abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2026 @ 13:05:33 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220356506
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gut…moesten alle partijen op de vierkante meter flyeren?

Half huishouden gedaan en de andere helft doet de hulp straks.
Verder een vergelijkbaar ritueel als hierboven wordt genoemd.
Zonder NiB dan.
Extra: verdiepen in stemmen op ?
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 16 maart 2026 @ 13:10:04 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220356588
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_



Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220356631
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Traditionele verkiezingsmarkt. In de Koningstraat had iedere partij een stand.
Vandaar.

Nu lees ik veel over stemmen op lokale partijen.
Dat zijn er hier DRIE n.b.
pi_220357013
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh hier ben ik blij mee :~ Lastigste variant van allemaal, slechts 80.000 van gedrukt (ja dat is heel weinig, van alle varianten bij elkaar zijn er ruim 600 miljoen gedrukt). En in een hele mooie conditie _O_

[ afbeelding ]

Dat wou ik even kwijt :P U kunt weer doorlopen allen :s)
Billetje gezien? Postje dicht :+
Mooi O+
pi_220357078
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
pi_220357174
Heerlijk @Blues

Ik zit te wachten op m’n spreekuur afspraak en de tolk voorlopig is het heel stil aan de andere zijden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220357424
Nou, beiden kwamen niet opdraven. Boel weer afgesloten, zo met boek op bank (t is koud buiten)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 16 maart 2026 @ 15:06:31 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220357625
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220358392
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
Terug van rondje winkels in het dorp.
Op maandag zijn veel winkels dicht, wat een rust :o niet gewend :D En de appie wordt verbouwd vanaf morgen.. lege schappen en bouwputje ervoor.

Er gaan ook stemmen op om bovenop de appie woningen te bouwen met een uitbreiding naar achteren. Daar zit de "32e" beauty-dermatologische-privé-filler-botox kliniek voor de Bloemendaalse blondines (sorry maar echt, ze lijken allemaal op elkaar en hun dochters ook :X )

Benieuwd wat het gaat brengen in de toekomst die verbouwing en facelift.
Van het dorp :P

En verder ga ik lezen wat de SP en GL/PvdA allemaal wil in de gemeente en wie er op de lijsten staan en wat ze doen etc. Dan ga ik daar een vrouw op uitzoeken.

Nu een restant gegrilde groentes met salsa verde gemaakt door g en door mij opgewarmd *) Lekker :9

Groetjes, iemand die ineens tijd heeft om rustig te lezen, te posten, te leven O+ :W
Ik moest lachen om mijn vader afgelopen week die de verkiezingslijst aan het bekijken was en opmerkte dat de eerste vrouw van het CDA op plek 17 stond en hij vond dat niet kunnen. Echt _O_ voor mijn pa dat dat opviel en hij gaat op haar stemmen onder het mom van 'als nou genoeg mensen dat doen'. Overigens doen er in hun gemeente 5 (vijf) partijen mee. Vraag me af of er een gemeente is met minder partijen die mee doen. Edit: net AnneX haar reactie gelezen _O- Het kan dus.

En heerlijk dat al je tijd nu jouw tijd is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358398
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2026 15:06 schreef Barreltje het volgende:
ik wilde gaan zwemmen vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder koppijn en wil ik naar huis.. maar eindelijk wat werk te doen dus toch maar doorzetten dan -O-
vanavond iig eten verzorgd door de workawayer, dus daar hoef ik niet over na te denken O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sterkte verder vandaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358503
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?

Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220358669
Dat is fijn: huis schoon, bed verschoond, wasmachine draait voor 2e keer.
En de stofzuiger deaud. Sip :'(

# dagje huishouden helpen.
pi_220358690
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?

Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Nee, ook ideaal voor zwemmen en sauna. Dat laatste heb ik een keer gedaan. Sauna afspraak en ook onverwacht een belemmering. Werkte prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220358850
https://beppy.com/product-categorie/beppy-tampons/

Niet dat ik dit hoef te gebruiken, maar was benieuwd naar zo'n nieuwerwetse uitvinding ^O^
pi_220358862
Ik val precies weer op het goede moment binnen zie ik :). Hier erg blij met een menstruatiecup voor zwemmen en sauna.
Hoewel ik er laatst op vakantie in de bergen wel last van had, zou het kunnen dat de luchtdrukverschillen bij veel hoogtemeters dat ding verkeerd duwen?
  maandag 16 maart 2026 @ 17:26:46 #256
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220358921
Ik kom op een later moment nog wel eens terug :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220359062
Ik was ook cupfan :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220359331
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:26 schreef flipsen het volgende:
Ik kom op een later moment nog wel eens terug :D
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken :Y ;)
pi_220359700
Cup! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220359766
Vrijwel nooit ongesteld! *O*

Verder nog niet bijgelezen. Mn 10u45 min durende werkdag zit erop *O* *O* mn cognitieve flexibiliteit na 9.5 uur werken werd nog even flink getest, want in de zaal waar ik vanaf 17.30 college moest geven, werd tot 18.00 een tentamen gemaakt }:| . Nieuw lokaal gevonden, alles snel klaargezet, beetje sneller gepraat, geen pauze en alsnog conform plan op de minuut af om 18.45 klaar voor de iftar (ook voorkeur v studenten, ipv 2x kort pauze en tot 19.15 door). Nu net in de trein op weg naar huis. Thuis kaastosti of kaassoufflé en frietjes maken, afhankelijk van waar ik meer zin in heb straks *O* .

Had wel beter voor mezelf gezorgd vandaag dan vorige week, in de hoofdkantine geluncht met pokebowl met beetje rijst en vooral boel groenten, avocado en wat gerookte zalm. Verzadigde toch stuk meer dan de broodjes die ik in mn eigen gebouw kan halen, én veel gezonder.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:34:06 #261
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220359818
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken :Y ;)
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:41:16 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220359892
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:34 schreef flipsen het volgende:

[..]
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4 :+

Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 16 maart 2026 @ 19:46:26 #263
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220359951
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4 :+

Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon :P
Ja, vertel mij wat :{
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220360473
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220360595
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom :')
Dit leest alsof je 80 bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220360667
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit leest alsof je 80 bent.
Of een spiraal heb...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220360691
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
pi_220360738
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
Neem een draadloze.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220360752
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Of een spiraal heb...
Of allebei :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220360767
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten 8)7
@DancingPhoebe heeft net onderzoek gedaan
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')