Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kwartiertje.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
Een vraag over sperzieboontjes!
Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten
Dit. Altijd wat extra testboontjes in de panquote:Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat isik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
Verhelderend.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.
Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.
Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.
En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:23 schreef Blues het volgende:
Piepklein stukje samen uitgewaaid op strand, biertje, hapje eten, koffie, appeltaart.
Het leven is goed![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Veel belangrijker nog: wanneer verwacht je te oogsten?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Dat zal mijn spierpijn verklarenquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar waarom en hoe zaai je vaatwassers in
Is pureren misschien een optie?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verhelderend.
MnX wil ze “jaren zestig” suf gekookt.
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.quote:Oh…” Tuin en Rust” op het volkstuinencomplex met Annet Malherbe is prachtig gespeeld. Net twee afleveringen gezien.
Denk hetquote:Op zondag 15 maart 2026 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zal mijn spierpijn verklaren![]()
We hebben ook nog 2 Eftelingbezoekjes en 2x2 weken vakantie geblokt in de agrnda. Ook belangrijk.
😂quote:Op zondag 15 maart 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is pureren misschien een optie?
A la de Olvarit potjes…
[..]
Na Het Dagboek van Hendrik Groen vind ik dit, ondanks de geweldige wijze waarop Annet haar rol vertolkt, iets te schijtlollig.
Hoewel de clichés van de tuinvereniging wel kloppen, het barst daar van de commissies en bemoeials die zich heel belangrijk vinden. Verschrikkelijk…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |