopen te hebben en einde middag strandwandelen met een flinke steile opgang terug en door het zand lopen :D
Wanneer lijf ok zegt doe ik het. Vorige week ging het wat minder en neem ik meer pauzes maar probeer dit zo vaak mogelijk te doen.

Elin heeft de nieuwe fontein goedgekeurd (zie wel dat ik de drempel naar het kleine balkon moet schoonmaken :D )

We have far more in common than that which devides us..
pi_220356132
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met vuile vaat DUH :P
Maar dan komt er nog meer vuile vaat uit :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 12:55:30 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356285
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220356460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik sta in de krant vandaag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 13:05:33 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356506
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 16 maart 2026 @ 13:10:04 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220356588
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_



Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220356631
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
Vandaar.

Nu lees ik veel over stemmen op lokale partijen.
Dat zijn er hier DRIE n.b.
pi_220357013
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_

[ afbeelding ]

Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Billetje gezien? Postje dicht :+
Mooi O+
pi_220357078
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
pi_220357174
Heerlijk @Blues

Ik zit te wachten op m’n spreekuur afspraak en de tolk voorlopig is het heel stil aan de andere zijden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220357424
Nou, beiden kwamen niet opdraven. Boel weer afgesloten, zo met boek op bank (t is koud buiten)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 16 maart 2026 @ 15:06:31 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220357625
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220358392
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
Ik moest lachen om mijn vader afgelopen week die de verkiezingslijst aan het bekijken was en opmerkte dat de eerste vrouw van het CDA op plek 17 stond en hij vond dat niet kunnen. Echt _O_ voor mijn pa dat dat opviel en hij gaat op haar stemmen onder het mom van 'als nou genoeg mensen dat doen'. Overigens doen er in hun gemeente 5 (vijf) partijen mee. Vraag me af of er een gemeente is met minder partijen die mee doen. Edit: net AnneX haar reactie gelezen _O- Het kan dus.

En heerlijk dat al je tijd nu jouw tijd is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358398
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef Barreltje het volgende:
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sterkte verder vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')