Nee, ook ideaal voor zwemmen en sauna. Dat laatste heb ik een keer gedaan. Sauna afspraak en ook onverwacht een belemmering. Werkte prima.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Was Beppy niet vooral voor als je toch gemeenschap wenst te genieten?
Lijkt me niet dat die beter (of slechter) zwemmen dan tampons?
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleukenquote:Op maandag 16 maart 2026 17:26 schreef flipsen het volgende:
Ik kom op een later moment nog wel eens terug
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...quote:Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Met deze kennis kan je het leven van je vriendin opleuken![]()
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4quote:Op maandag 16 maart 2026 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pre-overgang, die heeft andere tips nodig denk ik...
Ja, vertel mij watquote:Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LIF / Centraal overgang en gerelateerde hormoonperikelen #4![]()
Overigens menstrueren vrouwen in de perimenopauze nog gewoon
Dit leest alsof je 80 bent.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beppies zijn wel fijner dan tampons vind ik met zwemmen e.d. Geen vergelijking met cup hier, toen dat opkwam was ik al amper meer ongesteld en altjjd onverwacht. Ik heb er nav the last of us wel eentje gekocht voor als de apocalyps komt, geen idee waarom
Of een spiraal heb...quote:
Neem een draadloze.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten
Of allebeiquote:
@DancingPhoebe heeft net onderzoek gedaanquote:Op maandag 16 maart 2026 21:03 schreef AnneX het volgende:
Zoek een stofzuiger! Ruime keus uit 200 soorten
Dat is een vrij groot woordquote:Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:dancingPhoebe heeft net onderzoek gedaan
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je bent wel blij met de uitkomst van je onderzoekje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |